Gynekologi joka on erikoistunut häpyhuulten leikkuuseen?
Tietääkö kukaan mistä löytäisi esim. pääkaupunkiseudulta?
Olen googletellut ja etsinyt ympäri nettiä mutta ketään ei ole tullut vastaan. Olisi nyt äkkiä hoidettava tämäkin asia.
Kommentit (8)
EI taida löytyä gynekologeista, koska ne ovat erikoistuneet naisten lisääntymis- ja seksuaaliterveyden edistämiseen.
Jos todella haluat toteuttaa jonkun länsimaisen version ympärileikkauksesta niin mene puolalaiselle plastiikkakirurgille. Ei ole kallistakaan.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:28"]
Oletko varma että etsit gynegologia etkä plastiikkakirurgia?
[/quote]
Ilmeisesti gynet ovat juurikin erikoistuneet näihin. Plastiikkakirurgit ovat taas erikoistuneet vähän kaikkeen ja pelottaa ettei jälki sitten olekaan niin hyvää kun on vähän sinne päin tehty. Ellei sitten jollain ole pitkän kaavan kokemusta asiasta niin toki voin harkita
t. ap
Ei gynekologit taida mitään leikellä.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:29"]
EI taida löytyä gynekologeista, koska ne ovat erikoistuneet naisten lisääntymis- ja seksuaaliterveyden edistämiseen.
Jos todella haluat toteuttaa jonkun länsimaisen version ympärileikkauksesta niin mene puolalaiselle plastiikkakirurgille. Ei ole kallistakaan.
[/quote]
Minä kärsin valitettavasti huulten liikakasvusta. Tai tuo toinen huuli on on 5 cm pitkä röpelökasa.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:31"]
Ei gynekologit taida mitään leikellä.
[/quote]
Minä olen käynyt gynellä, mutta Seinäjoella. Sain julkisesta lähetteen.
Mikset soita gynelle ja kysy asiasta. Varmaan lähetteen saa sieltä.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:32"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:29"]
[/quote]
Minä kärsin valitettavasti huulten liikakasvusta. Tai tuo toinen huuli on on 5 cm pitkä röpelökasa.
[/quote]
Ihan normaalia on tuo eikä mitään "liikakasvua".
Oletko varma että etsit gynegologia etkä plastiikkakirurgia?