Lidlin korkealaatuiset elintarvikkeet, joita muualta ei saa,
ainakaan samaan hintaan?
Itse olen ollut ihastunut Lidlin tiettyihin juustoihin, vanha kunnolla kypsytetty gouda, vanha cheddar ja jotkut ranskalaiset juustot ovat olleet erinomaisia. Saksalaiset makkarat. Perunasalaatti (sakasalainen)
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 12:10"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 12:07"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 12:05"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 11:04"]
Kuinka joku ei tiedä, että Saksan elintarvikevalvonta on Suomea tarkempaa. Saksassa ei tyydytä paskaan kuten Suomessa. Paistopiste on laadukas ja edullinen. Saan kaiken tarvitsemani Lidlistä, ja rahaa säästyy. Pysykää vain poissa, siinähän maksatte ylihintaa ihan periaatteen vuoksi.
[/quote]Heh heh kuka tuon uskoo. Joka vuosi siellä kuolee ihmisiä syötyään paskaa. Katukahviloissa ei ole mitään valvontaa.
[/quote]
Kyse ei ole uskosta, vaan tiedosta, läheisiäni asuu Saksassa, mutta osta siis periaatteen vuoksi sitä kotimaista.
[/quote]500 LASTA SAIRASTUNUT TUHKAROKKOON 2014 PELKÄSTÄÄN BERLIINISSÄ. SAKSALAISTA LAATUA TÄMÄKIN?
[/quote]
NO KUOLEEKO NE SAKSALAISET ENNEN SUOMALAISIA ELI MIKÄ ONKAAN SE KESKIM. ELINIKÄ SIELLÄ SAKSASSA??
SE ON KORKEAMPI KUIN SUOMESSA!!
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 12:17"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 12:17"]
Appelsiinimehu ja luomuketsuppi jo mainittujen lisäksi. Lidlin "vissyt". Hedelmät ja kasvikset, ainakin omassa kaupassani. Juustot ehdottomasti, juurikin noi aloituksessa mainitut. Lisäksi halpa hinta.
[/quote]
Hinta on "halpa" täällä, mutta voi olla (ennen alvia) 30% kalliimpi kuin samasta ostoerästä johonkin toiseen maahan myydyt tismalleen samat tuotteet. Suomi on Lidlin kultakaivos ja me sinivalkosilmäiset maksamme viulut. Miten ruoan hinta-asiakin on onnistuttu sössimään. Joka viitsii itse vertailla, lataa androidiinsa Lidl appsin. Siinä voi maata vaihtamalla seurata hintoja muualla. (Tarkkana: Käyttöliittymän kieli vaihtuu samalla.)
[/quote]
Näinhän se on. Suomen Lidlin hinnat ovat kalliit verrattuna useimpien muide maiden Lidleihin. Toisaalta ilman Lidliä suomalaisen kuluttajan asema olisi paljon kurjempi kuin se nyt on. Sitä voisi parantaa vielä huomattavasti enemmän kilpailua lisäämällä, mutta se vaatisi aukioloaikojen vapauttamista, kauppapaikkojen kaavoituksen helpottamista sekä Alkon monopolin purkamista. Valitettavasti poliitikot eivät uskalla tehdä mitään järkeviä päätöksiä, sillä aina löytyy joku taho joka vastustaa kaikkea mistä kuluttajat hyötyisivät.
Braatwurstit, oih... Jugurtit on keskimäärin mielestäni pahoja, niissä on hurjasti sokeria (tosin koostumus hyvä ja kermainen). Maustamattomat onkin sit tosi hyviä. Ja lidlistä voi löytää hapankirsikkatuotteita, nam! Mullekaan lidli ei oikein riitä ainoaksi kaupaksi kun jotain tiettyjä tuotteita sieltä ei saa, ja sijainnin vuoksi nykyään tulee ässää suosittua, mutta joskus käyn sieltä erikseen hakemassa herkkuja. Aiemmin kävin tiuhaan kun oli lähikauppana, ei ole moitittavaa, pitkään aina myös ihmettelin kassalla että tuliko kaikki varmasdti lyötyä kun loppusumma oliniin pieni :).
Tsatsik on Lidlissä parasta ja sitten uunituoreet leivät. Herkut ( jäätelökakut ja kakut) ovat arpapeliä joskus todella hyviä ja välillä menee roskiin kun ovat niin pahoja.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 12:10"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 12:07"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 12:05"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 11:04"]
Kuinka joku ei tiedä, että Saksan elintarvikevalvonta on Suomea tarkempaa. Saksassa ei tyydytä paskaan kuten Suomessa. Paistopiste on laadukas ja edullinen. Saan kaiken tarvitsemani Lidlistä, ja rahaa säästyy. Pysykää vain poissa, siinähän maksatte ylihintaa ihan periaatteen vuoksi.
[/quote]Heh heh kuka tuon uskoo. Joka vuosi siellä kuolee ihmisiä syötyään paskaa. Katukahviloissa ei ole mitään valvontaa.
[/quote]
Kyse ei ole uskosta, vaan tiedosta, läheisiäni asuu Saksassa, mutta osta siis periaatteen vuoksi sitä kotimaista.
[/quote]500 LASTA SAIRASTUNUT TUHKAROKKOON 2014 PELKÄSTÄÄN BERLIINISSÄ. SAKSALAISTA LAATUA TÄMÄKIN?
[/quote]
Sulla vippaa päästä, jos luulet tuhkarokon tulevan elintarvikkeista.
PS: älä huuda, et ole pätkääkään vakuuttavampi siten. Lähinnä vaan neuroottinen idiootti.
Vaippojen ja hevi-tuotteiden perässä minä Lidlissä kuljen, vaikka se asuinpaikkakunnallani hankalaa autottomana onkin.
Lidlin vaipat nyt sattuvat vain olemaan ainoita, jotka meidän vauvalle ovat passanneet, ja ovatpa vielä superohuitakin.
Hevi-osasto on minun kokemukseni mukaan tämän kaupungin ainoa, jossa ei myydä valmiiksi mätiä/homeisia tuotteita. Vertaan nyt Prismaan, kahteen eri K-supermarkettiin, kahteen eri S-markettiin, yhteen K-markettiin, yhteen Saleen ja kahteen Siwaan. Otantaa siis on, ja Lidl voittaa laadullaan selkeästi. Hintaa en ostaessa edes katso.
Kyllä lidl pelasti suomen köyhät! Ihana ketju ja toívotaan että niitä tulee lisää
Mä olen tehnyt periaatepäätöksen. Tää lidlin mollaaminen on johtanut siihen että keskitän ostokset ainoastaan lidliin.
Kunnollinen maksapatee ja yleensä ne DeLuxe-tuotteet on poikkeuksetta korkealaatuisia.
Isot katkaravut pakasteessa.
Perunasalaatti on kuulemma parempaa. Mä en sitä syö, mutta lapset tykkäävät.
Kermaliivi on myös parempaa kuin muualla. Tai siis voihan joku kallis kermaviili olla parempaa Prismassa, mutta mä ostan aina halvimpia.
Mun mielestä hedelmät ovat paljon huonompaa tasoa. Homehtuvat ja rutistuvat paljon aikaisemmin kuin muiden kauppojen.
Paprikat ja varsiselleri on yleensä paljon parempaa kuin muualla.
Paistopiste on kokonaisuutena parempi kuin missään muussa kaupassa.
Appelsiinimehu ja luomuketsuppi jo mainittujen lisäksi. Lidlin "vissyt". Hedelmät ja kasvikset, ainakin omassa kaupassani. Juustot ehdottomasti, juurikin noi aloituksessa mainitut. Lisäksi halpa hinta.
Mä käyn juurikin kasvikset ja hedelmät ostamassa lidilistä, hinta, laatu ja tuoreus on paljon parempi kuin prismassamme jossa käyn myös.
Mieheni tykkää lidlin mertwurstistakin, sanoi että maistuu samalta kun hän oli nuori :D
[/quote]
Juu, luomuketsuppi on ihan ehdoton ykkönen! Ja tuorepuristettu appelsiinimehu.
Minä tykkään Lidlin paistopisteen antimista, ne ovat ainakin tuossa Kaivokselan lippulaiva-myymälässä erinomaisia. Esim. oliivitangot ovat mainioita,
Vihannekset ja hedelmät ovat hinta-laatusuhteeltaan voittamattomia. Vertaan niitä mm. Kaivokselan ja Konalan S-marketin tarjontaan sekä Myyrmannin Citymarketin vastaaviin.
Suklaata on myös hyvä valikoima, ja tummaa suklaata erilaisin kaakopavuin ja -pitousuuksin lyömätön valikoima, siis marketteihin verrattuna.
Juustoista ei nyt toki ole ihan yhtä laajaa valikoimaa kuin vaikkapa Citymarketissa, saati nyt jossain alan erikoismyymälässä, mutta hinta-laatusuhde on hyvä. Samoin tykkään Lidlin pippurisalameista ja muista leikkeleistä.
Lidlistä haen lisäksi meidän talouden espressopavut sekä rooibos-teepussit. Muuta sitten vaihtelevammin milloin mistäkin.
juurikin juurikin juurikin juurikin juurikin
mitä lisäarvoa tuo juuri-sanaan kin-pääte?
Miksi ette suosi suomalaista? Ettei tuonti jatka kasvuaan viennin köyhtyessä.
[/quote]
Hinta on "halpa" täällä, mutta voi olla (ennen alvia) 30% kalliimpi kuin samasta ostoerästä johonkin toiseen maahan myydyt tismalleen samat tuotteet. Suomi on Lidlin kultakaivos ja me sinivalkosilmäiset maksamme viulut. Miten ruoan hinta-asiakin on onnistuttu sössimään. Joka viitsii itse vertailla, lataa androidiinsa Lidl appsin. Siinä voi maata vaihtamalla seurata hintoja muualla. (Tarkkana: Käyttöliittymän kieli vaihtuu samalla.)