Fuckbuddyt yleisiä??
Te ketkä ette ole parisuhteessa niin onko teillä kuinka monella fuckbuddy? Onko se siis aivan yleistä vai vaan puhetta? Jos on niin onko se joku exä? Miten sovitte että ollaan fuckbuddyjä keskenänne?
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 13:55"]Tavallaan ymmärrän, että jonkun iltapäiväkahvit voivat mennä väärään kurkkuun, kun tuollaista kerron. Mutta tosiaan, olen yli 30-vuotias, puolueettomien tahojenkin mielestä vähintäänkin nätti, korkeakoulutettu nainen. Homma ei mene niin, että painelen kaikkia jatkuvasti. Saatan esimerkiksi tapailla jotakin miehistä 1-2krt/vk parin kuukauden ajan, tämä lähtee ulkomaille työkomennukselle ja tiedän jo toisen - tutun, turvallisen, hellän ja mukavan - kaverin valmiiksi.
Ehkäisy kunnossa, avoimet puhevälit. Viestitellään ja jutellaan arkisia asioita, kuten muidenkin kavereiden kanssa. Tiedossa on myös puolin ja toisin, että jos tulee jotakin "oikeasti kiinnostavaa" vastaan, niin ihan hyvillä mielin lopetetaan.
[/quote]
Miltä tuntuu olla pelkkä pillu? Korkeasti koulutettu nätti nainen joka ei saa parisuhdetta näistä komeista miehistä :D sitten heräsit.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 13:19"]
5 loistavaa numeroa puhelimessa. Käytännössä 1-2 kierroksessa jatkuvasti, vähän vaihtelee kunkin tilanteiden mukaan. En halua sinkkuna elää ilman seksiä (sooloilua ei lasketa :) tai olla satunnaisten baarilöytöjen varassa. Saan todella hyvää seksiä, kun tuntee jo partneria, kunnioitus on molemminpuolista ja pidän aidosti näistä miehistä. Kaikkien kanssa olen todennut yhteistuumin, ettei meistä pariksi asti ole, mutta jatketaan hauskanpitoa. Ovat myös tietoisia, että vakkareita on muitakin ja pidän huolen, ettei ole esim. kaveruksia listalla.
[/quote]
Tässä ongelmana on tautiriski. Tuollaisten kanssa en olisi ilman kumia, enkä voisi ottaa vastaan suuseksiä, koska harva mies haluaa nuolla suojan läpi.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 13:59"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 13:55"]Tavallaan ymmärrän, että jonkun iltapäiväkahvit voivat mennä väärään kurkkuun, kun tuollaista kerron. Mutta tosiaan, olen yli 30-vuotias, puolueettomien tahojenkin mielestä vähintäänkin nätti, korkeakoulutettu nainen. Homma ei mene niin, että painelen kaikkia jatkuvasti. Saatan esimerkiksi tapailla jotakin miehistä 1-2krt/vk parin kuukauden ajan, tämä lähtee ulkomaille työkomennukselle ja tiedän jo toisen - tutun, turvallisen, hellän ja mukavan - kaverin valmiiksi. Ehkäisy kunnossa, avoimet puhevälit. Viestitellään ja jutellaan arkisia asioita, kuten muidenkin kavereiden kanssa. Tiedossa on myös puolin ja toisin, että jos tulee jotakin "oikeasti kiinnostavaa" vastaan, niin ihan hyvillä mielin lopetetaan. [/quote] Miltä tuntuu olla pelkkä pillu? Korkeasti koulutettu nätti nainen joka ei saa parisuhdetta näistä komeista miehistä :D sitten heräsit.
[/quote]
Eihän nainen ole tässä pelkkä pillu. Kunhan bakteerikantaa on vähän sekoitettu, niin sen jälkeen jutellaan syvällisiä ja ollaan tärkeitä ystäviä. Tai no, ainakin siihen asti kunnes löytyy oikeasti kiinnostava ihminen. :D
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:02"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 13:55"]Tavallaan ymmärrän, että jonkun iltapäiväkahvit voivat mennä väärään kurkkuun, kun tuollaista kerron. Mutta tosiaan, olen yli 30-vuotias, puolueettomien tahojenkin mielestä vähintäänkin nätti, korkeakoulutettu nainen. Homma ei mene niin, että painelen kaikkia jatkuvasti. Saatan esimerkiksi tapailla jotakin miehistä 1-2krt/vk parin kuukauden ajan, tämä lähtee ulkomaille työkomennukselle ja tiedän jo toisen - tutun, turvallisen, hellän ja mukavan - kaverin valmiiksi. Ehkäisy kunnossa, avoimet puhevälit. Viestitellään ja jutellaan arkisia asioita, kuten muidenkin kavereiden kanssa. Tiedossa on myös puolin ja toisin, että jos tulee jotakin "oikeasti kiinnostavaa" vastaan, niin ihan hyvillä mielin lopetetaan. [/quote] Miltä tuntuu olla pelkkä pillu? Korkeasti koulutettu nätti nainen joka ei saa parisuhdetta näistä komeista miehistä :D sitten heräsit.
[/quote]
Eihän nainen ole tässä pelkkä pillu. Kunhan bakteerikantaa on vähän sekoitettu, niin sen jälkeen jutellaan syvällisiä ja ollaan tärkeitä ystäviä. Tai no, ainakin siihen asti kunnes löytyy oikeasti kiinnostava ihminen. :D
[/quote]
Kyllä nainen on vaan pillu noille miehille. Siitä ei ole miehenä mitään epäilystäkään.
"Joka ei saa parisuhdetta näistä komeista miehistä" ?? :D Mitä ihme fantasiointia teillä on kehissä :D Jos nainen ei halua seurustella miehen kanssa, mutta kuitenkin tältä seksiä, niin missä vaiheessa se oikein kääntyy "nainen on vaan pillu"ksi?
Mulla on yksi tällä hetkellä. En kyllä siis normaalisti useampia pidäkään. Ollaan tosi hyviä ystäviä vuosien takaa, vietetään muutenkin aikaa yhdessä mutta molempien ollessa sinkkuja tehdään vähän muutakin. Toimii!
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:08"]
"Joka ei saa parisuhdetta näistä komeista miehistä" ?? :D Mitä ihme fantasiointia teillä on kehissä :D Jos nainen ei halua seurustella miehen kanssa, mutta kuitenkin tältä seksiä, niin missä vaiheessa se oikein kääntyy "nainen on vaan pillu"ksi?
[/quote]
Mies jos se nussii muita kuin puolisoaan niin se on vain pelkkä reikä.
Tuolllaista naista ne miehet EI kunnioita. Vaan se on kiva tapa saada tyydytystä
Öö. Kunnioittaako tuo nainen sitten niitä miehiä? Miksi siihen ei kiinnitetä huomiota?
Kaikki saavat hyvää seksiä, win-win?
Miltä tuntuu olla pelkkä pillu? Korkeasti koulutettu nätti nainen joka ei saa parisuhdetta näistä komeista miehistä :D sitten heräsit.
[/quote]
Kylläpä on kivikautista meininkiä ketju täynnä. Nainen ei saa nauttia seksistä, ainakaan jos tarkoituksena ei ole lasten tekeminen tai jonkun miehen elinikäiseksi panopuuksi alkaminen, niinkö?
Eiköhän se "pelkkänä pilluna" paneminen tunnu hyvältä jos sitä kerran huvikseen tekee. Itsekin olen säännöllisesti "pelkkä kyrpä" ja panen naisia ilman suurempia sitoumuksia ja hyvältä tuntuu joka kerta, molemmin puolin.
Vähän mietityttää, että minkälaiset ihmiset tämän ketjun ovat täyteen sontaa suoltaneet? Jotain teinipoikia vai katkeria rouvia, joita oman miehen uskollisuus alkaa huolettaa kun joku nainen kehtaa väittää nauttivansa seksistä ihan seksin takia?
M45
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:14"]
[/quote]
Kylläpä on kivikautista meininkiä ketju täynnä. Nainen ei saa nauttia seksistä, ainakaan jos tarkoituksena ei ole lasten tekeminen tai jonkun miehen elinikäiseksi panopuuksi alkaminen, niinkö?
Eiköhän se "pelkkänä pilluna" paneminen tunnu hyvältä jos sitä kerran huvikseen tekee. Itsekin olen säännöllisesti "pelkkä kyrpä" ja panen naisia ilman suurempia sitoumuksia ja hyvältä tuntuu joka kerta, molemmin puolin.
Vähän mietityttää, että minkälaiset ihmiset tämän ketjun ovat täyteen sontaa suoltaneet? Jotain teinipoikia vai katkeria rouvia, joita oman miehen uskollisuus alkaa huolettaa kun joku nainen kehtaa väittää nauttivansa seksistä ihan seksin takia?
M45
[/quote]
Et sinä mikään mies ole.
Miksi tää on joillekin kauhea ongelma? Siis että jotkut harrastaa seksiä ihan vaan seksin takia, ilman sen kummempia tunteita?
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:14"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 13:59"]
[/quote]
M45
[/quote]
Nuori mies, joka ei arvosta ympäri kyliä huoraavaa naista :) olen muuten parisuhteessa. Oliko sulla muita ongelmia?
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:20"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:19"]Miksi tää on joillekin kauhea ongelma? Siis että jotkut harrastaa seksiä ihan vaan seksin takia, ilman sen kummempia tunteita? [/quote] Oo lutka hiljaa. Sun mielipiteesi ei kiinnosta ketään
[/quote]
Katsokaa! Ihan oikea elämän koululainen!
35, millä tavoin - siis ihan konkreettisesti, kuinka tämän kuvittelet menevän - minä "huoraan ympäri kyliä"? t.4
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:19"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:14"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 13:59"] Miltä tuntuu olla pelkkä pillu? Korkeasti koulutettu nätti nainen joka ei saa parisuhdetta näistä komeista miehistä :D sitten heräsit. [/quote] Kylläpä on kivikautista meininkiä ketju täynnä. Nainen ei saa nauttia seksistä, ainakaan jos tarkoituksena ei ole lasten tekeminen tai jonkun miehen elinikäiseksi panopuuksi alkaminen, niinkö? Eiköhän se "pelkkänä pilluna" paneminen tunnu hyvältä jos sitä kerran huvikseen tekee. Itsekin olen säännöllisesti "pelkkä kyrpä" ja panen naisia ilman suurempia sitoumuksia ja hyvältä tuntuu joka kerta, molemmin puolin. Vähän mietityttää, että minkälaiset ihmiset tämän ketjun ovat täyteen sontaa suoltaneet? Jotain teinipoikia vai katkeria rouvia, joita oman miehen uskollisuus alkaa huolettaa kun joku nainen kehtaa väittää nauttivansa seksistä ihan seksin takia? M45 [/quote] Nuori mies, joka ei arvosta ympäri kyliä huoraavaa naista :) olen muuten parisuhteessa. Oliko sulla muita ongelmia?
[/quote]
Joopajoo. Ja naisen paikka on keittiössä vai kodinhoitohuoneko se nykyään oli Keskisen malliin?
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:20"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:19"]Miksi tää on joillekin kauhea ongelma? Siis että jotkut harrastaa seksiä ihan vaan seksin takia, ilman sen kummempia tunteita? [/quote] Oo lutka hiljaa. Sun mielipiteesi ei kiinnosta ketään
[/quote]
Eihän hän esittänyt mielipidettä. Hän kysyi miksi asia on joillekkin ongelma?
olipa uskomaton keskustelu.
Minulla ei pää kestä usemman ihmisen kanssa samaan aikaan puljaaminen ja hyvin vaikea olla kiintymättä romanttisesti jos on seksiä. Ei nyt niin että rakastuisi, mutta kuitenkin on hyvin vaikea pitää tunteet erossa jos on saman naisen kanssa enempi seksiä. Koko FWB ja fuckbuddy-hommat eivät ole minulle alkuunkaan. Ja pidän kyseenalaisena, että nykyään myydään sellaista mallia, että on outo jos ei halua hirmua peliä koko ajan.
Silti tältä pohjalta - ja olen siin mies - en ymmärrä alkuunkaan miksi jotkut luuserinuorukaiset vetää alkkarinsa solmuun kun joku nainen harrastaa seksiä ilman parisuhdetta. Eihän siinä ole mitään pahaa, eikä se ole keneltäkään pois? Jos homma on kaikille selvä eikä kenenkään tunteilla leikitä, tilanne on ihan ok.
Ja saa olla todella tavis että ajattelee sinkkuna olevan naisen irtosuhteita huoraamisena. Tai että naisessa on vikaa kun ei saa kaapattua seksikumppaniaan parisuhteeseen. Tilannehan voisi kaikissa näissä asioissa olla ihan hyvin toisin päin - eli mies on pelkkä kulli, mies ei saa pidettyä naista parisuhteessa jne.
Uskon tosin, että oikean parisuhteen löytymistä ei helpota fwb suhteet.
m37
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 13:57"]
22 siis 4.!
[/quote]
Sulla 22 on hieno tilanne. Mä olen mies ja vastaavassa tilanteessa. Itselläni ei tämä ole ollut ollenkaan ongelmatonta koska nuo naiset ovat poikkeuksetta rakastuneet minuun kun olen "se todella kiinnostava".
Se ei auta että sovitaan että ollaan vaan ystäviä. Ennemmin tai myöhemmin on tullut mustasukkaisuutta ja mun menojen rajoittamista.
Onhan ne tunteet hyviä, mutta jos alunperin on sovittu ettei suhdetta aloiteta, niin ei ole ok jos kuitenkin pitäisi pariutua.
Miten #22 pidät tunteet erossa ettet rakastu?
Mies, noin50, satakunta
Tavallaan ymmärrän, että jonkun iltapäiväkahvit voivat mennä väärään kurkkuun, kun tuollaista kerron. Mutta tosiaan, olen yli 30-vuotias, puolueettomien tahojenkin mielestä vähintäänkin nätti, korkeakoulutettu nainen. Homma ei mene niin, että painelen kaikkia jatkuvasti. Saatan esimerkiksi tapailla jotakin miehistä 1-2krt/vk parin kuukauden ajan, tämä lähtee ulkomaille työkomennukselle ja tiedän jo toisen - tutun, turvallisen, hellän ja mukavan - kaverin valmiiksi.
Ehkäisy kunnossa, avoimet puhevälit. Viestitellään ja jutellaan arkisia asioita, kuten muidenkin kavereiden kanssa. Tiedossa on myös puolin ja toisin, että jos tulee jotakin "oikeasti kiinnostavaa" vastaan, niin ihan hyvillä mielin lopetetaan.