Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti alkavat tulokset näkyä, kun laihaläski aloittaa kotijumpan?

Vierailija
26.02.2015 |

Vatsalihaksia, punnerruksia, kyykkyjä... Rasvaa on muutama kilo ylimääräistä, lihaksia ei juurikaan. Missä ajassa voi odottaa silmin havaittavia muutoksia? 

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausia menee. Lihasten kehittyminen ottaa aikansa ja pitää myös syödä oikein. Paino ei välttämättä edes tipu, kun lihas painaa läskiä enemmän, joten paino voi jopa nousta. Siitä ei kannata huolestua.

Vierailija
2/33 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei painolla väliä, mutta tässä kunnossa näen hyvin, että rasvaa on ylimääräistä. Löllöpinta reisissä, pyllyssä ja vähän käsivarsissa ja vatsassakin. Haluan piukaksi :) Mutta että kuukausia...masentavaa. Kesällä olisi kiva olla rantakunnossa ja shortsikuosissa. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miettii täälllä toinen laihaläski. Minkälainen kunto ohjelma sulla ap on?

Vierailija
4/33 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykkyjä 60, erilaisia vatsoja n. 100, punnerruksia 40+40 (norm. ja allit, eli etu ja taka), peppuja 100 ja jotain pikkusähellystä vähän päälle :)

ap

Vierailija
5/33 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 3 min 26 sek

Vierailija
6/33 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/33 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:28"]

Kyykkyjä 60, erilaisia vatsoja n. 100, punnerruksia 40+40 (norm. ja allit, eli etu ja taka), peppuja 100 ja jotain pikkusähellystä vähän päälle :)

ap

Apua! Mulla ei kyllä kunto riittäisi noihin vielä. Aloitin siis kuntoilun ihan äskettäin ja yleiskunto on ihan retuperällä.

T: Toinen laihaläski.

[/quote]

Vierailija
8/33 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:56"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:28"]

ap

Apua! Mulla ei kyllä kunto riittäisi noihin vielä. Aloitin siis kuntoilun ihan äskettäin ja yleiskunto on ihan retuperällä.

T: Toinen laihaläski.

[/quote]

[/quote]

Riittää kyllä! Laitat musiikin soimaan tai telkkarin päälle etkä välitä, miten paljon kuluu aikaa.

ap

Vierailija
9/33 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis alussa olen minäkin. Oli piiiitkä tauko.

ap

Vierailija
10/33 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen youtubesta pop pilates videoita

Vierailija
11/33 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdissä ja asennossa näkyy jo parissa viikossa. Muista käyttää vastuksia/painoja jotta saat kasvatettua lihasta. Vähän toistoja isoilla painoilla, rannalla nähdään!

Vierailija
12/33 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mee salille. Jumppailu ei kasvata lihasta

Vierailija
13/33 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 15:15"]

mee salille. Jumppailu ei kasvata lihasta

[/quote]

Kasvatti se ennenkin.Sama kai se, missä huoneessa ne vatsalihasliikkeet teen. Tavoite on kiinteytyä, ei tulla miksikään lihaskimpuksi. 

ap

Vierailija
14/33 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kesään mennessä jo itsekin huomaat muutoksen.

Vierailija
15/33 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi laihaläski (168/53) aloitti kunnonkohotus/kiinteytys-mielessä kuntosalilla käynnin about 5 kk sitten. Sitä ennen jumpattu, sauvakävelty, lenkkeilty ilman mitään muutoksia kroppaan...Nyt tulokset näkyy käsivarsissa, pakaroissa, reisissä ja ryhdissä. Paino on pysynyt about samana. Mutta vatsa, se ainoa paikka, jossa mussa on ylimääräistä rasvaa, ei ole muuttunut mihinkään. Tai oikeastaan kun vähän jännitän vatsalihaksia, niin näkee, että "sivuvatsalihakset" ovat kehittyneet. Mutta siinä navan ympärillä on sellainen pikkuinen pömpöttävä pallo rasvaa, josta pitäisi päästä eroon. Olen kuullut, että vatsarasvasta on vaikein päästä eroon. Olen yrittänyt hakea tietoa, mutta aika usein ruvetaan puhumaan heti kättelyssä "miinuskaloreista"...ei passaa mulle, kun muutenkin painoa on liian vähän. Olen yrittänyt syödä paremmin ja enemmän, mutta ainakaan toistaseksi vaikutukset ei ole nähtävissä vatsan suhteen. Ilahduttavaa kyllä huomata, että muualla kropassa on toivottuja vaikutuksia näkyvissä.

Vierailija
16/33 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:01"]

Täällä yksi laihaläski (168/53) aloitti kunnonkohotus/kiinteytys-mielessä kuntosalilla käynnin about 5 kk sitten. Sitä ennen jumpattu, sauvakävelty, lenkkeilty ilman mitään muutoksia kroppaan...Nyt tulokset näkyy käsivarsissa, pakaroissa, reisissä ja ryhdissä. Paino on pysynyt about samana. Mutta vatsa, se ainoa paikka, jossa mussa on ylimääräistä rasvaa, ei ole muuttunut mihinkään. Tai oikeastaan kun vähän jännitän vatsalihaksia, niin näkee, että "sivuvatsalihakset" ovat kehittyneet. Mutta siinä navan ympärillä on sellainen pikkuinen pömpöttävä pallo rasvaa, josta pitäisi päästä eroon. Olen kuullut, että vatsarasvasta on vaikein päästä eroon. Olen yrittänyt hakea tietoa, mutta aika usein ruvetaan puhumaan heti kättelyssä "miinuskaloreista"...ei passaa mulle, kun muutenkin painoa on liian vähän. Olen yrittänyt syödä paremmin ja enemmän, mutta ainakaan toistaseksi vaikutukset ei ole nähtävissä vatsan suhteen. Ilahduttavaa kyllä huomata, että muualla kropassa on toivottuja vaikutuksia näkyvissä.

[/quote]

Uskon että se vatsarasva pikkuhiljaa siitä lähtee kun vaan jaksaa treenata. Voithan ottaa vaikka yhden kerran tapaamisen pt:n kanssa, joka kertoo miten kannattaa syödä ja treenata että se lähtee?

Vierailija
17/33 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenestäkään naisesta vahingossa lihaskimppu tule vaikka salilla käykin. Naisen isot lihakset vaatii niin paljon työtä että peruslössykän on turha niistä edes haaveilla saati pelätä niitä...naurettava tekosyy jäädä jumppavideon ääreen kotiin tekeen jotain puolivillaisia koirankusetuksia..sitä paitsi lihasten "kasvattaminen" on ainoa keino hidastaa ikääntymisen myötä roikkuvia paikkoja, että ehkä niissä olisi jotain tavoittelemisen arvoista, puhumattakaan miten hyvä lihaskunto suojaa vanhemmiten kaatumisilta yms vammoilta. 

Vierailija
18/33 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksen kasvattaminen on huomattavasti isotöisempää ja hitaampaa kuin liian rasvan laihduttaminen pois. Laihaläskillä menee helposti kuukausia saada merkittävää muutosta aikaan. Mutta kyllä se siitä, kun vaan pysyy ohjelmassa pitkäjänteisesti.

Lihasten kasvattaminen kotijumpalla ilman painoja on haastavaa, suosittelisin ostamaan mahdollisimman halvan punttiskortin ja aloittamaan jonkun perusvoimaan panostavan ohjelman, esim: http://stronglifts.com/5x5/

Jos aiot tässä kohtaa sanoa "mutta haluan vaan kiinteytyä, en kasvattaa lihasta tai olla vahvempi" niin muista, että kiinteytyminen on vain näiden kahden asian summa: rasvan vähentäminen ja lihaksen kasvattaminen. Tämän lisäksi, voima = lihasta, joten ainoa tapa päästä tavoitteeseesi on lisätä voimatasojasi.

Esimerkiksi, jos laihaläskinä teet kyykkyjä ilman lisäpainoa, voit ehkä laihtua lisää mutta lihasta sinulle ei pienellä vastuksella ja suurilla toistomäärillä kasva, joten lopputuloksena on pahimmillaan tikkujalat. Siksi lihaksen kasvattaminen rasvan tilalle on tärkeää, ja se vaatii voimaharjoittelua. Eli rautaa liikkeelle.

Vierailija
19/33 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvakuulaa!

Vierailija
20/33 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan siitä kuinka laihaläski, miten syö ja miten liikkuu.

Itse olen 174cm/60kg (aloittaessa 63kg) ja olen treenaillut pari kuukautta. Ekan kuukauden jälkeen huomasin jo jonkin verran tuloksia, etenkin vatsan seudulla, mutta todella näkyvää muutosta alkoi tapahtua tän tokan kuukauden aikana kun hommasin kunnon levytangot ja teen samoja liikkeitä painojen kanssa. Niin paljon tehokkaampaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän