Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka ottaa 3 koronapiikki boosterin?

Vierailija
28.11.2021 |

Itse en ole ottanut yhtään vielä, koska vaikuttaa huonolta piikiltä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan heti kun mahdollista

Vierailija
2/31 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan heti kun on mahdollista. Eipä siitä mitään haittaakaan ole ja ehkä selviää sitten lievemmällä taudilla, jos se iskee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

otan heti kun mahdollista

Minä otan myös, otan vaikka kuudennenkin. AP ei ehdi ennen sairastumistaan ottaa sitä ensimmäistäkään.

Vierailija
4/31 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni =) Itse saan kohta ja vanhempani ovat saaneet jo, samoin yksi riskiryhmäläläislapseni.

Vierailija
5/31 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan heti kun on mahdollista. Eipä siitä mitään haittaakaan ole ja ehkä selviää sitten lievemmällä taudilla, jos se iskee.

Entä jos kuolet siihen piikkiin niinkuin monet muutkin?

Paljon vähemmän siihen on kuollut kuin koronaan.

Kuolen sitten kun kuolen.

Vierailija
6/31 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ... Ainuttakaan.

7/31 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiviikolla 3 piikki ja samalla kerralla pistetään influenssapiikki.

Vierailija
8/31 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan!!!

Vierailija
9/31 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin jo kk sitten, kuten myös influenssarokotteen.

Vierailija
10/31 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos kuolet siihen piikkiin niinkuin monet muutkin?

Olen saanut kolmannen rokotteen jokunen aika sitten ja pakko myöntää, ettei se tee minusta kuolematonta. Jokainen kuolee joskus. Tänään olen elossa ja voin hyvin.

Vierailija
11/31 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan ... Ainuttakaan.

Mikä pakko sinun on ilmoittaa tuo sama asia jokaisessa rokotusketjussa?

Vierailija
12/31 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 X rokotettu A-Z. Infulenssa rokote saatu. Kolmas korona rokote kohdallani tammikuu 2022. Otan sen ilman muuta. Kuin lisää rokoteita , jos tarve vaatii? Noudatan silti ohjeistus. Maski siellä issä suositus oli tai ei. Kuin käsidesit. Massoissa en kulje.En risteile,en kapakoi ei tupakoi.

Vierailija
13/31 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otettu jo!

Vierailija
14/31 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eipä siitä mitään haittaakaan ole"? Huomaan, että perustat tietosi ainoastaan siihen mitä valtamediassa uutisoidaan, tai ei uutisoida. Kerro tuo sama niille, jotka ovat saaneet vakavia haittoja, mm. lokakuun alkuun mennessä yksistään Euroopassa oltiin ilmoitettu 75.000 vakavasta neurologisesta haitasta rokotteesta johtuen.. tähän päälle kaikki sydänlihastulehdukset, rytmihäiriöt, sydänkohtaukset, veritulpat, ihoreaktiot, hormonitoiminnan häiriöt, näkövammat ym.

Mutta eipä siitä rokotteesta mitään haittaa ole, juu ei!

Aijaa.. covidiin kuolleita on maailmassa 5,2 miljoonaa. Ymmärrätkö millainen määrä ihmishenkiä se on?

-ohis

Vierailija
15/31 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eipä siitä mitään haittaakaan ole"? Huomaan, että perustat tietosi ainoastaan siihen mitä valtamediassa uutisoidaan, tai ei uutisoida. Kerro tuo sama niille, jotka ovat saaneet vakavia haittoja, mm. lokakuun alkuun mennessä yksistään Euroopassa oltiin ilmoitettu 75.000 vakavasta neurologisesta haitasta rokotteesta johtuen.. tähän päälle kaikki sydänlihastulehdukset, rytmihäiriöt, sydänkohtaukset, veritulpat, ihoreaktiot, hormonitoiminnan häiriöt, näkövammat ym.

Mutta eipä siitä rokotteesta mitään haittaa ole, juu ei!

Perusta tietoni sille, että en ole ikinä saanut mistään rokotteesta mitään oireita. Kuulun riskiryhmään ja kaksi sukulaistani, joilla oli sama sairaus kuin minulla, on kuollut koronaan. Valitsen mieluummin sen pienemmän riskin eli rokotteen.

Vierailija
16/31 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, tietenkin.

Yhtä lailla minä otan säännöllisesti influenssarokotteenkin. Koko ajan on ollut selvä, että jatkossa otetaan kausi-influenssa- ja kausikoronarokotteet. Tämä jäi ihmiskunnalle pysyväksi riesaksi, koska sitä ei ole pystytty tukahduttamaan.

Vierailija
17/31 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotevastaiset tappelee vielä jonossa kun nähdään miten vaarallinen ja leviävä omicron on, sanokaa minun sanoneeni.

Vierailija
18/31 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun saa...

Vierailija
19/31 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut ongelma tässä koronassa on nuo todella haitalliset piikit. 

Vierailija
20/31 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MikaK kirjoitti:

Rokotevastaiset tappelee vielä jonossa kun nähdään miten vaarallinen ja leviävä omicron on, sanokaa minun sanoneeni.

Koronatarinakässärin mukaan Omicronin vuoro ois ollu vasta loppukeväästä..