Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen uskoton pappi

Vierailija
26.02.2015 |

Kyllä. Olen toiminut pappina kahdeksan vuotta, enkä missään vaiheessa ole uskonut raamattuun, jumalaan tai jeesukseen. On se helppoa näytellä että uskoisi, koska nyt on rahaa, asunto ja auto! :)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmistaisin vielä, oletko siis uskomaton pappi vai uskoton pappi? Eli onko ongelma se, että et esimerkiksi usko enää? Vaiko sittenkin se, että olet uskomaton ja esim. nostat penkistä reilun 200kg ilman apuja tai muuta uskomatonta? Kumpaankin on omat neuvonsa tottakai ja tärkeaa tehdä ero näiden välille

Vierailija
22/27 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaisuudella kerskuminen paljastaa provon..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 10:10"]Kyllä. Olen toiminut pappina kahdeksan vuotta, enkä missään vaiheessa ole uskonut raamattuun, jumalaan tai jeesukseen. On se helppoa näytellä että uskoisi, koska nyt on rahaa, asunto ja auto! :)
[/quote]

Eiköhän ne kaikki.

Vierailija
24/27 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään ukkomieskirkkoherran joka on vuosikymmeniä pettänyt miesten kanssa. Tiedän myös erään uskonnonopettajan/ papin  joka on pettänyt vaimoaan kymmenien naisten kanssa.

Vierailija
25/27 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 10:56"]Suurin osa papeista ei usko Jumalan Sanaan eli ei toimi Raamatun oppien mukaan, eli et ole mikään harvinaisuus ja sellaisia lampaat kuin on paimekin. Jos joku ihminen on uskossa ja kuuluu kirkkoon häne kannattaa erota siitä ja etsiä oikea USKOVIEN yhteys.
[/quote]

Tämä on huomattu. Itsekin erosin kirkosta, koska laitos on menettänyt uskottavuutensa. Ap, tietääkö miehesi, että petät häntä?

Vierailija
26/27 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingistä tulee pappeja, jotka eivät usko. Näin sanou minulle eräs uskova pappi.

Vierailija
27/27 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 11:03"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 10:56"]

Suurin osa papeista ei usko Jumalan Sanaan eli ei toimi Raamatun oppien mukaan, eli et ole mikään harvinaisuus ja sellaisia lampaat kuin on paimekin. Jos joku ihminen on uskossa ja kuuluu kirkkoon häne kannattaa erota siitä ja etsiä oikea USKOVIEN yhteys.

[/quote]

Toimitko sinä raamatun oppien mukaan? Oletko ikinä syönyt äyriäisiä tai sikaa?

[/quote] Oletko lukenut UT:ia? Mainitsemasi eläimet VT:ssa kiellettyjä ei tänä päivänä. Sen sijaan veri on kielettyä yhä joten en syö esim verilättyjä t mustaamakkaraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi