Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutto maaseudulta kaupungin keskustaan?

Vierailija
29.11.2021 |

Miten onnistui?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan tahtoisi muuttaa maalta mihinkään Mogadishuun?

Vierailija
2/6 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa pitää olla ja paljon. Riippuu kaupungista tietenkin. Kuhmon keskustaan pääsee varmaan ika hedullisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydään omakotitalo pois ja ostetaan/peritään kaupunkiasunto.

Vierailija
4/6 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule johonkin kaupungin keskustan hotelliin muutamaksi yöksi kuuntelemaan kaupunkielämää ennen muuttoa.

Öisin juoppoja kadulla, opiskelijat bilettää naapurissa, moottoripyörät rällää ja jatkuvasti kesällä on katuremppoja ja roska-autot kolisee aamuyöstä.

Tai tule nyt talvella ja koe iki-ihana aura-autojen kolina kello 03:50. Hiekotusauto perään kello 05:50.

Jos olet herkkäuninen, unohda. Nukut jatkossa korvatulpilla joka yö.

Kannattaa olla myös tarkka ,ettei muuta ravintolan läheisyyteen, eteenkään you know ravintoloiden.... eikä baarin yläkertaan.

Vilkas liikenne voi myös saada hermot riekaleiksi.

Mieti vielä. Itse muuttaisin pois heti keskustasta kun voisin.

Vierailija
5/6 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maalta kotoisin ja asunut kaupungin keskustassa. Oli ihan ok ja hyvin viihdyin. Kyseessä ei ollut Helsinki vaan hieman pienempi kaupunki.

Vierailija
6/6 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muutin 19 -vuotiaana pellonreunalta Etu-Töölöön Dommalle tullessani opiskelemaan. Ihanaahan se oli. Nykyisinkin 30 vuotta myöhemmin asun edelleen Helsingin kantakaupungissa, nykyisin omassa mukavassa perheasunnossa ja pidän itseäni onnekkaana, kun pääsin pellonreunasta pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän