Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tällä mekolla mennä häihin vieraaksi?

Vierailija
25.02.2015 |

Mitä mieltä olette tästä mekosta? Alkukesällä oleviin sukulaisen häihin etsin asua, jota voisi myöhemmin käyttää muuallakin (esim. työpaikan tilaisuuksissa). Ajattelin asustaa mustilla tai tummanpunaisilla kengillä ja laukulla. Onko mekko mielestänne liian vaalea tai arkinen häihin?

https://www.zalando.fi/esprit-collection-kotelomekko-cosmopolitan-beige-es421c09q-b11.html

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätin mallinen mekko. Väristä en itse pidä, mutta varmasti oikein monikäyttöinen. Asiallinen valinta. Raikasta vaaleilla ja/tai kirkkailla väreillä.

Vierailija
22/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva mekko. Suosittelisin selkeälinjaisempia koruja kuin nuo linkit. Varaudu, että mallia pyöreämmällä tuo mekko voi olla erilainen.

Tummansiniset ja mustat asusteet kuulostaa rajuilta. Mutta peili kertoo. Olen sen verran blingbling, että itse voisin laittaa kultasandaalit ja laukun ja korvakorut. 

Kuvassa oli varmaan stailattu helmiäisruskeilla avokkailla. Sellaiset kuin löytäisi tuohon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:53"]

Tässä koruideaa: https://www.google.fi/search?q=pearl+statement&prmd=ivns&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=GZvtVP-qB8HkyAOjkoGACA&ved=0CAYQ_AUoAQ&gws_rd=ssl

[/quote]

Näiden kanssa ihan pienet helmiäisnappikorvikset.

Vierailija
24/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mulle onko aivan väärin laittaa häihin musta pitkä hihaton kotelomekko jonkun raikkaan värisen jakun kanssa . En viitsisi lähteä kauppoihin kiertämään, häät on maaliskuussa.

Vierailija
25/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea värihän nimenomaan on juhlava. Syystä morsiankin on vaaleista vaaleimmassa eli valkoisessa. 

Mekon rusetti on jo yksi "asuste", joten kovin runsaita koruja en tuon mekon kanssa laittaisi. 

Helmiäisruskeat avokkaat kuulostavat nappivalinnalta. Toivottavasti mekon väri sopii ap:n ihon sävyihin.

Vierailija
26/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut heleän väriset asusteet tai helmiäissävyt on kyllä hyvät! Mutta jos klassisempaa tai asiallisempaa kenkien/laukun väriä mietit, niin oletko miettinyt tummansinistä? Sellainen navy toimii ainakin minun mielestäni beigen kanssa hyvin :)

https://www.google.fi/search?q=beige+with+navy&espv=2&biw=1234&bih=672&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=eLrtVOjIGIKaygOLp4CYAQ&ved=0CAYQ_AUoAQ

Vierailija
27/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:39"]Joo käy todella hyvin. Mä ehkä asustaisin jollain luonnonvaalealla/helmiäisellä värillä. 
[/quote]

Ja hopeiset korut.

Vierailija
28/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 12:13"]Kertokaa mulle onko aivan väärin laittaa häihin musta pitkä hihaton kotelomekko jonkun raikkaan värisen jakun kanssa . En viitsisi lähteä kauppoihin kiertämään, häät on maaliskuussa.
[/quote]Vastaa sinä tyylitaituri tähän kiitos.
[/quote]

On ok. Asusta mekko reippaasti eli ei mustaa laukkua eikä kenkiä. Voit olla ilman jakkuakin, jos esim. lisäät näyttävät korut, iltalaukun ja kengät. Ei koskaan juhliin isolla arkilaukulla!

Vierailija
29/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

komppaan helmiäiskoruja. myös hopea tai kultakin toisi kiiltoa tuohon lookkiin.

itse en ostaisi tuollaista mekkoa enkä käyttäisi, en pidä tuosta yläosasta, mutta makuja on monia.

mutta mekko on tosiaan simppeli ja monikäyttöinen ja voi olla ap:n tuleva suosikkimekko.

Vierailija
30/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menisin autolla. 

Vierailija
31/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kovasti vastauksista! :) Innostuin jo etsimään asusteita, kun täältä sai niin hyviä ideoita. Uskoisin, että oma pigmenttini riittää mekon väriin (olen hivenen mallia "ruskettuneempi" näin talvellakin.)

-ap

Vierailija
32/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ruskettunut, raikastaisin mekkoa valkoisilla ja korallinvärisillä asusteilla.

Vierailija
33/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

koralli on hyvä! se sopii huulipunan ja kynsilakan väriksikin!

Vierailija
34/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis mekko. Itse laittaisin nudet kengät ja turkoosit korut. Varmasti hyvännäköinen päivettyneen ihon kanssa. Maidonvalkean ihon kanssa voisi olla aika jäätävä.

Vierailija
35/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, oikein hyvin. Mustat kengät sopii hyvin, valkoiset kengät kuuluvat vain morsiamelle.

Vierailija
36/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 12:13"]Kertokaa mulle onko aivan väärin laittaa häihin musta pitkä hihaton kotelomekko jonkun raikkaan värisen jakun kanssa . En viitsisi lähteä kauppoihin kiertämään, häät on maaliskuussa.
[/quote]Vastaa sinä tyylitaituri tähän kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi