Sivut

Kommentit (93)

Vierailija

Kuukausikorko on mulla 8 %.

Korko lasketaan vuosikorkona. Jos Ferratum ilmoittaa kuukausikoroksi 8, todellinen korko on 12*8 eli 96 % ja toimituskulut päälle.

Vierailija
Vierailija
Hui, no onpa todellista riistoa, aika painajaismaista! Pankeista saa edullista kulutusluottoa, itsellä otettu just S-Pankista 3000e Joustoluotto, lyhennän 400 e/kk ja se kyllä näyttää lyhenevän ihan yks yhteen.

Korko?

S-Joustoluoton hinnoittelu

S-Joustoluoton korko on Euribor 3 kk + 7,5 %-yksikön marginaali (7,586 %, 10/2014). Korko tarkistetaan tammi-, huhti-, heinä- ja lokakuun viimeinen pankkipäivä.
Kuluttajasuojalain mukainen luoton todellinen vuosikorko laskettuna 2 000 euron keskimääräiselle luotolle on 11,746 % (10/2014). Todellisessa vuosikorossa on huomioitu koron lisäksi avauspalkkio 70 €, tilille siirtomaksu 1 € + 2 % luoton määrästä sekä luottotilinhoitomaksu 3,50 €/kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Moi ap! Itse olin myös viime kesänä lainan tarpeessa ja valitettavasti otin sen juuri tuosta kyseisestä paikasta. Juurikin tuon kaksi tonnia. Ja ihan samalla tavallahan minullakin sitten kävi.. Lyhensin monta sataa kuukaudessa, mutta itse velkasumma vain kasvoi ja kasvoi.. Lopulta sain sitten lainaan PALJON pienemmällä korolla yli 2000 e tuota helkkarin joustoluottoa varten, ja maksoin niillä koko summan pois. Kannattaa maksaa se mahdollisimman pian, itselleni tuli jo lyhyessä ajassa tuosta tuhannen euron tappiot! Ihan sairasta.. Mutta itsepähän olin tyhmä ja menin ottamaan. Pitäisi nuo kyllä ihan oikeasti kieltää, sitten ei kukaan voisi edes noihin haksahtaa. Maksa äkkiä pois!

Vierailija
Moi ap! Itse olin myös viime kesänä lainan tarpeessa ja valitettavasti otin sen juuri tuosta kyseisestä paikasta. Juurikin tuon kaksi tonnia. Ja ihan samalla tavallahan minullakin sitten kävi.. Lyhensin monta sataa kuukaudessa, mutta itse velkasumma vain kasvoi ja kasvoi.. Lopulta sain sitten lainaan PALJON pienemmällä korolla yli 2000 e tuota helkkarin joustoluottoa varten, ja maksoin niillä koko summan pois. Kannattaa maksaa se mahdollisimman pian, itselleni tuli jo lyhyessä ajassa tuosta tuhannen euron tappiot! Ihan sairasta.. Mutta itsepähän olin tyhmä ja menin ottamaan. Pitäisi nuo kyllä ihan oikeasti kieltää, sitten ei kukaan voisi edes noihin haksahtaa. Maksa äkkiä pois!

Joo tää on kyllä ihan pyllystä. Monesta muusta paikasta saisi halvemmalla. Koitan tosiaan saada jostain muualta halvemman lainan ja hoitaa tuon älyttömyyden pois :(

Vierailija

Ite oon ottanu Ferratumilta lainaa 800€ ja maksanu sitä pois 150€ kuussa ja kyllä se laina on lyhentyny ainaki mulla niinku pitänykki. :o Kannattaa soittaa ja kysyä et mitä v**tua, jos nyt asia ei oo vielä ratkennu.

hullujussi

Luulin minäkin olevan korkeintaan vuosikorkoa nuo lain sallimat 50,5, mutta eikös mitä. Saavat nämä ihmissyöjät velottaa mitä korkoa vain. Ei tämä Suomi-Valtio laista piittaa. Meillä laki on vailla valvontaa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

2180*0,08=175 korkoa kuukaudessa?

Mites tilinhoitomaksut, laskutuslisät yms?

Kuukaudessa pitää saada maksettu korot ja kulut ja jonkinlainen lyhennys, muuten se ei lopu ikinä :)

Insinörtti

Ferratum kokemuksia 2015 - 2016. 

Syistä joita en nyt tässä erittele jouduin viime kesänä ottamaan ferratumilta lainaa, koko tuon telkkarissakin mainostetun 2000e. 

Jos joku harkitsee rahapulassaan samaa, niin tässä on esimerkki siitä millasia noi kulut noilla koronkiskontafirmoilla käytännössä on.  Lyhensin lainaa koko talven kk-erällä joka vaihteli suuruudeltaan 220-260e, ja seuraavasta laskun erittelystä näki selvästi että esim. 220e erästä itse velkasaldo pieneni 80 eurolla.

Ensimmäiset 5 x 250e erää maksettuani oli kokonaissaldo vähentynyt 2000 eurosta 1600 euroon, siitä voi jokainen laskea miten syvälle suohoon itsensä voi noilla pikavippifirmoilla saada.

Suosittelen välttämään Ferratumia kaikin keinoin, itse myyn ennemmin vaatteet päältäni kun asioin toiste k.o verenimijäfirman kanssa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ja eurojärjestelmä (mm Suomen Pankki) maksaa pankkien ylimääräisille talletuksille miinus 0,4 prosenttia vuodessa. Suomen valtio saa viiden vuoden lainoihin saakka markkinoilta lainaa negatiivisella korolla. Nuopikavippikorot ovat jossain aivan omassa rinnakkaistodellisuudessa.

Ottakaa lainaa vain valvotuilta luottolaitoksilta, joilla on toimilupa. Kavereilta ja sukulaisiltakin voi vipata.

Vierailija

Y

Vierailija kirjoitti:
Vierailija
Mene pankkiin hakemaan laina millä maksat tuon Ferratum-lainan pois! Nuo tuollaiset pikavippifirmat yms. pitäis lailla kieltää!

En tiä saanko pankista lainaa, olen hoitovapaalla.
Se mikä mun meno oli on tuskin oleellista?
Ap

Yritä edes! Kierrä kaikki pankit.

Vierailija

Mä sorruin joskus 800€ lainaan. Olen maksanut jo takas. Mä kans kauhistelin kun 150€/kk pois ja millään ei tuntunut pienentyvän, mutta siinä olikin ihan kamala se "nostopalkkio" vai mikä lie.. Suosittelen lyhentämään sitä ihan niin paljon kerralla kun mahdollista ja hankkiutua eroon pian, yritä saada pankista laina ja maksa sillä se pois!

Vierailija

Pojat, pojat, pojat. Tuo on ihan lastenleikkiä tuo teidän touhu.

Pistäkää peliriippuvuus ja pikavippikierre samaan kattilaan niin syntyy muuten aikamoinen soppa.

T: Enää 1500 € velkaa.

Vierailija

Kävin katsomassa nuo sivut ja jo etusivulla kerrotaan todelliset vuosikorot ja esimerkkilaskelmassa isot vuosikulut. En vain tajua kuka ikinä sortuu tuollaiseen en vaikka kuinka yritän miettiä miten tyhmä tai lukutaidoton pitää olla. 

Vierailija

Älköön kukaan joustavaan lainaan langetko mutta koroton sen sijaan saa multa peukun kun ei tuosta korkoa joutunu laineskaan maksaan! hahaa enkä tasan mee vipuun ja "jos tarviit jatkossa lainaa niin Ferratum joustava sitten auttaa" TOKI!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No laskepas tuosta se todellinen vuosikorko. Ei tarvitse edes ottaa korkoa korolle huomioon. Ja sitten vielä porukat väittää ettei matematiikalla tee mitään.

Vierailija

Lyyti kirjoitti:
Luottokortti on kannattavampi kun tililuotto, mutta kuluttomat ensinostot esim oliko suomilimiitissä voi korkata pois

Yhteenaikaanhan luottokortteja sai helposti esimerkiksi kodinkoneliikkeistä siten että se ensi ostos oli tosiaan täysin ilman kuluja ja korkoja esimerkiksi 10 tai 12 kk "osamaksulla". Vaikka oli tilillä rahaa hyödynsin ainan nämä osamaksut. Tein sopimuksen, kun kortti tuli kotia leikkasin sen palasiksi ja irtisanoin viimeisen erän jälkeen sopimuksen. Näppärästi sai ilmaista rahaa käyttöön.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lyyti kirjoitti:
Luottokortti on kannattavampi kun tililuotto, mutta kuluttomat ensinostot esim oliko suomilimiitissä voi korkata pois

Yhteenaikaanhan luottokortteja sai helposti esimerkiksi kodinkoneliikkeistä siten että se ensi ostos oli tosiaan täysin ilman kuluja ja korkoja esimerkiksi 10 tai 12 kk "osamaksulla". Vaikka oli tilillä rahaa hyödynsin ainan nämä osamaksut. Tein sopimuksen, kun kortti tuli kotia leikkasin sen palasiksi ja irtisanoin viimeisen erän jälkeen sopimuksen. Näppärästi sai ilmaista rahaa käyttöön.

juuri näin! ilmainen raha irti jos vain jostain saa. nykyään keinot vähissä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat