Avengers leffat. Miten voi olla noin arvostettuja?
Olen pitkään arponut katsoako vai ei. Ovat saaneet tosi hyvät arvostelut ja imdb +8. Trailerien ja YouTube klippien perusteella taas näyttää semmoiselta aivot narikkaan, räiskintäroskalta supersankari puvuissa, paljon effektejä, alieneita ja laseria myös. Paljon eeppisiä taisteluja.
Olenko vaan missannut jotain ja ovat oikeasti katsomisen arvoisia? Tarina, dialogi, hahmot hyviä?
Kommentit (65)
Ihan hauskoja, mutta X-menit on paljon parempia tarinaltaan (kuten sarjakuvissakin).
Vierailija kirjoitti:
Ajat muuttuu,nyt eniten myy ne leffat missä kovaa rähinää ja hienoja kohtauksia, juonella ei niin väliä.
Nuo sopii just hyvin tälle sukupolvelle joille pitää olla kaikki hetinyt
Onhan moni nuista lefoista aika kopiota toisista, samalla tyyleillä vedetään kohtauksia purkkiin nopeesti.
Sama piirretyissä, samoja kohtauksia eri sarjoissa.
Joo mutta miten kukaan jaksaa katsoa saman toistoa monta, monta kertaa? Valtaosa supersankarileffoista on samalla kaavalla tehty ja niissä toistuu samat teemat ja kliseet.
On nuo mieslapsielokuvat kyllä aika lol
Itse olen oikea Marvelin suurkuluttaja, joten sanon, että nämä leffat kannattaa todellakin katsoa. Arvostelijat on yleensä aika tavalla alakanttiin ja välillä tulee mieleen, et lukekaa lehdet eka ja katsokaa vasta sitten niin tiedätte mistä puhutte.
Löysin itse Marvelin kahdeksasluokkalaisena ja upposi siihen täysin koska tunsin varsinkin Ryhmä-X:n kohdalla, että olen niin kuin he. Koulukiusattuna voin sanoa että olin luokan mutantti
Black widow oli pettymys.