"Youtube itsellään päälle" - (hankala otsikkoida)
Aluksi: voiko youtube mennä itselleen päälle? Siis tietokone koskematta, mutta kaksi välilehteä auki (+muutama muu välilehti) ylhäällä -> molemmat youtube videot lähtevät soimaan samaan aikaan kenenkään koskematta tietokoneeseen.
Tapahtui viime yönä: heräsin klo 03.20, katsoin kelloa ja käänsin kylkeä -> kuulin outoa ääntä. Kuuntelin hetken, mutta en osannut paikallistaa ääntä, joten herätin kumppanin. Hänkin kuuli äänen (en siis kuullut omiani) ja kävi katsomassa, mistä ääni tuli. Tietokone siellä siis pauhasi niitä molempia videoita, joita oli eilen hamstrattu välilehtiin. Konetta oli käytetty viimeksi klo 22 ja itse aloimme nukkumaan siinä 23.30 ja silloin oli hiljaista. Asumme kahdestaan. (Ja kyllä, jätimme koneen auki yöksi)
Haluan vain vakuuttua, että on mahdollista niiden klippien vain käynnistyvän päälle itsekseen. Itse olen meinaan ihan hermoheikko kaikkiin ylilluonnolliseen ja yöllä meni hetken aikaa ennen kuin nukahdin uudelleen. Joskus on myös valoja ollut päällä keskellä yötä (ne on silti helppo pistää unohduksen piikkiin).
Kommentit (5)
Hyvä! Joku veneen esittelyvideo ja jotain teknomuusikkia. Härön kuullosta ne päällekkäin :D
Jep, voi. Jos jostain syystä on vaikka nettikatko yöllä, tai selain päivittää itsensä, se avaa sivut uudelleen jolloin lähtee soimaan.