Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä kuolen tänne töihin

Vierailija
25.02.2015 |

En saanut nukuttua yhtään viime yönä ja nyt ei meinaa tulla töistä mitään, tääl vaan pää jäässä av:lla roikun, kahvia juonut kolme kuppia josta saanut vaan kamalat tärinät ei auta väsymykseen, hemmetti miten ihmessä jaksan neljään asti :/

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kerran niin yliväsynyt, että alkoi tulemaan ajatuksetkin viiveellä, meni ohi päivässä kun nukuin kunnolla.

Vierailija
2/11 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö jotain :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän sulla menee jos voit työajalla puuhailla omiasi. Mä joudun tekemään töitä työajalla, vaikka olisi uneton yö takana.

Vierailija
4/11 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde pakoon sieltä!

Vierailija
5/11 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:04"]En saanut nukuttua yhtään viime yönä ja nyt ei meinaa tulla töistä mitään, tääl vaan pää jäässä av:lla roikun, kahvia juonut kolme kuppia josta saanut vaan kamalat tärinät ei auta väsymykseen, hemmetti miten ihmessä jaksan neljään asti :/
[/quote]

Voisi olla kirjoittamaani. Istun silmät kiinni lupsahdellen tietokoneen edeasä ja pitäisi saada jotain oikeasti aikaan, mutta kun lapset eivät antaneet nukkua...

Vierailija
6/11 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ruikutusta joka avauksessa, eikö kenelläkään oikeasti koskaan ole mitään positiivista kerrottavaa;)

Vierailija
7/11 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:22"]Samaa ruikutusta joka avauksessa, eikö kenelläkään oikeasti koskaan ole mitään positiivista kerrottavaa;)
[/quote]

Jos täällä kertoo jotain positiivista niin alapeukkuja ja haukkuja satelee :D

Vierailija
8/11 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:22"]

Samaa ruikutusta joka avauksessa, eikö kenelläkään oikeasti koskaan ole mitään positiivista kerrottavaa;)

[/quote]

Mulla on. Mä nukuin hyvät 9 tunnin unet ja olen lomalla tänä viikon. Huomenna lähden systerin luo loppuviikoks, me nähdään tosi harvoin niin pitää ottaa kaikki irti reissusta. En vaan viitsi tästä positiivisuudesta nyt aloitusta tehdä kuitenkaan :D

Vierailija
9/11 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:25"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:22"]Samaa ruikutusta joka avauksessa, eikö kenelläkään oikeasti koskaan ole mitään positiivista kerrottavaa;) [/quote] Jos täällä kertoo jotain positiivista niin alapeukkuja ja haukkuja satelee :D

[/quote]

Totta :D

Avaus: Ihanaa mies toi kukkia ja korun, vaikkei meillä ole juuri nyt mitään merkkipäivääkään <3
Vastaukset: Jätä se se pettää sua oot varmaan tosi nolo läski kun sun miehen pitää panna muita ja tuoda sit peittelylahjoja mitähän se on sille toiselle muijalleen ostanut pettää sua ei mies osta lahjoja muuten vaan.

Vierailija
10/11 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ruokatunnilla johonkin nukkumaan toviksi. Niin mäkin teen. Menen autoon parkkihalliin ja otan puolentunnin torkut. Olen väsynyt vaikka nukun 9h sillä kai tuo kirlpirauhanen lääkityksestä huolimatta aiheutta sen.

Vierailija
11/11 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:40"]

Mene ruokatunnilla johonkin nukkumaan toviksi. Niin mäkin teen. Menen autoon parkkihalliin ja otan puolentunnin torkut. Olen väsynyt vaikka nukun 9h sillä kai tuo kirlpirauhanen lääkityksestä huolimatta aiheutta sen.

[/quote]

Hei, loistoidea! Täytyy vaan ajaa auto ensin pikkusen syrjempään ettei tuu sanomista :D jo ehdin torkahtaa koneen ääreen ja katselin varmaan ihan vaan sekunteja unta sammakosta...

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi