Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monet eivät kadu pettämistä?

Vierailija
29.11.2021 |

Livenä en tunne/tiedä ketään joka olisi pettänyt, mutta monilta palstoilta olen lukenut ihmisten kirjoittavan, etteivät kadu pettämistä.

Itsekin olen päätynyt sänkyyn varatun exäni kanssa, valitettavasti useasti (en tiennyt, että on suhteessa), ja kun sain selville, niin ei kuulemma kadu asiaa.

En ymmärrä. Miten sitä itsekään enää uskaltaa suhteeseen lähteä, jos ihmisten asenne tuntuu olevan, ettei kaduta tai sitten "mitä ei tiedä, niin ei satuta" eikä pettämisestä koskaan kerrota.

Oletteko pettäneet? Kadutteko? Jos, ette kadu, niin miksi?

Miksi niin monet eivät kadu pettämistä?

Vaihtoehdot

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/30 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä ei ole moraalia eikä henkistä selkärankaa. Se on tätä narsismin kulta-aikaa. "Kaikki mulle heti nyt".

Minuakin on petetty ja kusetettu useammassa suhteessa, se on melko traumatisoivaa ja inhottavaa, mutta minkäs teet. Onko liikaa pyydetty että löytäisi vielä joskus lojaalin kumppanin?

T. En ole pettänyt, enkä kadu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettänyt, enkä aio.

Vierailija
4/30 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu. Suhde oli muutenkin paska.

Vierailija
5/30 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kadu. Suhde oli muutenkin paska.

Ja et ensin lopettanut suhdetta, miksi? Miksi olit paskassa suhteessa?

Vierailija
6/30 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en arvosta seksiä niin paljoa että tuhoisin suhteen sillä. Eli en petä vaikka minua on petetty useassa suhteessa

Vierailija
7/30 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettänyt mutta painoin Olen pettänyt, kadun koska halusin nähdä tulokset. Kysely ei oikein toimi jos ei ole tarpeeksi vaihtoehtoja.

Vierailija
8/30 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kertoo ihmisestä, joka pettää eikä kadu?

Vierailija
9/30 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettänyt.

Ehkä pitäisi. Vaimo ei halua ikinä. Ja ei - en ole lihonut ja kyllä - hoidan kotityöt.

Vierailija
10/30 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi halunnut satuttaa eksää, mutta pettämisen jälkeen pääsin irrottautumaan suhteesta jossa en ollut enää onnellinen. Asiat on nyt paljon paremmin, myös eksälläni, joten en voi sanoa katuvani.

Vierailija
11/30 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kertoo ihmisestä, joka pettää eikä kadu?

Mitä katumus auttaa asiassa? Tehtyä ei saa tekemättömäksi vaikka katuisi loppu elämänsä ja kyllähän pettäminen aina suhteesta kertooa paljon.

Vierailija
12/30 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei kadu pettämistä.

Vierailija
13/30 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole pettänyt mutta painoin Olen pettänyt, kadun koska halusin nähdä tulokset. Kysely ei oikein toimi jos ei ole tarpeeksi vaihtoehtoja.

Siinä on myös linkki "Näytä tulokset" jos ei halua itse osallistua.

Vierailija
14/30 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun pettää niin ihan varmasti pettää uudestaankin eli pettäjiin ei voi luottaa

15/30 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siksi että pettäminen on ollut tietoista vai pettääkö joku vahingossa? Esim. pyörällä voi kaatua vahingossa, mutta pettää vahingossa...

Vierailija
16/30 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kun pettää niin ihan varmasti pettää uudestaankin eli pettäjiin ei voi luottaa

Onko joku sellaista pyytänyt? Ja kehen sitten voi luottaa?

Vierailija
17/30 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä ei petä, jos ei ole toiseen sitoutunut alkuunkaan... Kun on joku ihan kiva vaan kumppanina, tommonen vähän niinku väliaikainen, parempaa odotellessa, niin miksi sitä kieltäisi ilot elämästään... Näin siis luulen noiden ihmisten ajattelevan.

Vierailija
18/30 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku syy siihen pettämiseen on, vaikkei sitä osaisikaan sanoin kuvailla. Pettäminen on seurausta jostain epäkohdasta joko omassa itsessä tai suhteessa. Pettäminen ei ole oikein, mutta usein sen myötä ne epäkohdat paljastuvat ja tulee seurauksia. Mielestäni on väärin sanoa, että parisuhde päättyi pettämisen takia - todellisuudessa parisuhde päättyi siihen syyhyn, jonka seurauksena pettäminen tapahtui.

Vierailija
19/30 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä ei petä, jos ei ole toiseen sitoutunut alkuunkaan... Kun on joku ihan kiva vaan kumppanina, tommonen vähän niinku väliaikainen, parempaa odotellessa, niin miksi sitä kieltäisi ilot elämästään... Näin siis luulen noiden ihmisten ajattelevan.

*petä=kadu

Vierailija
20/30 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku sellaista pyytänyt? Ja kehen sitten voi luottaa?

Suomessakin on vielä ihmisiä jotka arvostavat rehellisyyttä ja luottamusta. Ei kaikki ole sinun kaltaisia epäluotettavia valehtelijoita. Eikös suuri osa ihmis suhteista kuitenkin perustu luottamukseen niin miten suhteet voi toimia jos ei ole minkäänlaista luottamusta edes kumppaniin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan