Naapuri haluaa vuoallisen lasagnea palkaksi talvirenkaiden vaihdosta
Pitäisi olla aurajuusto-oliivi-lasagnea. Paistijauhelihasta. Onko ok diili?
Kommentit (43)
Lasagne on helppo ja edullinen itsevalmistettuna. Renkaiden vaihto hinta on 20- 30 e kyllä kumpikin voittaa jos vaan osaat itse homman tehdä kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Osaatko tehdä, kuulostaa herkulliselta!
Osaan kyllä. Joskus ennenkin naapurille tehnyt.
Minä en voisi tehdä, kun en voisi varmistaa, että maistuu oikeanlaiselle.
Ok diili. Oikaisen juustokastikkeen mascarponella, eli vaivaakaan ei juuri ole.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla ole miästä.
Ei kaikki miÄhetkään vaihda autonrenkaita itse. En toki tiedä ap:n tilannetta.
Anna naapurille myös juotavaa. Tulee kärsimään kaunista noin suolaisen ruoan jälkeen. Oliivi-aurajuusto... huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Anna naapurille myös juotavaa. Tulee kärsimään kaunista noin suolaisen ruoan jälkeen. Oliivi-aurajuusto... huhhuh.
Ja asennuspullo pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
No on, mikäli et osaa itse renkaita vaihtaa.
Meinasin sanoa ettei niitä kannata itse vaihtaa koska joku tuohon touhuun tottuneempi vaihtaa ne rutiinilla 1000 kertaa nopeampaa. Mutta: kannattaa sittenkin vaihtaa ne itse! Palaahan siinä aikaa, onhan se vaivalloista, mutta se on vaivan arvoista, koska: silloin pysyy edes vähän muistissa se että miten ne renkaat vaihdetaan, niin että jos joskus tien päällä yksi rengas hajoaa niin ei ole ihan pulassa vaan osaa vaihtaa siihen vararenkaan.
Onhan niitä kaikenmaailman kummallisia autoilijoita jotka on totaalisen pulassa kun jossain huitsinnevadassa keskellä korpea rengas hajoaa. Mutta ei sen nyt niin vaikeeta pitäisi olla vaihtaa yksi rengas. Se pitää vain kerran oppia - ja sen jälkeen se oppi täytyy pitää päässä vaihtamalla niitä renkaita toisinaan vaikkei pulassa olisikaan. Hyvä että Suomessa pitää toisinaan vaihtaa talvirenkaisiin, niin että pysyy muistissa miten renkaat vaihdetaan.
Jos lasagne on liian työläs, niin yksinäinen mies varmasti hyväksyy muitakin maksutapoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla ole miästä.
Olen mies
Ap
Jaa? Kyllä minun nyt on pakko kirjoittaa tähän kohtaan tämän palstan vakiokommentti: taidat olla homo!
-Eri
Veisin liikkeeseen vaihdolle.