Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bootcut farkut palaavat IHANAA!!

Vierailija
25.02.2015 |

jee, päiväni on pelastettu! Luin juuri,,että bootcut farkutnpalaavat! En tiedä ketään jolle tämä nykyinen pillimuoti käy.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen etsinyt boot cut farkkuja mutta en ole löytänyt, paitsi yhdestä kaupasta löytyi mutta ei hyvät. Toisissa oli reidenkohdalla tilaa kaverillekkin ja toisissa ihan liian matala vyötärö. Haluaisin boot cut farkut normaali t normia hieman korkeammalla vyötäröllä ja reisistä hyvin natsaavat. Niissä näyttää ihminen ainakin 10cm pidemmältä kuin mitä on.

Muistan kun aikoinaan nuoruudessani käytin noita ja aina ihan ylipitkin lahkein, näytti jalat tosi pitkillä kun jalassa yli 10cm tolppakorot :)

Vierailija
42/50 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bootcut on ainoa hyvännäköinen farkkumalli, harmillista vain, että useat 'bootcut'-farkut ovat kuitenkin lahkeista liian kapeat näissä 'normi'kaupoissa edelleen. Suosittelen bootcut-housujen ystäville tutustumaan emp:n housuvalikoimaan. Sieltä on löytynyt pelastus tämän kymmenen viimeisesen vuoden karmaisevalla pillimuodille farkkujen suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
44/50 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:10"]

Bootcut-farkkujen kanssa ei käy mitkään kengät.

[/quote]Äääh... mitä? Sinnehän menee kenkä kuin kenkä - bootsit, lenkkarit, korkkarit, saappaat - you name it. Korko näkyy just sopivasti, ilman että lahje alkaa lepattamaan nilkan päällä (jolloin lahje liian lyhyt). Vai tarkoitatko, että koko kengän pitäisi näkyä? Shortsit on sillon sun housut. Mikään ole niin karseata, kun housut tungettuina kengän varteen - tai liian lyhyet housut, jolloin se kenkä näkyy. Yyyhhyi.

Vierailija
45/50 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella kyllästynyt pillihousuihin ja odotan niin paljon sitä, että boot cutit tulevat takaisin muotiin. Minulle ei kovin hyvin sovi pillit, mutta käytän niitä silti, koska en halua olla liian silmiinpistävän näköinen. Omistan yhdet suoralahkeiset farkut ja käytän niitä välillä, mutta aina tunnen itseni jotenkin hölmön ja tyylitajuttoman näköiseksi. Onhan noita boot cuteja kaupoissa, mutta kadulla niitä ei näy vielä kellään! Tulispa ne pian taas yleiseen käyttöön niin pääsisin pukeutumisongelmistani :D

Vierailija
46/50 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 153cm ja pillifarkut on siinä mielessä olleet kivat, ettei ole tarvinnut miettiä lahkeen pituutta kun ne jää aina tohon nilkkaan eikä siitä siitä valu jalkojen alle ja jää tallottaviksi. En usko, että tämän takia tulee paljoa bootcuteja hankittua. 

Vierailija
47/50 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuh kamalaa. 

Vierailija
48/50 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi!

Vierailija
49/50 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 19:37"]

jee, päiväni on pelastettu! Luin juuri,,että bootcut farkutnpalaavat! En tiedä ketään jolle tämä nykyinen pillimuoti käy.

[/quote]

Sama.

Vierailija
50/50 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi