Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko koira pärjää pissaamatta yöllä?

Vierailija
25.02.2015 |

Jos koira pissaa 22 (rakko siis ihan tyhjäksi), onko muka liian myöhään jos vie sen aamulla 7.30 ulos? Miten teidän koirat?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saattaa käydä esim 8 illalla ja seuraavana päivänä vasta iltapäivällä. Tällöin olen kotona ja pääsevät pihalle jos ja kun haluavat, mutta eivät usein halua kuin vasta myöhään iltapäivällä. 15 tuntia menee helposti, ylikin. Ruuan jälkeen pyytävät yleensä ulos. Eivät todellakaan käy yöllä vaikka joisivatkin illalla tai/ja yöllä. Pentuaika tietysti erikseen. Koirat suurikokoisia.

Työrutiineissa iltapissat 8 ja 11 välillä ja aamulla ennen töihin menoa aamulenkki.

Vierailija
22/28 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on 2v ja 40kg uroskoira, pidättää öisin 13-15h. Osaa tulla ilmoittamaan kun alkaa olla hankala olo eikä ole tullut sisälle vahinkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:05"]Itse en siis tiedä koirista mitään, yksi kaverini tekee ison koiransa kanssa noin. Toinen ystävämme taas aina kauhistelee, että koira on aivan liian kauan pissaamatta ja ei "fyysisesti" selviä tuosta. 
[/quote]

Meillä tuo sopii jo vajaa vuoden vanhalle keskikokoiselle koiralle. Iltalenkki 21-22, ja viikonloppuna saattaa nukkua lähemmäs kahdeksaa.

Vierailija
24/28 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:33"]

Meillä saattaa käydä esim 8 illalla ja seuraavana päivänä vasta iltapäivällä. Tällöin olen kotona ja pääsevät pihalle jos ja kun haluavat, mutta eivät usein halua kuin vasta myöhään iltapäivällä. 15 tuntia menee helposti, ylikin. Ruuan jälkeen pyytävät yleensä ulos. Eivät todellakaan käy yöllä vaikka joisivatkin illalla tai/ja yöllä. Pentuaika tietysti erikseen. Koirat suurikokoisia.

Työrutiineissa iltapissat 8 ja 11 välillä ja aamulla ennen töihin menoa aamulenkki.

[/quote]

Ja olen kyllä usein päästämässä aamulla ulos, mutta eivät halua mennä vielä. 

Mahtaa eläinsuojeluviranomainen nauraa moisesta ilmoituksesta, jokainen koira on yksilö ja varsinkin suuri aikuinen koira pidättää hyvinkin pitkään. Riippuen toki koirasta, mutta omistaja varmasti tietää parhaiten. Kyllähän koirien pitää jaksaa työpäivätkin pidättää.

Vierailija
25/28 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 2,5kk kleinspitz pentu käy viimeiseksi pissalla klo 22, yöllä ei pissaa paperille. Esim viikonloppuisin nukkuu jopa puoli kymmeneen asti, tosin herättyään on juoksukiire ulos.

Vierailija
26/28 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koira (havanan koira, narttu) pidättää kyllä tosi pitkään. Jos käy illalla siinä 22 aikaan niin seuraavaksi on viety yleensä viimeistään klo 11 seuraavana päivänä, silloinkaan ei ole ollut vielä hätä. Enpä ole koskaan kokeillut milloin alkaisi itse pyytää ulos. Käyhän se pissalla vaikka klo 7 aamulla (työaamuisin) mutta silloin saa kantaa ulos koska toi laiskis jää vielä sänkyyn makailemaan vakka muut nousee jo ylös :D

Vierailija
27/28 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän koirani ulkona n. klo 21. koira nukkuu helposti jopa klo 11 asti, ei todellakaan kiirehdi ulos. itse joudun herättämään, että ehtii käydä ennen kuin jää yksin. kyseessä siis 1v chihuahua.. ja ihmiset vielä puhuu, ettei chihut voi pidätellä edes työpäivää. höpö höpö.

Vierailija
28/28 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koira asuu pihalla ja käy kusella ihan silloin kun sitä huvittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan