Käyn taas ihan kuumana yhteen äijään.
Vuodesta toiseen. En kestä.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 21:56"]Jos tarpeeksi kovasti toivon, niin suuteliskohan se äijä mua?
[/quote]
Jos teet sen selväksi tälle äijälle
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:31"]
Koen sen vääräksi.
[/quote]
Ei rakkaus ole koskaan "oikein", aina on joku jonka varpaille astutaan.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:16"]Oih, jokin sykkii takapuoltani vasten. Pian taidan päästä herättämään miehen oikein mieluisasti! Mutta on kyllä sen ansainnutkin. :)
Tehkää muutkin joskus niin! Mies varmasti tykkää ;)
14
[/quote]
Laita osoite. Jos kerran on niin hyvä niin voisin ehkä tulla tekemäänkin.
No kaada se! Nappaa se! Tee jotain muuta kuin vain kirjoita av-palstalle!
Mä haluan, että se haluaa mut yhtä paljon, kuin mä haluan sen ;) Siksikään en voi tehdä mitään ensin.
Vaikea sanoa ujoudesta. Ei mitään teinejä olla. Lähellekään. Ehkä sitten varovaisia molemmat. Tai olen vain harhainen?
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:20"]Vaikea sanoa ujoudesta. Ei mitään teinejä olla. Lähellekään. Ehkä sitten varovaisia molemmat. Tai olen vain harhainen?
[/quote]
Käyt sitten vaan kiinni. Mikä on pahinta mitä voit siinä menettää?
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:07"]
Mä haluan, että se haluaa mut yhtä paljon, kuin mä haluan sen ;) Siksikään en voi tehdä mitään ensin.
[/quote]
Tällä menolla houkuttelet vain pelimiehiä.
En olekkaan. Tarviiko siinä kilpailemaan ruveta? Senkus lainaat tai varastat?
Jos tarpeeksi kovasti toivon, niin suuteliskohan se äijä mua?