Rydman näyttää olevan hesarin arkkivihollinen, ei päivää ilman Rydman-juttua
Kaksi parhaassa. Onko vallan vahtikoira saanut rabieksen eli raivotaudin?
Kommentit (40)
Missä vaiheessa journalismi muuttuu ajojahdiksi ja kiusaamiseksi? Vaikea sanoa, mutta se raja on ylitetty jo.
Trump-efekti tulilla. Itse aion tulevaisuudessa äänestää Rydmania aina kun se on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Trump-efekti tulilla. Itse aion tulevaisuudessa äänestää Rydmania aina kun se on mahdollista.
Trumppia hesarin maailmanparannusjoukot eivät saaneet vallasta, mutta ehkä Rydmanin.
HS on hirttäytynyt laitavasemmistolaisiin tomittajiinsa. Tulos on nähtävissä lähes päivittäin, irvokkaissa " uutisissa".
Rydman osoittanut olevansa presidentti ainesta.
Siksi hessapaperilla suuri hätä ja
Jahti päällä agendan vihollisista.
Hesari manipuloi eilisessä jutussaan, että ”Kansa on puhunut, Rydman huonoin ministeri”. Kuitenkin perässä seuraavat kansalisten kommentit ovat järjestään eri mieltä, ne tyrmäävät toimittajan otsikoinnin ja koko tarkoitushakuisen tutkimuksen Eli mikä ”kansa”? Ja missä on Marinin hallituksesta tehty vastava tutkimus, jossa toimittaja otsikoi huonoimman ministerin? - Niinpä.
Hesarin uutiset ovat niin valkopestyjä. Rydman ärsyttää siitä syystä. Kun häntä ei saada ruotuun.
Vierailija kirjoitti:
Olen lähtökohtaisesti äänestänyt aina persuja protestina yle-sanoman vihvas mielipidemonopolia vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lähtökohtaisesti äänestänyt aina persuja protestina yle-sanoman vihvas mielipidemonopolia vastaan.
Samalla mekanismilla se oranssi ihmemieskin sai mandaattinsa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trumppia hesarin maailmanparannusjoukot eivät saaneet vallasta, mutta ehkä Rydmanin.
Näin. Pois vain vaikka väkisin!
HS ja äärivasemmistolaiset toimittajat. Ei tarvita ketään Emilia Palosta analysoimaan selvää asiaa.. Tätä on turha jauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, Halla-ahon vaientaminenhan onnistui hyvin. Tirsk!
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa journalismi muuttuu ajojahdiksi ja kiusaamiseksi? Vaikea sanoa, mutta se raja on ylitetty jo.
Minä sanoisin, että poliitikon aiheuttaman hallituskriisin seuraaminen ei ole poliitikon kiusaamista.
Vierailija kirjoitti:
Rydman osoittanut olevansa presidentti ainesta.
Siksi hessapaperilla suuri hätä ja
Jahti päällä agendan vihollisista.
Ministereistä hänen suosionsa on tällä hetkellä alhaisin. Meinaatko että nyt hyvä hetki yrittää toiseen tehtävään? Sääli vaan, että seuraa oon presidentinvaaleihin on niin pitkä aika, että sinäkin ehdit unohtaa hänet jonkun toisen keppostelijan takia.
Vierailija kirjoitti:
Hesari manipuloi eilisessä jutussaan, että ”Kansa on puhunut, Rydman huonoin ministeri”. Kuitenkin perässä seuraavat kansalisten kommentit ovat järjestään eri mieltä, ne tyrmäävät toimittajan otsikoinnin ja koko tarkoitushakuisen tutkimuksen Eli mikä ”kansa”? Ja missä on Marinin hallituksesta tehty vastava tutkimus, jossa toimittaja otsikoi huonoimman ministerin? - Niinpä.
Ilmeisesti et tiedä, miten tutkimus tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla mekanismilla se oranssi ihmemieskin sai mandaattinsa
Voisi kysyä onko media luonut monsterin itse. Valtaan pyrkii ja valikoituu lähinnä teflonista tehty sosiopaatti, johon normaalit vuorovaikutuksen lait, itsekritiikki tai ympäristön sosiaalinen paine eivät vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
HS ja äärivasemmistolaiset toimittajat. Ei tarvita ketään Emilia Palosta analysoimaan selvää asiaa.. Tätä on turha jauhaa.
Onko Petteri Orpokin äärivasemmistoa kun erotti Willen?
Vierailija kirjoitti:
Hesarin toimittajia vitu...a. Jotain kotona ahtaasti kasvatettuja pikkupoikia ja -tyttöjä ja tietenkin myös muunsukupuolisia pölvästejä.
Persut diggaa juoppohullujen fasistipoikaa jolla on lapsiin kohdistuva parafiliatausta. Varmaan syy on se minkä Sheikki sanoi: "Kukapa meistä ei ole tehnyt samaa?"
Pe do persut helvettiin:
https://www.Cansalaisaloite.fi/fi/aloite/17364
C---> k
Hesarin toimittajia vitu...a. Jotain kotona ahtaasti kasvatettuja pikkupoikia ja -tyttöjä ja tietenkin myös muunsukupuolisia pölvästejä.