Ottaisitko työkyvyttömyyseläkkeellä olevan miehen?
Kommentit (181)
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:59"]Mielestäni Ap on nimenomaan järkevä, täytyy lapsienkin elintasoa ja elämää miettiä.
Ja jos kerran ei ole edes palavia tunteita, niin ehdottomasti oikea ratkaisu!
En itsekkään huolisi miestä, joka on ns luovuttanut, eikä pyri parantamaan tilannettaan.
[/quote]
Kiitos sanoistasi! :) ap
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:43"]Olen tehnyt päätöksen: En jatka suhdetta. Elämme niin eri maailmoissa. Kuten sanoin, jos puoliso sairastuisi jossain vaiheessa yhdessäoloa, en jättäisi häntä. Mutta nyt lähtökohdat ei natsaa. Haluan esim käydä kumppanin kanssa ulkona syömässä, elokuvissa, matkustella... Tällä miehellä ei ole näihin varaa. En itsekään havittelisi työssäkäyvää, jos olisin eläkkeellä. Toivoisin löytäväni samankaltaisen ja köyhäilisin sitten hänen kanssaan. Olen ehkä kamala. Mutta ajattelin aluksi antaa suhteelle mahdollisuuden, koska mies on mukava, mutta ei tästä tule mitään. ap
[/quote]
Hyvä ap, teit rohkean ja oikean päätöksen! :)
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:57"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:50"]
Hei sinä elämänkoululainen, joka ilmeisesti olet itsekin jollain sairaseläkkeellä?
Saisko vähän tilastoja esimerkiksi tuolle väitteelle että 99% naisista elää miehensä rahoilla?
Jos nainen tienaa parisuhteessa enemmän, onko suhteen mies tällöin huora?
Naisia kun tunnut huorittelevan aika kevyin perustein. Oikeissa parisuhteissa on nimittäin pakko toisinaan olla realistinen ja puhua rahasta, sillä kaikkien vuokraa ei maksa sossu tai Kela.
[/quote]
En ole sairaseläkkeellä tai millään muullakaan eläkkeellä. Tienaamisella ei ole mitään merkitystä. Vaan sillä että koko asialla ei pitäisi olla merkitystä parisuhteen muodostumiselle.
Huora on sellainen joka vaatii toiselta rahaa. Jos oikeasti toisesta välität niin sillä tienaako se 1500 euroa vai 10000 euroa kuussa on toisarvoista
[/quote] ei se niin mene, kyllä sillä on väliä'
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:43"]
Olen tehnyt päätöksen: En jatka suhdetta. Elämme niin eri maailmoissa. Kuten sanoin, jos puoliso sairastuisi jossain vaiheessa yhdessäoloa, en jättäisi häntä. Mutta nyt lähtökohdat ei natsaa. Haluan esim käydä kumppanin kanssa ulkona syömässä, elokuvissa, matkustella... Tällä miehellä ei ole näihin varaa. En itsekään havittelisi työssäkäyvää, jos olisin eläkkeellä. Toivoisin löytäväni samankaltaisen ja köyhäilisin sitten hänen kanssaan. Olen ehkä kamala. Mutta ajattelin aluksi antaa suhteelle mahdollisuuden, koska mies on mukava, mutta ei tästä tule mitään. ap
[/quote]
Paljastuit provoksi AP.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:56"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:59"] [quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:48"] [quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:46"]Pitäkää kahta asuntoa ja katsokaa kestääkö suhde. Miksi mies on eläkeläinen? [/quote] On fyysinen vamma tullut onnettomuudesta. Asiahan ei ole hänen vikansa. Olen yrittänyt kysellä, että miksei etsi työtä, jota pystyisi tehdä. Ei kaikki työ ole fyysistä. Mutta kuulemma ei halua. ap [/quote] En todellakaan ottais tuollaista, joka ei halua tehdä mitään työtä. Täysin erilaiset arvot olis kuin itselläni, enkä haluaisi tuollaista vätystä opettamaan myöskään lapsilleni, että on ok loisia koko elämä yhteiskunnan varoilla. [/quote] Mitäköhän työtä se voisi tehdä? Mitään fyysistä ei voi. Mitään missä pitää istua ei voi. Mitään missä seistään ei voi. Joten luettele ne työt mitä voi tehdä? [/quote] Esim puhelin myynti, jos pystyy elämään muuten melko normaalia elämää kotona, pystyy tekemään jtn työtä. Epäilen että miehellä on mielenterveydellinen syy. [/quote] Hän kävelee, istuu, ajaa autolla, ei tarvi kipulääkkeitä. Käyväthän vammaisetkin töissä, downitkin jotain voivat tehdä. Kai nyt joku työ on, mitä voi tehdä samaa kuin kotona eli välillä istua, kävellä ja ajaa autolla.ap
[/quote]
Luuletko ihan oikeasti että sairas saa jotain töitä? Kun edes terveät ei saa töitä nykyään
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:43"]
Olen tehnyt päätöksen: En jatka suhdetta. Elämme niin eri maailmoissa. Kuten sanoin, jos puoliso sairastuisi jossain vaiheessa yhdessäoloa, en jättäisi häntä. Mutta nyt lähtökohdat ei natsaa. Haluan esim käydä kumppanin kanssa ulkona syömässä, elokuvissa, matkustella... Tällä miehellä ei ole näihin varaa. En itsekään havittelisi työssäkäyvää, jos olisin eläkkeellä. Toivoisin löytäväni samankaltaisen ja köyhäilisin sitten hänen kanssaan. Olen ehkä kamala. Mutta ajattelin aluksi antaa suhteelle mahdollisuuden, koska mies on mukava, mutta ei tästä tule mitään. ap
[/quote]
Paljastuit provoksi AP.
[/quote]
Täh miten niin? ap
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:43"]
[/quote]
Paljastuit provoksi AP.
[/quote]
Koska ei halua laiskaa ja liikuntavammaista miestä, johon ei edes ole kovin ihastunut? Tuntuu että joillain näillä puolustelijoilla sumenee järki päästä kun siihen jeesustelun makuun pääsee.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:56"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:59"] [quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:48"] [quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:46"]Pitäkää kahta asuntoa ja katsokaa kestääkö suhde. Miksi mies on eläkeläinen? [/quote] On fyysinen vamma tullut onnettomuudesta. Asiahan ei ole hänen vikansa. Olen yrittänyt kysellä, että miksei etsi työtä, jota pystyisi tehdä. Ei kaikki työ ole fyysistä. Mutta kuulemma ei halua. ap [/quote] En todellakaan ottais tuollaista, joka ei halua tehdä mitään työtä. Täysin erilaiset arvot olis kuin itselläni, enkä haluaisi tuollaista vätystä opettamaan myöskään lapsilleni, että on ok loisia koko elämä yhteiskunnan varoilla. [/quote] Mitäköhän työtä se voisi tehdä? Mitään fyysistä ei voi. Mitään missä pitää istua ei voi. Mitään missä seistään ei voi. Joten luettele ne työt mitä voi tehdä? [/quote] Esim puhelin myynti, jos pystyy elämään muuten melko normaalia elämää kotona, pystyy tekemään jtn työtä. Epäilen että miehellä on mielenterveydellinen syy. [/quote] Hän kävelee, istuu, ajaa autolla, ei tarvi kipulääkkeitä. Käyväthän vammaisetkin töissä, downitkin jotain voivat tehdä. Kai nyt joku työ on, mitä voi tehdä samaa kuin kotona eli välillä istua, kävellä ja ajaa autolla.ap
[/quote]
Luuletko ihan oikeasti että sairas saa jotain töitä? Kun edes terveät ei saa töitä nykyään
[/quote]
No jotain tiettyä työtä, opiskelua... Ja kyllä mutta monet tosi sairaat tekee töitä, olihan meillä maanis-depressiivinen kansanedustajakin. Minun yhdellä opettajalla oli paha puhevika. Silti pärjäsi, välillä vaan änkytti. Minun yksi työkaveri työskentelee kipupumpun kanssa, selkävika, töissäni paljon kävelyä ja istumista. Saisi varmaan eläkepaperit, mutta kun on kovat työhalut ja haluaa yrittää. ap
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:43"]
[/quote]
Paljastuit provoksi AP.
[/quote]
Koska ei halua laiskaa ja liikuntavammaista miestä, johon ei edes ole kovin ihastunut? Tuntuu että joillain näillä puolustelijoilla sumenee järki päästä kun siihen jeesustelun makuun pääsee.
[/quote]
Halusin antaa mahdollisuuden. Olen ollut 8 vuotta sinkkuna. Kyllä välillä kaipaan seuraa. En odottele suuria tunnekuohuja tms. Annoin mahdollisuuden kivalle miehelle. ap
Kyllä työssä oleminen on paljon rasittavampaa kuin kotona oleminen. Kotona voi istua ja kävellä sen mukaan, miten sillä hetkellä hyvältä tuntuu. Töissä täytyy istua ja kävellä töiden mukaan.
Lisäksi joillain jatkuva särky vaikka vie niin paljon energiaa, että täytyy mennä ihan sen ehdoilla. Valita paras asento sen säryn kannalta.
Ei niitä sairasekkeitä nuoret saa ilman todella selkeitä perusteita. Päinvastoin.
Ne vaivaiset työssäolijat ovat yleensä sairastuneet sen jälkeen, kun työ on jo saatu.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:06"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:57"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:50"]
Hei sinä elämänkoululainen, joka ilmeisesti olet itsekin jollain sairaseläkkeellä?
Saisko vähän tilastoja esimerkiksi tuolle väitteelle että 99% naisista elää miehensä rahoilla?
Jos nainen tienaa parisuhteessa enemmän, onko suhteen mies tällöin huora?
Naisia kun tunnut huorittelevan aika kevyin perustein. Oikeissa parisuhteissa on nimittäin pakko toisinaan olla realistinen ja puhua rahasta, sillä kaikkien vuokraa ei maksa sossu tai Kela.
[/quote]
En ole sairaseläkkeellä tai millään muullakaan eläkkeellä. Tienaamisella ei ole mitään merkitystä. Vaan sillä että koko asialla ei pitäisi olla merkitystä parisuhteen muodostumiselle.
Huora on sellainen joka vaatii toiselta rahaa. Jos oikeasti toisesta välität niin sillä tienaako se 1500 euroa vai 10000 euroa kuussa on toisarvoista
[/quote] ei se niin mene, kyllä sillä on väliä'
[/quote]
Sitten et edes tiedä mitä rakkaus on. Säälin jokaista miestä joka lähellesi tulee
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:21"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:56"] [quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:59"] [quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:48"] [quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:46"]Pitäkää kahta asuntoa ja katsokaa kestääkö suhde. Miksi mies on eläkeläinen? [/quote] On fyysinen vamma tullut onnettomuudesta. Asiahan ei ole hänen vikansa. Olen yrittänyt kysellä, että miksei etsi työtä, jota pystyisi tehdä. Ei kaikki työ ole fyysistä. Mutta kuulemma ei halua. ap [/quote] En todellakaan ottais tuollaista, joka ei halua tehdä mitään työtä. Täysin erilaiset arvot olis kuin itselläni, enkä haluaisi tuollaista vätystä opettamaan myöskään lapsilleni, että on ok loisia koko elämä yhteiskunnan varoilla. [/quote] Mitäköhän työtä se voisi tehdä? Mitään fyysistä ei voi. Mitään missä pitää istua ei voi. Mitään missä seistään ei voi. Joten luettele ne työt mitä voi tehdä? [/quote] Esim puhelin myynti, jos pystyy elämään muuten melko normaalia elämää kotona, pystyy tekemään jtn työtä. Epäilen että miehellä on mielenterveydellinen syy. [/quote] Hän kävelee, istuu, ajaa autolla, ei tarvi kipulääkkeitä. Käyväthän vammaisetkin töissä, downitkin jotain voivat tehdä. Kai nyt joku työ on, mitä voi tehdä samaa kuin kotona eli välillä istua, kävellä ja ajaa autolla.ap [/quote] Luuletko ihan oikeasti että sairas saa jotain töitä? Kun edes terveät ei saa töitä nykyään [/quote] No jotain tiettyä työtä, opiskelua... Ja kyllä mutta monet tosi sairaat tekee töitä, olihan meillä maanis-depressiivinen kansanedustajakin. Minun yhdellä opettajalla oli paha puhevika. Silti pärjäsi, välillä vaan änkytti. Minun yksi työkaveri työskentelee kipupumpun kanssa, selkävika, töissäni paljon kävelyä ja istumista. Saisi varmaan eläkepaperit, mutta kun on kovat työhalut ja haluaa yrittää. ap
[/quote]
Puhevika? Eihän se ole edes sairaus. Nyt rupeaa menemään jo taso niin surkealle että kannattaa lopettaa jo
[/quote] Paljastuit provoksi AP. [/quote] Täh miten niin? ap
[/quote]
Ensin se komea ja rikas, sitten se juutalainen ja nyt työkyvyttömyyseläkeläinen.
Kaikissa saduissa sama juoni. Tämän eläkeläissadun kanssa sinulla on jo toinen kierros menossa, koska viime yönä teit jo päätöksen ettet äijää ota.
Muuten voisit tarjota juttujasi johonkin Harlekiini-kustantamoon, mutta sinun keksimilläsi henkilöhahmoilla ei tarpeeksi yksityiskohtia, siis uskottavia yksityiskohtia.
Se, että itse olet eläkkeellä ja siten aikaa kirjoitella vuorokaudet ympäriinsä, ei tee sinusta kirjailijaa mutta trollaus toki onnistuu. Eiks sua hävetä?
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:36"]
[/quote]
Ensin se komea ja rikas, sitten se juutalainen ja nyt työkyvyttömyyseläkeläinen.
Kaikissa saduissa sama juoni. Tämän eläkeläissadun kanssa sinulla on jo toinen kierros menossa, koska viime yönä teit jo päätöksen ettet äijää ota.
Muuten voisit tarjota juttujasi johonkin Harlekiini-kustantamoon, mutta sinun keksimilläsi henkilöhahmoilla ei tarpeeksi yksityiskohtia, siis uskottavia yksityiskohtia.
Se, että itse olet eläkkeellä ja siten aikaa kirjoitella vuorokaudet ympäriinsä, ei tee sinusta kirjailijaa mutta trollaus toki onnistuu. Eiks sua hävetä?
[/quote]
Juuri näin
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:52"]No huh huh. Olet ap todella pinnallinen. Tuli oikein surullinen olo, tätäkö ne ihmissuhteet monille on, kaupankäyntiä. [/quote] Joo on mulla syyllinen olo tästä :( ap
[/quote]
Miksi edes menit aloittamaan koko suhteen? Mikset ottanut ennen sitä miettimisaikaa tai keskustellut asiasta miehen kanssa? Annoit toivoa ja nyt mammojan kanssa revittelemässä täällä miesparkaa. Ja jep, työkyvyttömyyseläkkeelle ei pääse "laiskimus", täytyy olla oikeasti kyvytön/sairas. Toivottavasti mies ei bongaa tätä keskustelua. Ilmeisesti on kuitenkin ihan mukava mies, mutta Ap taitaa hävetä kumppaniaan.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:36"]
[/quote]
[/quote]
Juuri näin
[/quote]
Ok. Vaikkakin en ole provo. En ole eläkkeellä. ap
Ketju on taas täynnä miehen lompakolla loisivia Pyhiä Vulvia, vaikka niin kovasti koitatte palstalla muuta väittää. Kuvottavaa, todella kuvottavaa.
Mielestäni Ap on nimenomaan järkevä, täytyy lapsienkin elintasoa ja elämää miettiä.
Ja jos kerran ei ole edes palavia tunteita, niin ehdottomasti oikea ratkaisu!
En itsekkään huolisi miestä, joka on ns luovuttanut, eikä pyri parantamaan tilannettaan.