Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mirtazapin

Vierailija
07.02.2015 |

Aloitin lääkkeen unipulmiin ja mielialan laskuun, mutta päätin lopettaa neljän päivän jälkeen. Kauhea tokkura ja väsymys, joka tietysti kuuluu alkuun, mutta voi jatkua koko ajan mitä jotkut on kertoneet. Millaisia kokemuksia teillä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä jatkui jonkun viikon. Sitten helpotti sen osalta, mutta haittana oli koko lääkkeen käytön ajan vaivanneet levottomat jalat. Siksi se päinvastoin vaikeutti nukahtamista. Lihotti lisäksi 10 kiloa noin puolessa vuodessa, koska koko ajan oli hirveä nälkä söi mitä tahansa. En tykännyt koko lääkkeestä ja lopetin sen siksi, että haitat olivat isot enkä huomannut mitään hyötyä mielialaan enkä varsinkaan nukkumiseen. Voi tietysti toimia joillakin, mutta nuo lihominen ja levottomat jalat ovat kuulemani mukaan sen aika yleisiä haittavaikutuksia.

Vierailija
2/10 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatku tokkuraisuus, mutta paino nousee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten oli hyvä lääke mutta vatsasta tuli pohjaton ja koko ajan oli kiljuva nälkä. Paino nousi 10 kg muutamaan kuukauteen mutta mielialaan ja nukkumiseen auttoi.

Vierailija
4/10 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koko ajan nälkäinen ja tokkurainen. Tuntui, etten herännyt päivän aikana ollenkaan.

Ei kiitos enää.

Vierailija
5/10 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valdoxan on vaihtoehto. Nukahtamiseen auttava mielialalääke, joka ei aiheuta painon nousua eikä myöskään vaikuta seksitoimintoihin. 

Vierailija
6/10 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua nukutti vain ekana päivänä, mutta sen jälkeen yöunet olivat tunnin verran pitempiä ja päivät pirteämpiä, eikä ruokahalukaan kasvanut. Eipä näissä lääkkeissä kokeilematta tiedä, mikä on sopiva.

Vierailija
7/10 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy miettiä muita vaihtoehtoja jos ei pysty olemaan ilman lääkettä. Kiitos kommenteistanne, t. Ap

Vierailija
8/10 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:11"]Muuten oli hyvä lääke mutta vatsasta tuli pohjaton ja koko ajan oli kiljuva nälkä. Paino nousi 10 kg muutamaan kuukauteen mutta mielialaan ja nukkumiseen auttoi.
[/quote]
Sama juttu, mutta paino tuli kuukaudessa.Hiilari himo oli iltaisin valtava.

Vierailija
9/10 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unettomuuden hoitoon 3,75 mg. Ei sivuvaikutuksia. Masennukseen Voxra. Auttoi minua. Painokin laski

Vierailija
10/10 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin Mirtazapinia unettomuuteen 4 kuukautta nelisen vuotta sitten. Minulla oli kahtena ensimmäisenä päivänä levottomat jalat, mutta sen jälkeen olo oli ihan normaali, ei mitään sivuvaikutuksia. Yhtään kiloa ei tullut, mutta nukuin hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän