Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ei halua menestyvää naista?

Vierailija
25.02.2015 |

Olen huomannut ihan omassa elämässäni että miehet aina haluaa jonkun sairaanhoitajan, kosmetologin tai kampaajan, ei ikinä johtotason tehtävissä olevia, lääkäreitä tai muita hyvin toimeen tulevia. Ottaako se itsetunnolle jos nainen tienaa enemmän vai miksi kammoksutaan?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/24 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:25"]

Minä tienaan kolme kertaa enemmän kuin mieheni mutta hän on vahva, ihmeellinen, uljas ja rohkea, hauska. Vuosien jälkeenkin olen lääpälläni. Olemme tasavertaisia ja onnellisia. Rahalla pääsemme vaihtamaan maisemaa aina kun kaupunki ahdistaa. Mieheni järkyttyi kun kuuli tuloni parin vuoden seurustelun jälkeen mutta sanoi ettei se haittaa, olet niin nätti niin kai hänen miehisyytensä kestää. Hyvin on kestänyt.

[/quote]

Näitä poikkeuksia riittää jonkin verran. Onnittelut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään koulutustaso määrittää monen kohdalla myös älykkyyttä ja yleissivistystä. Sille on ihan looginen syy miksi toiset meistä ovat korkeasti koulutettuja ja toiset ammattikoulutason koulutuksen omaavia. Itse en arvioi ihmistä pelkän koulutuksen perusteella ja kaikkia ammattikuntia tarvitaan, mutta kyllä sitä valitettavasti viihtyy itsensä kaltaisen seurassa. Minä ja miehemme olemme molemmat korkeasti koulutettuja ja samankaltaisia siksi olemme päätynyt yhteen. Me olemme samalla tasolla yleissivistyksen, käytöstapojen jne suhteen. On päivän selvä asia, että jos toisen pohjakoulutus olisi peruskoulu ja ammattikoulu, emme olisi samalla "tasolla" ja jutunjuurta ja yhteensopivuutta ei olisi. Tämän vuoksi yleensä naidaan saman "tasoinen" kumppani. On poikkeuksia ja tiedän itsekin muutaman ammattikoulupohjalla olevan ihmisen, joiden yleissivistys on hyvä ja puheenaiheet menevät yksiin. Mutta usein tilanne on Se, että korkeakoulun käyneet ovat kirjaviisaita ja moni esim ammattikoulun käynyt on kätevä käsistään ja viisaus on sellaista käytännön viisautta. Naiset toisinaan naivat ylöspäin, löytyyhän edelleen korkeasti koulutettuja miehiä, jotka haluavat sen hyvän äidin ja kodinhengettären ja siinäkään ei ole mitään vikaa. Yksi mikä tässäkin pisti silmään, on hassua miten usein sairaanhoitaja laitetaan samalle viivalle parturin Ym kanssa, sairaanhoitaja on ammattikorkeakoulututkinto, parturi Ym ei ole. Sairaanhoitaja on nykypäivänä todella aliarvostettu ammattikunta ja en ymmärrä miksi!

Vierailija
24/24 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu myös siitä tuoko ihminen sen älykkyytensä, menestyksensä ja rahan miten esille. Itseäni ainakin häiritsisi sellainen ihminen (oli sitten mies tai nainen) joka esim. keskustellessa tuo esille JATKUVASTI joitain näitä puoliaan tai pönkittää käytöksellään sitä omaa egoaan entisestään. Totaalinen turn-off.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme