ovulaatio ja
Verinen pissa :o !!!
Pari viikkoa sitten tuli pissan yhteydessä verta ,(tuli siis virtsa aukosta).
Loppui kuitenkin illalla ja ei ollut mitään kipuja.
Tänään huomasin että oviksen huippu oli samaan aikaan, kuin tuota veristä pissaa tuli, ..Menkat on kolme päivää myöhässä.
Mitä tämä voisi olla? :o
Pahoittelut rivityksestä,mobiililla ei toimi.
Kommentit (8)
Pissatulehdus mulla on ollut pari kertaa, ja nyt ei ollut samanlaista.
Klamydiaan en usko, olen avoliitossa.
Vahvasti uskon että se veri tuli virtsa aukosta, koska laitoin heti tamppoonin kun kävin pissalla ja huomasin verta, silloin siis luulin että menkat alkoi (vaikka ei oisi pitänyt) . Tamppooniin ei kuitenkaan ilmestynyt verta, ja pissalla käydessä tuli taas verta paperiin :o Ap
Ja rivitys taas toimii -.-
Pitäisiköhän mun soittaa terveyskeskukseen, vai suoraan päivystykseen? hui, nyt alko pelottaa .. :o
Soitin silloin samana iltana päivystykseen, ne sano että ei kannata tulla istuu ja odottaa ,että mennä tk kautta sinne.
Soitin tk.hon ja he sanoivat että eivät tässä vaiheessa ota pissassanäytettä kun veri loppui ja ei ole kipuja :o Soitin vielä yksityiselle mutta sieltä ei vastattu :/
Sitten koko asia unohtui, ja nyt vasta muistin kun aloin päivittää womanloggeria ja olin merkannut sinne "veripissan". Ap
Ehkä mä tänään käyn ostaa testin.
Eikö se vain ole aika aikaista tässä vaiheessa tehdä,kun menkat vasta niin vähän aikaa myöhässä. No, teen varalta. Saa ainakin siltä osin mielenrauhan.
Jaa a.. pissatulehdus tai klamydia..jos se veri ei ihan virtsaaukosta tullu niin ehkä kiinnittymisvuotoa? Tai joku hankauma tullu ...vaikee sanoa..