luetteko yleensä paskalla istuessa mitään
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:46"]En lue enkä räplää kännykkää. Yök. Hyvä syy olla koskematta muiden älypuhelimiin!
[/quote]
Minä laitan kännykän pois ja pyyhin vessapaperilla jonka jälkeen pesen kädet saippualla... Millä sinä pyyhit? Sormillas? Yök!
Mä luen usein luurista jotain. Esim. Tätä ihanaa palstaa...
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:14"]Kyllä. Luen tätä palstaa, ns. läpipaskominen siis kyseessä
[/quote]
Samoin.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:49"]
Siis kauanko teillä menee vessassa, jos ehditte lukemaan?
[/quote]
Tekniikan Maailman yleensä ehtii lukemaan kannesta kanteen.
Missä vaiheessa siinä ehtii lukemaan? Mä istun pöntölle, vapautan pökäleen, pyyhin, pesen ja kuivaan. Korkeintaan pari minuuttia kestää. Luetteko ennen kakkaamista vai kakkaamisen jälkeen ennen pyyhkimistä vai vasta kun on valmista? Mieheni on pönttökököttäjä mutta ei suostu kertomaan missä vaiheessa ehtii lukea tai näprätä kännykkää...
Eipä ole aikaa sellaiseen. Sinun taitaa olla parasta mennä luumupussin ostoon ja yöksi likoamaan.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 19:30"]
Missä vaiheessa siinä ehtii lukemaan? Mä istun pöntölle, vapautan pökäleen, pyyhin, pesen ja kuivaan. Korkeintaan pari minuuttia kestää. Luetteko ennen kakkaamista vai kakkaamisen jälkeen ennen pyyhkimistä vai vasta kun on valmista? Mieheni on pönttökököttäjä mutta ei suostu kertomaan missä vaiheessa ehtii lukea tai näprätä kännykkää...
[/quote]
No minulla ainakin ummettaa tai suoli toimii hitaasti. Heti kun ryhdyn lukemaan jotain tai saan huomion muualle niin johan lähtee toimimaan. Ujo suoli näemmä.
Luen raamattua ääneen, tai rukoilen. Isä meidän auttaa ummetukseen
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:17"]
No ei ehdi. Enkä kyllä siinä perseisin käsin näpelöisi kännykkää tai lehtiä muutenkaan.
[/quote]
Tungetko ne kätesi perseeseesi heti, kun menet vessaan? Ihme pervo olet.
[/quote]
No en tod. vaan kakkaan kämmenille ja sitten kannan kakit pönttöön. Miten siinä pystyisi lukemaan samalla? Hei haloo! Hox hox!
Luen aina. Pari Päätaloa menee kuukaudessa.
PS. Tietääkö kukaan mikä kotikonsti auttaa peräpukamiin? En kehtaa mennä näitä näyttämään lääkärille
Siis kauanko teillä menee vessassa, jos ehditte lukemaan?