Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fuckbuddyt yleisiä??

Vierailija
24.02.2015 |

Te ketkä ette ole parisuhteessa niin onko teillä kuinka monella fuckbuddy? Onko se siis aivan yleistä vai vaan puhetta? Jos on niin onko se joku exä? Miten sovitte että ollaan fuckbuddyjä keskenänne?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan ollut mitään vakituisia kuvioita ilman tapailua (yksinoikeudella). Lähinnä sellaisia 2-5 kerran juttuja. Jotkut näistä miehistä sattunut olemaan kavereitani. Ei minulla olisi sydän kestänyt mitään fuckbuddy kuvioita silloin nuorempa, eikä kyllä kestäisi vieläkään, jos sinkuksi päätyisin jostakin syystä.

N31

Vierailija
42/47 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:19"]

Nuori mies, joka ei arvosta ympäri kyliä huoraavaa naista :) olen muuten parisuhteessa. Oliko sulla muita ongelmia?

[/quote]

Sinä olet hieman ongelmallinen. En arvosta ihmisiä, jotka arvottavat toisia heidän seksielämänsä mukaan. Olivat parisuhteessa tai eivät.

ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yksi riitä?

Ollaan mieheni kanssa oltu Yhdessä 28v. Meillä alkoi seksisuhde aivan normiseksillä, vuokrasin seksiliikkeestä sm videon. Mieheni kävi aika kuumana, tätänykyä saan piiskaa ja harrastamme bdsm:ää. Voin sanoa että nautin siitä suunnattomasti, mieheni nussii minua lopuksi ja saan varmaan 3-4 kertaa orgasmin. Eipähän tarvitse vieraissa käydä. Kerran nolotti kun menin ystäväni kanssa saunaan, hän näki perseeni ja sanoi tyynesti oletko saanut piiskaa. Kysyin haluaisitko sinäkin?, hän vastasi kyllä otin saunavastan ja läimin sillä ystäväni perseen punaiseksi. No lesboiluksihan se meni, mutta tämän jälkeen on ystäväni ollut leikeissämme mukana eikä se minua haittaa päinvastoin. Se fuckbuddy on leikeissämme mukana ihanaa.

Vierailija
44/47 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:42"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 13:57"] 22 siis 4.! [/quote] Sulla 22 on hieno tilanne. Mä olen mies ja vastaavassa tilanteessa. Itselläni ei tämä ole ollut ollenkaan ongelmatonta koska nuo naiset ovat poikkeuksetta rakastuneet minuun kun olen "se todella kiinnostava". Se ei auta että sovitaan että ollaan vaan ystäviä. Ennemmin tai myöhemmin on tullut mustasukkaisuutta ja mun menojen rajoittamista. Onhan ne tunteet hyviä, mutta jos alunperin on sovittu ettei suhdetta aloiteta, niin ei ole ok jos kuitenkin pitäisi pariutua. Miten #22 pidät tunteet erossa ettet rakastu? Mies, noin50, satakunta

[/quote]

Mun taikani tähän mennessä on ollut se, että nimenomaan saan ihastua. Olen tehnyt selväksi, että voin hyvinkin pitää toisesta, helliä ja välittää, mutta ei siitä ole sen kummempaa tulossa. Takana on pari muutaman vuoden liittoa, joten tiedän kyllä, minkälaisen ihmisen kanssa haluaisin seurustella.

Miehillä tuntuu olevan hirmuinen pelko siitä, että naiset aina kiintyvät kuitenkin liikaa ja luen kyllä heistä sen pienen paniikin etenkin seksin jälkeen, ettei nyt vaan kuherrella liikaa :D Minulla on kuitenkin se linjaus, että hyvässä vakkarisuhteessa hoidetaan hyvin niin etkot, bileet kuin jatkotkin. Kun ei tarvitse varoa omaa tykkäämistään tai miettiä, että noniin, kohta se taas muuttuu omituisen kylmäksi, säilyy rentous. ..ja siitähän seuraa vain vähemmän ajatustyötä ja parempaa seksiä :) Välit on hyvä ja leppoisat, eikä minulla ole ongelma olla kenenkään kanssa myöskään ihan vain pelkkä kaveri.

Yhteen mieheen ihastuin enemmänkin, vaikka tiesin kyllä järjellä, ettei siitä tule ikinä mitään sen kummempaa. Ei vaan yksinkertaisesti sovita yhteen monellakaan tapaa. Sopimus on sopimus, joten en sanonut asiasta mitään. Ajattelin, että tämän päättyminen tulee kyllä kirpaisemaan ja kunnolla, mutta mieluummin nämä hetket kuin ei mitään ollenkaan. Jälkikäteen olen edelleen samaa mieltä, oli todella kivaa ja sitä voin sitten muistella vaikka vanhainkodissa :D

Vierailija
45/47 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos #22 vastauksestasi. Kai se itselläni on ollut että pitkään jatkunut suhde pääsee etenemään parisuhteen omaiseksi. Pitää kai puhua aiheesta ja sopia tarkemmin suhyeen laadusta.

Mielelläni kyllä heittäydyn täysillä mukaan. Olen itsekin ihastunut liikaa ja sen takia olen monta yötä itkenytkin. Sekin on kurjaa kun tiedän että toisaalla ihana nainen itkee minua.

t. se liian kiva kundi <3

Vierailija
46/47 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko näin, että ihmettelisin ellei kohtuunäköisellä naisella olisi vähintään yhtä vakipanijaa. Naiset ei vaan oikein osaa hoitaa noita panohommeleita silleen fiksusti ettei niistä seuraisi ylimääräistä painolastia.

Vierailija
47/47 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kohtuu yleistä että nainen "jää itsenäisenä, varmana naisena seksuaalisine tarpeineen" fuck buddy-suhteeseen "koska saa hyvää seksiä ja kaikki on kondiksessa" sellaisen miehen kanssa, joka ei häneltä ole muuta vailla - toisin kuin kyseinen nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi