Bootcut farkut palaavat IHANAA!!
jee, päiväni on pelastettu! Luin juuri,,että bootcut farkutnpalaavat! En tiedä ketään jolle tämä nykyinen pillimuoti käy.
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:11"]Miksi pitää odottaa että joku tyyli tulee muotiin ennenkuin voi pitää? Minä pidän just sellaisia kuteita kun hyvältä tuntuu ja miellyttää, oli muoti sitten ihan mitä vain.
[/quote]
Kyllähän valikoima kaupoissa on senhetkisen muodin mukainen. Jos jaksaa nähdä netistä tilaamisen vaivan, saahan sitä mitä vaan, mutta minä ainakin haluan tehdä ostokseni kaupassa.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:11"]Miksi pitää odottaa että joku tyyli tulee muotiin ennenkuin voi pitää? Minä pidän just sellaisia kuteita kun hyvältä tuntuu ja miellyttää, oli muoti sitten ihan mitä vain.
[/quote]Siksi, että usein sitä täysin out olevaa vaatetta on vaikea löytää, varsinkin jos haluaa laatua.
Olet aivan oikeassa! Olen jämähtänyt siihen mikä tuntuu omalta. Minusta alas kapenevat housut joissa peffa roikkuu...karmeeta :D
Naisten mallit joissa vyötärö on kainaloissa....aivan hirveet :D
Nämähän on makuasioita ja minä olen 40+ mies joten en ikänikään puolesta ymmärrä tätä muotia ja sen perässä juoksemista :)
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:03"]Miesnäkökulmaa aiheeseen... Makeimmat farkut naisilla on juuri bootcutit...matala vyötärö ja levee vyö!!! Itse pidän vain ja ainoastaan bootcutteja :) [/quote] Sinä olet jämähtänyt edelliselle vuosituhannelle, huh.
[/quote]
ooh bootcut-av-pappa!!!!! ooooh oijoi <3
t. bootcut-av-mamma forever
Just kun olin tottunut niihin alaspäin kapeneviin... Mulla on vähän sen mallinen kroppa, että tiukat farkut näyttää vammaisilta vaikka en olisikaan ylipainoinen. Oon löytänyt vain yhden sopivan alaspäinkapenevan farkkumallin. Nyt sitten bootcutit näyttävät typeriltä vaikka ennen niistä tykkäsin. Miks tää on tällaista
Musta on ihanaa, kun alkaa näkyä pilleistä erottuvia farkkuja taas. Jos housuja käyttäisin, varmasti hankkisin bootcutit!
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:16"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:11"]Miksi pitää odottaa että joku tyyli tulee muotiin ennenkuin voi pitää? Minä pidän just sellaisia kuteita kun hyvältä tuntuu ja miellyttää, oli muoti sitten ihan mitä vain. [/quote] Kyllähän valikoima kaupoissa on senhetkisen muodin mukainen. Jos jaksaa nähdä netistä tilaamisen vaivan, saahan sitä mitä vaan, mutta minä ainakin haluan tehdä ostokseni kaupassa.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 19:37"]
jee, päiväni on pelastettu! Luin juuri,,että bootcut farkutnpalaavat! En tiedä ketään jolle tämä nykyinen pillimuoti käy.
[/quote]
Mun mielestä sopii useammallekin, ehkä se kuuluisa kauneus on sitten katsojan silmässä. Bootcutit on mun mielestä rumat, ja sopii vain hoikille.
[/quote]
-----
Valitettavasti se on juuri toisin päin. Bootcutit sopii yleensä tuhdimmalle vartalolle. Jos reisissä on paljon lihaa, pillifarkut näyttää.. no, ei kovin hyvältä. Korostaa vielä enemmän reisissä olevaa tavaraa ja kapeita pohkeita. Epäsopusuhtaista. Bootcut malli taas tasapainottaa tukevia reisiä ja luo illuusion pidemmistä jaloista.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 19:47"]
Niinpä, ap. Tai bootcutia enemmän pidän kyllä suorista lahkeista, mutta silti.
Se on huvittavaa, että yleensä juuri ne ihmiset, joille pillifarkut sopivat vähiten, sanovat että pillifarkut ovat ainoat jotka heille sopii. Ja että pillifarkut hoikentavat ja pidentävät jalkoja (?!).
[/quote]
Toisilla naisilla ne tekevätkin näin.
Käytin bootcutteja.15-10v sitten. Ala ja yläasteella. Joten juu ei enää. Ei varsinkaan matalavyötäröisiä, hyi stna. Kunnon wt-tyyli.
Ainahan BOOTCUTIT on olleet IN, niitä on saanut Jenkeistäkin trendifarkkuliikkeistä viimeiset 30 vuotta minun tietääkseni ja takuuvarmasti ennen sitäkin. Sehän on klassikkomalli!
Tarkoittanette kuitenkin 70-luvun FLARE JEANSEja eli TRUMPETTILAHKEITA???
Eihän mikään farkkumalli ole enää ollut out viimeisimpään 10 vuoteen, mitä horisette??? Sama mitkä farkut vetää päällensä niin on muodissa tai hieman edellä :)
Nämä on seitkytluvun leveälahkeet, trumpettilahkeet
http://stylekick-blog-assets.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2015/02/flaredjeansjacket.jpg
Nämä on klassiset suorat bootcutit eli tehty sellaisiksi että saappaan varsi menee sen sisäpuolelle
Nuo ekat tuli trendin harjalle tänä vuonna, nuo alemmathan on aina olleet muodissa ja tulevat aina olemaan.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:01"]Minusta taas bootcutit eivät sovi kenellekään, aivan järkyttävät. Pillit taas näyttävät hyvältä melkein kaikilla, ainoastaan silloin näyttävät pahalta, jos jalat ovat kovin ohuet tai paksut. Itse en käytä kumpiakaan, viihdyn paremmin mekossa ja sukkiksissa.
[/quote]
Juuri toisinpäin. Pillifarkut näyttä hyvältä vain harvan päällä.
Bootcut-farkkujen kanssa ei käy mitkään kengät.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:06"]
Niin eihän ne..just mittasin reiden siitä polven ja nivusen keskeltä,46 cm. T 42 mies :) no ei oo ainakaan läskiä ;)
[/quote]
Mitä? Oletko mies ja reitesi on 46cm paksu?
Bottcutteja pitänyt 90-luvun alusta asti. Nykyisin muodissa olevat pillit on ihan karmeen näköiset, myös naisilla.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:28"]
Olet aivan oikeassa! Olen jämähtänyt siihen mikä tuntuu omalta. Minusta alas kapenevat housut joissa peffa roikkuu...karmeeta :D
Naisten mallit joissa vyötärö on kainaloissa....aivan hirveet :D
Nämähän on makuasioita ja minä olen 40+ mies joten en ikänikään puolesta ymmärrä tätä muotia ja sen perässä juoksemista :)
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:03"]Miesnäkökulmaa aiheeseen... Makeimmat farkut naisilla on juuri bootcutit...matala vyötärö ja levee vyö!!! Itse pidän vain ja ainoastaan bootcutteja :) [/quote] Sinä olet jämähtänyt edelliselle vuosituhannelle, huh.
[/quote]
[/quote]
Perse roikkuu? Miten ne pillit saa sen perseen roikkumaan, muttei bootcut?
Kappahl on myynyt bootcutteja koko ajan, mutta ei ne kenellekkään sovi. Saa lihavan ja etenkin lyhyen ihmisen jalat näyttämään vieläkin lyhyemmiltä. Jopa pillitkin sopii paksujalkaisille paremmin.