Ferratum Joustava, voi kakka!
En taas oo tarpeeksi tarkkaan lukenut todellisia korkoprosentteja mutta voi pylly mää sanon. Koska tuo alkaa oikeasti lyhenemään?
Otin loppuvuodesta sen 2000e ja olen joulukuun lopulla maksanut takaisin 290e ja tammikuun lopulla 300e, nyt saldo näyttää yhä 2180e ja tän kuun lopun lasku lähemmäs sen 300.
Jos maksan minimilyhennystä tai muutaman kympin enemmän miten milloinkin pystyn niin lyheneekö tuo ikinä? Uusia nostoja ei ole enää tarkoitus tehdä.
Onks muut haksahtaneet?
On kyllä viimeinen Ferratum-laina mulla...
Kommentit (93)
Jos et saa muuten maksettua niin ota credit24 (ei nostopalkkiota ja saat pienemmällä korolla) ja maksa tuo koronkinskurifirman vippi pois.
Vierailija kirjoitti:
Oon miettinyt tuota Joustava -luottoa. Jos avaan tuon 2000€ luottotilin ja tarvitsen nyt pian vaikka 200€ lainaa, niin en kai maksa sitten takaisin muuta kuin sen 200€ (+ korkoja ja kuluja)? Ja jos en tarvitsekaan enempää lainaa (mikä on kyllä epätodennäköistä sillä olen pysyvästi persaukinen), niin jääkö se tili sinne ja maksanko minä jotain kuluja siitä että se on siellä, vai kannattaako se irtisanoa?
Älä vaan avaa sitä 2 donan joustavaa! Se on tapissa kuule ennenkuin huomaatkaan kun nostoja voi tehdä ympäri vrk:n aina kun olevinaan on tiukkaa. Ja kun paukahtaa se 2 tonnii rikki niin korko nousee tähtitieteelliseksi etkä saa ikinä maksettuu nollille. Joustavuuskin on rajallista ferralla sitten kun puhutaan takaisinmaksusta. Olen lillunut siinä liete altaassa joten tiedän mistä puhun, usko tätä varoitusta ja unohda koko ferratum!
Te pankkilainaa suosittelevat. Ei pankeista enää saa edes 5000e:n lainaa henkilötakauksia vastaan. Pantti pitää olla. Eli ihan turhaa sitä suosittelette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon miettinyt tuota Joustava -luottoa. Jos avaan tuon 2000€ luottotilin ja tarvitsen nyt pian vaikka 200€ lainaa, niin en kai maksa sitten takaisin muuta kuin sen 200€ (+ korkoja ja kuluja)? Ja jos en tarvitsekaan enempää lainaa (mikä on kyllä epätodennäköistä sillä olen pysyvästi persaukinen), niin jääkö se tili sinne ja maksanko minä jotain kuluja siitä että se on siellä, vai kannattaako se irtisanoa?
Älä vaan avaa sitä 2 donan joustavaa! Se on tapissa kuule ennenkuin huomaatkaan kun nostoja voi tehdä ympäri vrk:n aina kun olevinaan on tiukkaa. Ja kun paukahtaa se 2 tonnii rikki niin korko nousee tähtitieteelliseksi etkä saa ikinä maksettuu nollille. Joustavuuskin on rajallista ferralla sitten kun puhutaan takaisinmaksusta. Olen lillunut siinä liete altaassa joten tiedän mistä puhun, usko tätä varoitusta ja unohda koko ferratum!
Joo, tuo on tietysti ihan totta. Ehkä pitäisikin unohtaa koko juttu. Tunnen itseni sen verran hyvin, että helposti sitä nostelisi kaiken maailman mielijohteisiin rahaa kun sitä nyt kerran on helposti saatavilla, ja miettisi vaan että "no vasta ensi kuussa pitää maksaa takas, varmaan mulle on maagisesti siihen mennessä jostain ilmestynyt rahaa". Plääh…
Olen käyttänyt Ferratumia ja ollut tyytyväinen palveluun - hirvittävistä koroista huolimatta. - Mutta nyt siellä on tapahtunut jotain - pelkkää selitystä ja mainosfirmojen käyttöä ja miten asiantuntematon ja töykeä henkilökunta. Ikävää - Yleensä olen saanut asioista vastaavan nimen pyydettäessä - heiltä sitä ei saa. No en sitä tarvitse tuttu lakimies käynyt läpi kaikki mainostoimistot joita käyttävät ja heidän rahoituspolitiikkansa muutenkin.
Naurettavinta on että tarjoavat - yhdistelylainaa, mutta vain siinä tapauksessa että velka maksettu pois -siis jos saldo on maksettu pos voi saada yhdistelylainan, ei ihan mene lökiikkaan... Ja nämä lainojen yhdistämiset ovat täyttä kuluttajien kusetusta - kuka nyt yhdistäisi kalliin lainan, kun siitä voi periä korkeamman koron ilman yhdistämistäkin. Eli eihän lypsävää lehmää kannata tappaa, sanoo vanha kansa.
Piru että ovat ovelia Ferratum ja Lendo ovat pahimmat ja asiakaspalvelultaan röyhkeimpiä, ahneempia, itsekkäämpiä ja moraaliltaan..... just!
Vaikkei asia enään minua koskekkaan - viranomaiasia ja hullut lainat maksettu pois- niin kertokaa ihmiset miten olette onnistuneet lainojen yhdistämisssä tai uudelleen rahoituksessa ja minkä firman kautta.
Pikavippiyrityksiä kannattaa yleisesti välttää jos vain mahdollista korkeiden kulujen ja korkojen takia. Alasta voi sanoa mitä sanoo, mutta Ferratum kuuluu kyllä alan parempiin yrityksiin. Ainakin muiden Ferratum kokemuksien perusteella alalta löytyy kyllä huonompiakin yrityksiä..
Samaan Ferratumin 2000€ Joustoluottopaskaan sotkeuduin vuosi sitten. Olisi pitänyt lueskella ennen luoton ottoa näitä kokemuksia... Olisipa jäänyt tuo typerä nosto tekemättä... Olen maksellut nyt vuoden n. 300€ kuukausilyhennyksiä ja tänään kysäisin Ferratumilta mikä on loppusumma ja haluan maksaa sen pois! No niinpä kuittasin pois loppusumman joka oli vielä n. 2400€
Samat syyllisyyden ja vihan tunteet täällä päällä kuin niin monella muullakin jotka eivät tyhmyyksissään muka ehdi perehtyä pikavippilainojen ehtoihin. Otan tästä opikseni ja toivon ettei kukaan suurimmankaan hädän keskellä sorru ainakaan tähän ko. firman Joustoluottopaskaan. Paha mieli jäi ja hirveät itsesyytökset...
Tsemppiä kaikki kohtalotoverit! Opitaan virheistämme!
Ferratum on huijausta. Lainaa ei saa maksettua pois koska korot suuremmat kun lyhennys.
Älkää ihmiset ottaako tästä firmasta mitään.
Syökää nuudelia kaurapuuroa mutta eitätä rosvofirmam lainoja.
Ihminen on hankaluuksista tällaisen kanssa.
Hädänalaista ihmisiä käytetään hyväksi
Ferratum on rikollisjärjestö pukumiehet mafia
Älä lankea tähän
Olet kiitollinen tästä tiedosta.
Pyydän EI
Ei kannata ottaa ferratum lainaa ellet tiedä että voit maksaa sen nopeasti kerralla takaisin kokonaan.parempi kun ei ota tuolta mitään !