Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ei halua menestyvää naista?

Vierailija
25.02.2015 |

Olen huomannut ihan omassa elämässäni että miehet aina haluaa jonkun sairaanhoitajan, kosmetologin tai kampaajan, ei ikinä johtotason tehtävissä olevia, lääkäreitä tai muita hyvin toimeen tulevia. Ottaako se itsetunnolle jos nainen tienaa enemmän vai miksi kammoksutaan?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yleistä.

Vierailija
2/24 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menestyvät naiset eivät halua duunarimiestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havaintosi ovat tilastollisesti aivan väärin.

Vierailija
4/24 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sellaista johtotason naista ei kiinnosta kun vain ne kaikkein ylimmän johtotason miehet! Miehet ymmärtävät tämän, eivätkä siksi kuluta aikaansa sellaisiin naisiin.

Vierailija
5/24 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole kauheasti väliä mulle, mutta itse olen työtön ja tuskin ketään menestyvää naista kiinnostaa, kun pelkäävät että alkaisin pummata heiltä rahaa, vaikka todellisuudessa minua ei voisi vähempää kiinnostaa varsinkaan kenenkään toisen rahat.

Vierailija
6/24 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei naiset halua luuserimiestä (ellei ole narkki / väkivaltarikollinen) ?

Ottaako se itsetunnolle jos mies tienaa vähemmän vai miksi kammoksutaan? 

Vierailija
7/24 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne naiset edes katso alempana olevia miehiä. Kyllä miehelle kelpais, mutta ei tälle naiselle.

Vierailija
8/24 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs valitsit hienomman ammatin. Nyt sua vituttaa ja olet meille ali-ihmisille kateellinen?

T: kampaaja joka ei toistaiseksi ole kenellekään kelvannut.

Vierailija
9/24 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, eikö ois aika surkeaa, jos nainen ois perheessä kukkulan kuningas :)

Miehet haluaa olla kunkkuja. Pippeli kasvaa sellaisella pari senttiä lisää pituutta.

Usein nuo "menestyvät naiset" ovat kaiken lisäksi wannabe miehiä lesbotukkineen yms.

Vierailija
10/24 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska miehet ei halua miestä vaan naisen. Anteeksi nyt hirveesti jos totuus kiukuttaa.

Vierailija
11/24 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten oli treffit yhden väitöskirjaa tekevän naisen kanssa (lääh), oli vielä todella hyvän näköinen, hoikka ja urheilullinen (lääh) mutta vaikka periaatteessa sovittiin toisista treffeistä niin eipä näytä aikaa järjestyvän. Kiinnostaisi kyllä ihan hemmetisti ja itsetunnon kannalta vaan nostaa kun on edes yksille treffeille päässyt noin mahtavan naisen kanssa. 

Tänään oli sitten treffit aika vaatimattoman näköisen mutta kivan tavisnaisen kanssa ja ehti ehdottamaan ensi viikolle yhdessä syömään lähtemistä ennenkuin itse vielä ehdin ehdottamaan mitään. 

Arvaa kumman kanssa on treffit ensi viikolla?

T: miljonäärimies

Vierailija
12/24 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ja olemus. 

Useimpia miehiä viehättävät kauneus, naisellisuus ja herkkyys. Ja sellaiset naiset eivät ole "johtotason tehtävissä". Ihan samoin kuin karskeimmat ja miehekkäimmät miehet eivät ole "johtotason tehtävissä"... ne on palomiehiä ja poliiseja, joita naiset kyllä vinkuvat itsekin. 

Naiset vain vaihtavat nämä mieltymyksenä parempaan elintasoon ja turvalliseen isimieheen. Se on naisten preferenssi. Miehet eivät juuri tee vastaava. Haluamme pääsääntöisesti nais-naisen eikä naisen turvattu taloudellinen asema kompensoi tätä. 

Vierailija
13/24 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se menee niin päin, ettei nainen huoli itseään huonommin tienaavaa miestä. Nainen haluaa aina itseään rikkaamman miehen. Se näkyy esim siinä, että yksin suomessa asuvat lähinnä rikkaat uranaiset ja köyhät miehet. Samoin se näkyy siinä mistä maista suomalaiset hakevat puolisoita. Miehet hakevat virosta, venäjältä, thaimaasta ym ja naiset englannista, amerikasta ym.

Vierailija
14/24 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisiko osittain tästä gynosentrisestä lihamarkkina-asetelmasta. Menestys ja taso määritellään sellaisten asioiden mukaan, jotka ovat naistenkin saavutettavissa ja miesten vahvuudet sivuutetaan. Naiset saavat sukupuolen kautta ison etulyöntiaseman ja monta lähtöpistettä ja siihen sitten vain liimataan päälle kaikki saavutukset. "Joo'o...meidän Mirjaanalla on tutkinto X ja sen lisäksi vielä pimppikin! Monilahjakkuus!"

Sen sijaan miehen ylinaisellisia voimia, refleksejä, nopeutta, rohkeutta ja muita asioita ei huomioida mitenkään. Naiset eivät tule hiplailemaan miesten käsivarsia ja ihmettele, miten vastakkainen sukupuoli on niin uljas, rohkea ja vahva ja ihmeellinen. Pitäisi katsoa vain tutkintoja ja rahaa ja jos nuo ovat samoissa, niin miehen pitää joka tapauksessa varoa omaa seksuaalisuuttaan ja myötäillä naista joka asiassa, ettei vahvalle naiselle tulisi pissi pöksyyn.

-Mies 29v-

Vierailija
15/24 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajat on kuumia... käytännön hoitamisesta kokemusta niin kuin kosmetologeillakin ;).

Vierailija
16/24 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen johtavassa asemassa, tienaan noin 200te vuodessa. En ikinä löytäisi yhteistä säveltä jonkun palomiehen tai taksikuskin kanssa. Miehiä on silti aina riittänyt ja avioliitossa olen menestyvän, hauskan, fiksun ja hyvännäköisen kanssa, enkä muuta kaipaa. 

Vierailija
17/24 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani lääkärit ovat suhteessa tai naimisissa.

Vierailija
18/24 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluavat sairaanhoitajan, kosmetologin tai kampaajan, koska voivat saada sellaisen. Toki moni haluaisi hyvin menestyneen naisen, mutta kun se hyvin menestynyt nainen ei halua itseään huonommin menesytnyttä miestä. Useimmat miehet ovat realisteja, eikä turhan vaikeisiin tapauksiin kannata haaskata aikaa, jos tulos on kuitenkin hyvin epävarmaa.

Vierailija
19/24 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestyäkseen sekä mieheltä että naiselta vaaditaan ajankulutusta uraan. Miehet ovat normaalisti niitä, jotka haluavat tienata sen leivän pöytään ja naisen oletetaan olevan se pullantuoksuinen kotiäiti, joka on läsnä kotona ja hoitaa lapsia. Siis toki nainen saa töissä käydä, mutta kai moni mies haluaa naisen olevan ensisijaisesti se lasten äiti eikä kova bisnesnainen. Menestyvä nainen joutuu pakostikin joko tekemään ylitöitä tai työt ovat kotonakin mielessä. Miestä ei viehätä naisessa nuo piirteet, jotka vaaditaan, jotta menestyisi. Ne on kuitenkin melko miehisiä piirteitä. Miesten suurta määrää miljonaareista esimerkiksi selittää yksinkertaisesti se, että miehet ovat luonteeltaan enemmän dominoivia ja haluavat sitä mainetta ja mammonaa. Naisia se ei taas niinkään kiinnosta perinteisesti.

Ja menestyvä nainen harvemmin tyytyy duunarimieheen. Hän haluaa yleensä joko omantasoisensa tai vieläkin korkeammalla "tasolla" olevan miehen. Mutta kun nämä miehet ovat juuri niitä, jotka itsekin raatavat töissä ja menestyvät. Moni heistä haluaa sen "kotiäidin" lapsia hoitamaan, jotta voi itse keskittyä työhön paremmin. Uranaisen kanssa mies joutuisi hoitamaan lapsia yhtä lailla.

Vierailija
20/24 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tienaan kolme kertaa enemmän kuin mieheni mutta hän on vahva, ihmeellinen, uljas ja rohkea, hauska. Vuosien jälkeenkin olen lääpälläni. Olemme tasavertaisia ja onnellisia. Rahalla pääsemme vaihtamaan maisemaa aina kun kaupunki ahdistaa. Mieheni järkyttyi kun kuuli tuloni parin vuoden seurustelun jälkeen mutta sanoi ettei se haittaa, olet niin nätti niin kai hänen miehisyytensä kestää. Hyvin on kestänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan