Naapuri haluaa vuoallisen lasagnea palkaksi talvirenkaiden vaihdosta
Pitäisi olla aurajuusto-oliivi-lasagnea. Paistijauhelihasta. Onko ok diili?
Kommentit (43)
Osta lidlin 4e lasagne ja lyö siihen oliivit kyytiin ja milbona homejuustoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla ole miästä.
Olen mies
Ap
Tämä ei ollut alkuperäinen AP. T: ap
Tekisin itelleni sellasta lasagnea kuin haluan ilman mitään aurajuustoja ja oliiveja, ja vaihdattaisin renkaat näpsäkästi liikkeessä ilman mitään sotkuista ähellystä. Hyi auton öljyinen lika, en halua koskea niihin renkaisiin yhtään.
Hyi... jos ei sellainen kelpaa mitä itse teen, niin olkoot ilman. Oliivit ja homejuuston kanssa tulee kitkerää ja kamalaa.
Muutoin olisi ihan pätevä maksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla ole miästä.
Olen mies
Ap
Niin mutta kysyttiin, että eikö sinulla ole miestä? Ei kysytty oletko mies.
Vierailija kirjoitti:
Oliko vuoan koosta puhetta?
Uunikokki 2.5 l
Vierailija kirjoitti:
Lasagne on helppo ja edullinen itsevalmistettuna. Renkaiden vaihto hinta on 20- 30 e kyllä kumpikin voittaa jos vaan osaat itse homman tehdä kunnolla.
Mistä saa näin halvalla? Olen maksanut 70-80e. Naapuri vaihtoi kerran, annoin 50e ja ajattelin päässeeni halvalla.
Aurajuustoa ja oliiveja lasagneen 😮? Ihmettelin siinä määrin, että googletin ja resepti tosiaan löytyy. En kuitenkaan nappaa, tykkään perinteisestä niin paljon.
Aivan oikein ,napurit tuttavat ystävät,sukulaiset EIVÄT ole ilmaista työvoimaa. Jos et itse osaa vaihtaa renkaita. Olisit ajanut autosi liike missä ne vaihdetaan kun maksat hommasta.
Aurajuusto-oliivi lasagne kuulostaa aika järkyttävältä. Joko tai ehkä, mutta molemmat saa verisuonia kiristämään ihan pelkästä ajatuksesta.
Minä osaan tehdä lasagnen, mutta autoni vien kyllä liikkeeseen. Tiedän sitten ainakin että myös vastapuoli osaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla ole miästä.
Ei aloituksessa puhuttu naapurin sukupuolesta. Voihan olla, että naapuri oli nohevampi nainen ja nyt mies kyselee av-palstalla, onko lasagnevuoka liikaa naapurin naiselle renkaiden vaihdosta.
Mä ostan jouluksi ison laatikon lasagnea kun en jouluruuista pidä. Ja kaverit on niin pahastuneen näköisiä siitä..
Oliivit ja aurajuusto nyt on tälle palstalle jotakin aivan liian eksoottista.
Missä muka näin halpoja renkaiden vaihtoja? Renkaiden vaihto vanteeseen + tasapainotus ja vanhojen irrotus oli pk-seudulla 78 e ja oli halvimmasta päästä.
No eikös tuo olisi kohtuullinen diili? On osoitus myös siitä, että naapurin muija arvostaa kokkaustaitojasi.
Käsittämätöntä miksi tuollaista vaihtokauppaa pitää edes miettiä.
Osta kaupasta eineslasagne ja sotke joukkoon oliiveja ja aurajuustoa. Tuskin sillä naapurilla kuitenkaan meni aikaa yhtä kauan kuin mitä lasagnen valmistukseen menee.
Osta kaupasta pari vuokaa lasagnea.