Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bootcut farkut palaavat IHANAA!!

Vierailija
25.02.2015 |

jee, päiväni on pelastettu! Luin juuri,,että bootcut farkutnpalaavat! En tiedä ketään jolle tämä nykyinen pillimuoti käy.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä.
Farkut voi olla muutakin kuin pillit tai bootcutit.

Vierailija
2/50 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että palaavat. Niiden muodissa olosta on liian vähän aikaa, useimmista ne tuntuvat vielä vanhanaikaisilta. Ehkä 6-8 vuoden kuluttua tulevatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, ap. Tai bootcutia enemmän pidän kyllä suorista lahkeista, mutta silti.

Se on huvittavaa, että yleensä juuri ne ihmiset, joille pillifarkut sopivat vähiten, sanovat että pillifarkut ovat ainoat jotka heille sopii. Ja että pillifarkut hoikentavat ja pidentävät jalkoja (?!).

Vierailija
4/50 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 19:46"]

En usko, että palaavat. Niiden muodissa olosta on liian vähän aikaa, useimmista ne tuntuvat vielä vanhanaikaisilta. Ehkä 6-8 vuoden kuluttua tulevatkin.

[/quote]

Sori, mutta ovat palanneet jo. Ei tietysti näy vielä Suomessa.

Vierailija
5/50 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne missään ole olleetkaan. Ainakaan minun kaapistani. Mutta kiva jos valikoimat paranevat.

Vierailija
6/50 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisivat palata vähän nopeemmin! Odottavan aika on niin pitkä!

Vierailija
7/50 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 19:37"]

jee, päiväni on pelastettu! Luin juuri,,että bootcut farkutnpalaavat! En tiedä ketään jolle tämä nykyinen pillimuoti käy.

[/quote]

Mun mielestä sopii useammallekin, ehkä se kuuluisa kauneus on sitten katsojan silmässä. Bootcutit on mun mielestä rumat, ja sopii vain hoikille.

Vierailija
8/50 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai... ei kiva, koska niitä käyttävät lyhytjalkaiset tantat ja bootcutit saavat lyhytjalkaisten tanttojen jalat näyttämään entistä lyhyemmiltä. 

Vierailija
9/50 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä rakastan bootcutteja. käytän vain niitä. ostin useammat kun ne oli muotia mutta siitä on kauan ha haluaisin ostaa uusia.

Vierailija
10/50 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon takaisin levenevälahkeiset farkut.

Vierailija
11/50 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa ihan ok ja olen nytkin käyttänyt bootsien kanssa niitä, mutta vituttaa kun ne on sääristä niin löysät myös, siis miesten sellaiset..sen takia slim fitit näytttää paremmilta mulla..vaikka urheilen paljon niin useimmilla naisillakin on paksummat reidet kun mulla...

Vierailija
12/50 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas bootcutit eivät sovi kenellekään, aivan järkyttävät. Pillit taas näyttävät hyvältä melkein kaikilla, ainoastaan silloin näyttävät pahalta, jos jalat ovat kovin ohuet tai paksut. Itse en käytä kumpiakaan, viihdyn paremmin mekossa ja sukkiksissa.

Vierailija
13/50 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 19:54"]

Ai... ei kiva, koska niitä käyttävät lyhytjalkaiset tantat ja bootcutit saavat lyhytjalkaisten tanttojen jalat näyttämään entistä lyhyemmiltä. 

[/quote]

Pilleissäkö ne tanttojen jalat näyttää pitkiltä?

Vierailija
14/50 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espritiltä löytyi jo tosi hyvän malliset bootcutit! On tosi hyvän malliset ja mukavatkin kaiken lisäksi.

Vierailija
15/50 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bootcut-farkkuja saa koko ajan netistä. Esim. Zalandolla on 125 bootcut-farkkumallia naisille, kas tässä

https://www.zalando.fi/naiset/?q=bootcut

Ja bootcutteja on erilaisia. Ne, joissa lahkeet eivät levene liikaa, ovat tosi hyvännäköiset päällä, sellaiset, jotka levenee vain aavistuksen. Eli miltei straight leg lahkeet, muttei ihan

Vierailija
16/50 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesnäkökulmaa aiheeseen...

Makeimmat farkut naisilla on juuri bootcutit...matala vyötärö ja levee vyö!!!

Itse pidän vain ja ainoastaan bootcutteja :)

Vierailija
17/50 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eihän ne..just mittasin reiden siitä polven ja nivusen keskeltä,46 cm. T 42 mies :) no ei oo ainakaan läskiä ;)

Vierailija
18/50 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:03"]Miesnäkökulmaa aiheeseen...

Makeimmat farkut naisilla on juuri bootcutit...matala vyötärö ja levee vyö!!!

Itse pidän vain ja ainoastaan bootcutteja :)
[/quote]
Sinä olet jämähtänyt edelliselle vuosituhannelle, huh.

Vierailija
19/50 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohan ne vasta näyttää lyhyillä ihmisillä kamalalta.

Vierailija
20/50 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää odottaa että joku tyyli tulee muotiin ennenkuin voi pitää? Minä pidän just sellaisia kuteita kun hyvältä tuntuu ja miellyttää, oli muoti sitten ihan mitä vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän