Ratkaisen minkä tahansa parisuhdeongelmasi, esitä ongelma
Kommentit (17)
Ongelmana on seksin puute. Tekis mieli panna mutta nainen ei halua, siis ihan sama kuka nainen.
Terskani ei mahdu 13v poikaystäväni ryppyreikään. Mikä avuksi?
Vierailija kirjoitti:
Terskani ei mahdu 13v poikaystäväni ryppyreikään. Mikä avuksi?
Vaihtakaa paikkoja ja ole sinä kerrankin bottom
Vastaan vain parisuhdeongelmiin, en sinkuille. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minun parisuhdeongelmani on, ettei sitä ole
Mistä saisin miehelle lisää järkeä ja päättelykykyä?
Vierailija kirjoitti:
Vaihda miestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vastaan tämän kerran. Kaikkein paras keino löytää kumppani on kavereiden ja tuttujen kautta. Mene kaikkiin tupaantuliaisiin ja juhliin mihin sut kutsutaan ja ole ekstra sosiaalinen.
Jos olet hyvä tyyppi, joku tuntee jonkun jonka kanssa voisitte sopia yhteen tai tapaat hänet itse vaikka serkkusi häissä.
Mutta ihan ensin ole hyvä tyyppi. Sitten vasta parisuhde. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sillä ettet pelasta häntä etkä tarjoile vastauksia vaan hän joutuu käyttämään omaa järkeään. Mokien kautta me kaikki opitaan. Älä puutu, älä muistuta, älä korjaa.
Yllättävä haaste tuleekin sille joka joutuu katsomaan vierestä kun ruoka palaa pohjaan, pyykkiin menee mustat ja valkoiset sekaisin ja auton vakuutus maksamatta. Ap
Mies ei maksa tarpeeksi asumiskuluja eli ei puolia. . Vetoaa että maksaa auton.
Vierailija kirjoitti:
Teidän pitää keskustella realistisesta elintasosta johon kummallakin on varaa, sekä sekä sopia minkä osuuden kukakin maksaa. Jos tämä ei onnistu niin asukaa erillään.
Miten saada nainen laihduttamaan ja panostamaan taas itseensä että kokisin naisen haluttavaksi ettei minun tarvitse käydä vieraissa kun en koe haluttavaksi reilusti ylipainoista naista?
Vierailija kirjoitti:
Miten saada nainen laihduttamaan ja panostamaan taas itseensä että kokisin naisen haluttavaksi ettei minun tarvitse käydä vieraissa kun en koe haluttavaksi reilusti ylipainoista naista?
Sun itsesi pitää olla niin tavoiteltava ja korkeaa kaliiberia, että sua kannattaa tavoitella. Jos puoliso ei panosta itseensä, hän pitää sua itsestään selvänä jota ei tarvitse yrittää mitenkään ns. pitää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän pitää keskustella realistisesta elintasosta johon kummallakin on varaa, sekä sekä sopia minkä osuuden kukakin maksaa. Jos tämä ei onnistu niin asukaa erillään.
On keskusteltu. Mielestäni olen esittänyt erittäin realistisen ehdotuksen mitä hän taas ei pidä sopivana.
Tuollaiset yleisjargonit ei ole neuvoja. Neuvot on konkreettisia. Esim. numeroita.
Hänellä korkeammat tulot. Mielestäni hänen pitöisi maksaa puolet asumiskuluista. Auton takia olen valmis vähentämään hänen sijoitusasunnon vastikkeen siitä hönen osuudestaan. Silti maksaa vähemmän.E halua tai ei pysty mukamas. Bullshit
Hönellä olisi hyvin varaa maksaa enemmön. Kaikkien laskujen jälkeen jää vielä runsaasti rahaa ruokakuluihin ja omiin juttuihin.
No mites ratkaiset?
Mites yksin olisi mukamas varaa, mutta mun kanssa ei ole Hehheh? Haiskahtaako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vastaan tämän kerran. Kaikkein paras keino löytää kumppani on kavereiden ja tuttujen kautta. Mene kaikkiin tupaantuliaisiin ja juhliin mihin sut kutsutaan ja ole ekstra sosiaalinen.
Jos olet hyvä tyyppi, joku tuntee jonkun jonka kanssa voisitte sopia yhteen tai tapaat hänet itse vaikka serkkusi häissä.
Mutta ihan ensin ole hyvä tyyppi. Sitten vasta parisuhde. Ap
Ei ole kavereita enkä mene yhtään mihinkään ja olen ekstra introvertti. En voi tavata ketään serkkuni häissä koska ei ole serkkuja eikä kukaan ole menossa naimisiin. Jos tuntisin jonkun jolla häät tulossa kieltäytyisin kutsusta.
Ei löydy puolisoa, mistä lähden etsimään?