Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ex-vaimo.

Vierailija
25.02.2015 |

Vaikeeta on senkin elämä. Ei haluaisi antaa lasta isälleen. Syy olen minä. Asuu yhä miehen asunnossa vaikka erosta on jo yli vuosi aikaa. Eikä mies voi muka ajaa omaa lastaan kotoaan,joten maksaa kiltisti. Haukkuu mua kaikille yhteisille tutuille. Olen muka vienyt sen miehen ja lapsen isän. Ei tarttenut viedä,kyllä ihan omasta tahdosta luokseni muutti.

Ruvennut ihan tosissaan vituttaan kun mies antaa sen asua asunnossaan. Tuntuu että se ajattelee enemmän sitä ex-vaimoa kuin minua. Itse sitten asutaan kuppasessa kaksiossa. Takasi vieläpä sen muijan auto-lainankin, kun eihän se voi muutamaa kilsaa kävellä. Tulee sellainen olo että mies hyvittelee sitä että jätti muijansa ja lapsensa. 

Itsekkin olen soittanut sille muijalle ja käskenyt sen hankkia uuden elättäjän,jos ei omalla palkallaan tuu toimeen. No,ensin tietysti muija haukku mut puhelimessa,sitten miehelleni ja mies suuttui MINULLE. Ei kuulemma ole oikeutta puuttua hänen ja ex-vaimon asioihin. Vittu sanon minä. Se elää nyt minun kanssani eikä entisensä. 

Sekin vielä vituttaa tässä että mies käy exänsä luona katsomassa lastaan,koska ex ei halua päästää lasta lähelleni. Tähänkin mies suostuu. Aina se mukula on tärkeempi kuin minä tai mun lapseni. Muuten kaikki olisi hyvin,ellei toi katkera ex vaikeuttasi kaikkia asioita. n.28

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla entisen mieheni nykyinen avokki. Ei saataisi olla missään tekemisissä. Lasten tähden kuitenkin on ikäänkuin pakko.

Vierailija
22/33 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex on hänen lapsensa äiti. Eikä vanhemmuus pääty eroon. Viisaat vanhemmat ovat vahempia YHDESSÄ. Vastuuntuntoinenhan tuo mies on. Haluaa turvata oman lapsensa hyvinvointia sen sijaan että heittäisi kadulle. Ei tosiaan ole sun asiasi siihen puuttua miten he hoitavat vanhemmuutensa ja lastenhoitojärjestelyt. Vuosien mittaan kun tilanne asettuu, sullekin löytyy paikkasi. Tiedätkös että eroprosessiin menee ainakin vuosi, kaksi? Ja jos mies on niin tyhmä että muutti suoraan luoksesi, se ainoastaan hidastaa eron työstämistä. Se erokaan ei kuulu sulle vaan on miehen ja hänen exänsä yksityisasia. Miehelle hänen lapsensa kuuluukin olla tärkeämpi kuin sinä. Taidat tosiaan olla provo. Jos sulla on omia lapsia et voi olla noin tyhmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksät on aina paskoja narsisteja. Sustakin tulee sellainen

Vierailija
24/33 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huomannut, että sitä saa mitä tilaa!?

Vierailija
25/33 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kauhea ex-muija. Mieskin vielä rahottaa niiden elämää. Kauheeta. Kyllä sinuna laittaisin heti tuollaisen miehen ulos ja etsisin jostain paremman. Maksaa varmaan vielä elatus tukeekin. Nehän on sinulta kaikki pois. Kaikenlaisia miehiä niitä onkin.....

Vierailija
26/33 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo mutta eksille pitää näyttää paikkansa heti. Omaisuus jakoon välittömästi vaikka pesänjakajan avulla, elatus- ja tapaamissopimukset heti kuntoon. Ei mitään löysiä anneta koska lapset.

Vierailija
27/33 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootpa ärsyttävä ämmä.

Vierailija
28/33 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ainakin kypsymätön pikkutyttö. Käy ostaan tikkari ja mene leikkimään nukeilla.

Vierailija
29/33 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kasvattanut lapseni enkä ole siihen lapsen isän apua tarvinnut. Ja miksi muka täytyy olla väleissä exän kanssa. Lastaan mies sais mun puolesta tavata,kunhan ei tapaisi siellä exän luona. Ellei se muija halua antaa lasta luoksemme,niin mun mielestä voisi olla sitten tapaamatta. 

Se asunto on siis täysin mieheni eikä sillä exällä ole siihen mitään osuutta. Ja se mahtuisi kyllä pienempäänkin asuntoon. Se kuvittelee saavansa vielä miehensä takaisin. Sanoi mulle ihan suoraan niin puhelimessa. Että oon miehelle pelkkä panopuu. hah hah, siinähän kuvittelee. n28

Vierailija
30/33 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet noin tyhmä niin etköhän olekkin pelkkä ohimenevä ihastus. Toivottavasti. Mahdut sitten sinne asuntoosikin paremmin kun mies palaa kotiin. 

Vierailija
31/33 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 12:10"]

Huono provo mutta eksille pitää näyttää paikkansa heti. Omaisuus jakoon välittömästi vaikka pesänjakajan avulla, elatus- ja tapaamissopimukset heti kuntoon. Ei mitään löysiä anneta koska lapset.

[/quote]

No hohhoh.MIstäs sinä tiedät ihmisten omaisuus-ja muut järjestelyt. Monilla eroavilla on vaikka millaista yhteistä omaisuutta ja yritystä ja halua järjestää asiat lastensa edun mukaisesti. Jokainen hyvä vanhempi haluaa kanavoida esim. perinnön lapsilleen eikä nykyisille ja tuleville nyxille. Viisas vanhempi myös kunnioittaa exäänsä eikä "näytä hänelle paikkaa". Eikä sekään ole sun asiasi jos exät haluavat tukea toisiaan rahallisesti, henkisesti, käytännössä. Meillä on edelleen exän kanssa kaikinpuolinen yhteistyö-ja avunantosopimus. Meillä on myös nyxät joilla on hyvä itsetunto ja jotka seisovat ihan omilla jaloillaan ja osaavat kunnioittaa kaikkien erillisyyttä. Heille ei ole ongelma se, että kohtelemme toisiamme arvostaen ja hyvinä ihmisinä. Sehän on eron tarkoituskin. Että se ala-arvoinen tunnepaska loppuu ja voidaan rakentaa hyvät, kunnioittavat välit. Se on myös vähintä mitä lapsille voi erossa tehdä. Eikä kenellekään ole pätkän vertaa epäselvää kuka on kenenkin kumppani tai kuka on kenenkin vanhempi. Exän huonosta kohtelusta kärsivät lapset, aina. ja paljon.

Vierailija
32/33 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän se ex ei halua päästää lasta sun lähelle? Vaikutat niin aikuismaiselta tuon kirjoituksen perusteella. Onhan se niin väärin kun et saa kaikkea. 

Vierailija
33/33 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 12:10"]

[/quote]

No hohhoh.MIstäs sinä tiedät ihmisten omaisuus-ja muut järjestelyt. Monilla eroavilla on vaikka millaista yhteistä omaisuutta ja yritystä ja halua järjestää asiat lastensa edun mukaisesti. Jokainen hyvä vanhempi haluaa kanavoida esim. perinnön lapsilleen eikä nykyisille ja tuleville nyxille. Viisas vanhempi myös kunnioittaa exäänsä eikä "näytä hänelle paikkaa". Eikä sekään ole sun asiasi jos exät haluavat tukea toisiaan rahallisesti, henkisesti, käytännössä. Meillä on edelleen exän kanssa kaikinpuolinen yhteistyö-ja avunantosopimus. Meillä on myös nyxät joilla on hyvä itsetunto ja jotka seisovat ihan omilla jaloillaan ja osaavat kunnioittaa kaikkien erillisyyttä. Heille ei ole ongelma se, että kohtelemme toisiamme arvostaen ja hyvinä ihmisinä. Sehän on eron tarkoituskin. Että se ala-arvoinen tunnepaska loppuu ja voidaan rakentaa hyvät, kunnioittavat välit. Se on myös vähintä mitä lapsille voi erossa tehdä. Eikä kenellekään ole pätkän vertaa epäselvää kuka on kenenkin kumppani tai kuka on kenenkin vanhempi. Exän huonosta kohtelusta kärsivät lapset, aina. ja paljon.
[/quote]

Mitä skitsoot? Mene sossuilta kysymään mistä huoltoriidat yleensä alkaa ja MIETI miten ne parhaiten ehkäistään. Kato kun sä et ole kaikki.