Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nyt joku pilapuhelu homma taas menossa?

Vierailija
15.08.2023 |

Sain just puhelun tuohtuneelta naiselta, joka väitti että soittelen hänen poikaystävälleen. En oo todellakaan soitellut, kyseessä on työpuhelin josta soitan vain työpuheluita. Mulla ei ole mitään vipinää kenenkään kanssa. Oon onnellisesti naimisissa, eikä mulla ees oo aika tapailla ketään salaa.
Puhelu oli omituinen ja mietinkin että onko niitä maksullisia pilapuheluita. Onko sellasessa tällästä pilapuhelua, jossa siis tyttöystävä soittelee tinderissä seuraa etsivät poikaystävänsä vuoksi. Vai oliko mun saama puhelu ihan oikea.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaa se numero tiedustelusta.

Vierailija
2/12 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuntematon numero, ei voi tsekata

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole mitään mainostussopimusta minun kanssani!

Vierailija
4/12 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuntematon numero, ei voi tsekata

No se viittaa jäynään.

Vierailija
5/12 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, näitä on liikkeellä ihan hirveästi. 9/10 on tälläisiä. Jouduin tänään sulkemaan kännykän kokonaan.

Vierailija
6/12 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita soittaa numeroon takas, myös jostain toisesta numerosta kuin omasi.

Vierailija
7/12 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita soittaa numeroon takas, myös jostain toisesta numerosta kuin omasi.

Miten soitat tuntemattomaan numeroon?

Vierailija
8/12 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät osaa kirjoittaa numeroa oikein puhelimeen? Soittavat väärälle? Ja luulevat vielä.

Vierailija
9/12 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli joskus tuohtunut puhelu muka jostain taksikeskuksesta. Sanoivat ensin, että taksi odottaa pihassa, ja kun sanoin että ei ole tilattu taksia, aloittivat omituisen vänkäämisen ja huutamisen. En tiedä, mihin pyrkivät, mutta katkaisin puhelun kun päättelin joksikin häirikköpuheluksi - mitä siis tosiaan olikin.

Vierailija
10/12 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikki on nää: "We are calling from Microsoft. We are getting a signal from your computer..." tyyppiset. Oon aina valmis heittämään niiden kanssa läppää.

Vierailija
11/12 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ton tyyppinen pilapuhelu löytyy Jokesphonelta. Siis kyseessä oli pilapuhelu. Nyt vaan ihmetyttää, että kuka sellasen on tilannu mun työpuhelimeen. Olisko näppäilly numeron väärin tai sitten vaan kaupungin sivulta etsiny jonkun "uhrin". Mun työpaikka on sellanen, ettei numero oo kovinkaan monen tiedossa. Eikä mulle soitella kuin asiaa.

ap

Vierailija
12/12 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu ja nykyään näitä tulee taas en tiedä kuka luulee noita hauskoiksi.. jatkuvaa häiriköintiä että joku on polttanut hasista kotona ja rappukäytävässä haisee hasikselle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi