En huolisi miestä joka pelaa pelejä Kännykällä/PC:llä
Mobiili- ja PC-pelejä pelaava mies ei ole mies vaan epäkypsä ihminen.
Sellainen vain tarkoittaisi enemmän taakkaa naiselle.
Mutta huomasin että nykyään aikuisia ei enää hävetä pelata enemmän kuin lapset.
Kommentit (62)
Minä olen kuullut, että fiksu nainen keksii miehelle hyvän sosiaalisen harrastuksen, kun eläkepäivät lähestyy. Niinpä pelataan molemmat Pokemonia. Korona vähän syönyt sosiaalisuutta mutta nytkin vietetään laatuaikaa kaupungilla kännyköiden kanssa 😄
Vierailija kirjoitti:
No ei taida olla jonoksi asti niitä "otettavia" sulla muutenkaan... Löysää vähän sitä nutturaa, niin voit joskus löytää jonkun kivan tyypin. Tommonen takakiree tosikko ei koskaan saa kivaa kumppania. Korkeintaan jonkun joojoo-miehen joka on tyytyväisenä tossun alla ilman mitään omia mielipiteitä ja tekee mitä pirttihirmu käskee. Yleensä nämä on kyllä niitä, joita äiti ei ole muistanut kasvattaa pärjäämään itse, että en sitten tiedä, meneekö nekään ap:n lapsiseulasta läpi.
Katkera vanha piika susta tulee.
Miehille on tyypillistä toivottaa naiselle huonoa jatkoa, jos eivät keksi muuta sanottavaa. Ei tulis mieleenkään, että nostaisivat omaa tasoaan.
Ap
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha kiva tietää. Ja nyt takaisin pelaamaan Terminator Resistancea.
M44.Hemmetin hyvä peli. Kohta tulee uusi DLC.
Repikää siitä, naiset! Emme tarvitse teitä! #gamersmetoo varmaan nyt huomenna tulossa :/
Se tuli jo ennen tätä, kuten jokainen pelaamista pidempään seurannut tietää. Kannattaa katsoa esimerkiksi Gamergate. Niin ja tietty ihan viime kuukausilta Activision-Blizzardin jatkuvasti paisuva skandaali.
Mutta joo, jollei pelaaminen sovi yhdelle niin reilua kai siitä on kertoa. Itsellä jäänyt pienten lasten ja töiden takia vähemmälle, mutta toivon toki voivani palata pelaamisen pariin jahka lapset kasvaa.
M41
En huolisi naista joka kirjoittelee vauva.fi:ssä paskaa muista ihmisistä ja haukkuisi miehiä elämäntehtävänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei taida olla jonoksi asti niitä "otettavia" sulla muutenkaan... Löysää vähän sitä nutturaa, niin voit joskus löytää jonkun kivan tyypin. Tommonen takakiree tosikko ei koskaan saa kivaa kumppania. Korkeintaan jonkun joojoo-miehen joka on tyytyväisenä tossun alla ilman mitään omia mielipiteitä ja tekee mitä pirttihirmu käskee. Yleensä nämä on kyllä niitä, joita äiti ei ole muistanut kasvattaa pärjäämään itse, että en sitten tiedä, meneekö nekään ap:n lapsiseulasta läpi.
Miehille on tyypillistä toivottaa naiselle huonoa jatkoa, jos eivät keksi muuta sanottavaa. Ei tulis mieleenkään, että nostaisivat omaa tasoaan.
Ap
Sori mutta sä et vain ole sen arvoinen että "nostaisimme tasoamme" jotta me kelvattais sulle. Hyvin pärjätään ilman sun hyväksyntääsi.
Itse asiassa me ei edes tiedettäis että sä oot olemassa jos et olisi täällä haukkumassa miehiä.
Huomenna sinua ei edes muisteta.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään naista jolle some on kaikki kaikessa kun se syö kaiken yhteisenajan
Itse olen sitä mieltä että pelit on paljon mielenkiintoisempia kun nykyajan nainen
En pelaa pelejä, ole somessa tai katso realityä. Harmi, kun miehistä on vaikea löytää samanlaista vastinparia. T: normaalipainoinen maisterisnainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh, nyt on mennyt kyllä niin monelta herneitä nenään, että enpä tiedä mitä sanoa.
Ne, jotka tykkää pelata, pelatkoon.
Jaoin vain mietteeni siitä, että minä en sellaista miestä enää viitsi harkita, joka ei keksi parempaa tekemistä kuin pelaaminen.Tiedän, joillekin pelit ovat parasta jumppaa aivoille, mitä keksivät, kun eivät ole tietoisia paremmasta, puhumattakaan muista vaihtoehdoista. Mutta, ymmärrän, että jokainen kasvaa omaa vauhtiaan.
Ap
Kerrotko mikä on parempaa tekemistä? Ja missä määrin, harrastan liikuntaa, luonnossa viihtymistä (marjastan, sienestän, vaellan), laitan ruokaa, opettelen uusia asioita, mutta myös pelaan koska se antaa mukavaa vastapainoa. Viime aikoina olen tykästynyt pelaamaan netissä shakkia.
Aika paljon ehdit tekemään mikäli käyt töissä kokopäiväisesti... Hyvä kun saan kotityöt hoidettua ja liikuntaa harrastettua arkisin!
50.v ukko pelaamassa ps4 luomassa itseään puolta nuoremman näköisiä lihaksikkaita avattaria ja sitten kuvittelee olevansa kuin nämä pelihahmot, niin totaali turn off. :O
Monesti nää gamerit myös tuijottaa pokea ihan liikaa, ja sen kyllä huomaa. Tositoimiin niistä ei sit olekaan. Mulle riitti yks tämmöinen tapaus. Ei sitä saanut lenkille tai mihinkään. Tai sit oli se puhelin (=peli) aina mukana! Ei osannut keskittyä muuhun ja ei osannut puhua syvällisesti mistään aiheesta. Mieluummin olen yksin kun tuollaisesa "seurassa".
Itse tykkään, jos kumppani pelaa konsolipelejä, etenkin sota- ja fantasiapelit ovat todella hienoja ja mielenkiintoista katsella. Tykkään kyllä itsekin välillä pelata, mutta omassa rauhassa, koska olen niin taitamaton että pilaisin vain joukkueen etenemisen. Pelit tuovat ihmisiä yhteen, kehittävät loogista päättelykykyä sekä englannin osaamista ja ovat kiehtovia.
Sen sijaan yksin pelattavat kännykkäpelit ja liiallisuuksiin menevä pelaaminen ylipäätään on vain ikävä asia. Toki kännykällä välillä voi pelata, mutta sama homma kun somen kanssa, niin rajansa kaikella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään naista jolle some on kaikki kaikessa kun se syö kaiken yhteisenajan
Itse olen sitä mieltä että pelit on paljon mielenkiintoisempia kun nykyajan nainen
En pelaa pelejä, ole somessa tai katso realityä. Harmi, kun miehistä on vaikea löytää samanlaista vastinparia. T: normaalipainoinen maisterisnainen
On meitä. Arvaas mitä, me poistutaan markkinoilta nuorina eikä päästetä takaisin. Vaimoni tosin pelaa pelejä, mutta ei se minua häiritse. Saan lukea rauhassa sen aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh, nyt on mennyt kyllä niin monelta herneitä nenään, että enpä tiedä mitä sanoa.
Jaoin vain mietteeni siitä, että minä en sellaista miestä enää viitsi harkita, joka ei keksi parempaa tekemistä kuin pelaaminen.Tiedän, joillekin pelit ovat parasta jumppaa aivoille, mitä keksivät, kun eivät ole tietoisia paremmasta, puhumattakaan muista vaihtoehdoista. Mutta, ymmärrän, että jokainen kasvaa omaa vauhtiaan.
Ap
Kerrotko mikä on parempaa tekemistä? Ja missä määrin, harrastan liikuntaa, luonnossa viihtymistä (marjastan, sienestän, vaellan), laitan ruokaa, opettelen uusia asioita, mutta myös pelaan koska se antaa mukavaa vastapainoa. Viime aikoina olen tykästynyt pelaamaan netissä shakkia.
Aika paljon ehdit tekemään mikäli käyt töissä kokopäiväisesti... Hyvä kun saan kotityöt hoidettua ja liikuntaa harrastettua arkisin!
8h duunia, 8h unta
Tunnin treenit, tunti kokkausta, 2h asioiden tutkimista (opiskelua sitten)... 4h jää jäljelle jonka aikana ehtii hyvin laittaa tiskikoneen pyörimään ja käymään kaupassa pari kertaa viikossa.
-eri
Itse taas tahtoisin miehen, jota ei ota luonnon päälle, jos minä olen parempi jossain pelissä.
N30
Hauskaa katsoa kun nainen on kateellinen pelin saamasta huomiosta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
"Nostaisivat tasoaan" 🤣 Ei juma! Ai sinne ylemmäs, sun tasolleko?!
🤣🤣🤣
Ihan oikeasti, sä et ole yhtään parempi, kuin kukaan muukaan. Näistä sun kommenteista ei ole vaikea lukea, miksi et löydä miestä. Ei kukaan tommosta nirppanokkaa halua.
Nykypäivän ammatti, AP on vaan selkeä vihaaja kun ei itse osaa palstailua enempää.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos pelaa konsolilla?
Konsolipelaajat on tatinhakkajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Itsellä riittää hyvin aika pelaamiseen töiden, liikunnan ja kotitöiden jälkeenkin niin mihin tuhlaat aikasi kun hyvä että kerkiät nuo asiat tekemään?
Mun mies pelaa kännykällä jotain pelejä mutta ei siitä mulle mitään taakkaa ole tullut. Mitä ihmeen taakkaa siitä ylipäätään pitäisi tulla?
Luen minäkin kirjaa usein monta tuntia putkeen kuten tänään. Mies ei vaikuta erityisen taakan alla olevalta.