Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En huolisi miestä joka pelaa pelejä Kännykällä/PC:llä

Vierailija
28.11.2021 |

Mobiili- ja PC-pelejä pelaava mies ei ole mies vaan epäkypsä ihminen.

Sellainen vain tarkoittaisi enemmän taakkaa naiselle.

Mutta huomasin että nykyään aikuisia ei enää hävetä pelata enemmän kuin lapset.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en huolisi sellaista naista, joka yrittää estää miestä harrastamasta jotain mielivaltaisesti keksimäänsä harrastusta. Jos pelaaminen olisi kiellettyä, ei varmaan sitten kävisi edes vhs-videoiden katselu tai telkkarin katselukaan harrastuksesta, koko aikako pitäisi olla vain naista näpelöimässä, mutta eihän sekään kelpaa, ei saa koskea, raiskausraiskausraiskaus... metoometoometoo....

Parinvalinnan kriteerit ovat jokaisen oma oikeus. Sinulla on vilkas mielikuvitus, mutta. Oletko tietoinen, että vastuullinen

elämäntapa ei edes salli juurikaan pelaamista ja töllön tuijottelua, jos käy vaativassa työssä?

Ap

Vierailija
22/62 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset taas katsovat tuntitolkulla jotain hömppäsarjoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. No älä ota.

Huomasin vain että tällaisia on paljon, ja on vaikea tietää kuinka paljon pelaaminen oikeasti vie hänen päivästään.

Joten nyt laitoin rajaksi nolla.

Ap

Hyvä, ei noi miehiä ole jotka hakkaa pleikkaa tai kännyä ja pelaa jotain jonninjoutavaa peliä, lapsia ne on.

Sama urheilua töllöstä tuijottavat miehet, en ikinä huoli noita kumpaakaan tyyppiä.

Otaksuisin universumimme tai edes aurinkokuntamme tuhoutuvan jossain vaiheessa joten oikeastaan kaikki on yhdentekevää. Kaikki tekemäsi tulee tuhoutumaan. Voimme vain yrittää nauttia tästä pienestä hetkestä jonka tätä ihmeellisyyttä saamme kokea.

Vierailija
24/62 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en huolisi sellaista naista, joka yrittää estää miestä harrastamasta jotain mielivaltaisesti keksimäänsä harrastusta. Jos pelaaminen olisi kiellettyä, ei varmaan sitten kävisi edes vhs-videoiden katselu tai telkkarin katselukaan harrastuksesta, koko aikako pitäisi olla vain naista näpelöimässä, mutta eihän sekään kelpaa, ei saa koskea, raiskausraiskausraiskaus... metoometoometoo....

Parinvalinnan kriteerit ovat jokaisen oma oikeus. Sinulla on vilkas mielikuvitus, mutta. Oletko tietoinen, että vastuullinen

elämäntapa ei edes salli juurikaan pelaamista ja töllön tuijottelua, jos käy vaativassa työssä?

Ap

Ok mielenkiintoista. Ilmeisesti kaveripiirini ja oma ammatti eivät ole tarpeeksi vaativia, meitä on pelaava kirurgi, poliisi (it-puoli), talouspäällikkö ja yrittäjä.

Vierailija
25/62 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse roikut puolet valveillaoloajastasi haukkumassa miehiä vauvapalstalla...

Vierailija
26/62 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun uudet asiat ja pelit eivät enää kiinnosta, se on varma seniiliyden merkki. Osa ihmisistä vanhuksia jo kolmekymppisinä. Itse yritän pakottaa itseäni tekemään uusia asioita ja jopa pelaamaan vielä näin viisikymppisenäkin.

Vierailija
27/62 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rentoudun kuuntelemalla kuunnelmia ja äänikirjoja Areenasta ja pelailemalla siinä samalla helppoja aivojennollauspelejä.

N45

Vierailija
28/62 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsolipelit 80-90 luvulla jäi jo monasti aikuistumiseen vaikka nyt noita tänäpäivänäkin hehkutetaan?

Vierailija
29/62 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, nyt on mennyt kyllä niin monelta herneitä nenään, että enpä tiedä mitä sanoa.

Ne, jotka tykkää pelata, pelatkoon.

Jaoin vain mietteeni siitä, että minä en sellaista miestä enää viitsi harkita, joka ei keksi parempaa tekemistä kuin pelaaminen.

Tiedän, joillekin pelit ovat parasta jumppaa aivoille, mitä keksivät, kun eivät ole tietoisia paremmasta, puhumattakaan muista vaihtoehdoista. Mutta, ymmärrän, että jokainen kasvaa omaa vauhtiaan.

Ap

Vierailija
30/62 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes kännykkäsudokua tai Sanajahtia?

Vierailija
31/62 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei saa pelata koska minä pelaan 🤪

Vierailija
32/62 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies enkä pelaa pelejä kännyllä tai PC:llä, mutta en itse huolisi AP:n kaltaista typerystä.

Vierailija
33/62 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh, nyt on mennyt kyllä niin monelta herneitä nenään, että enpä tiedä mitä sanoa.

Jaoin vain mietteeni siitä, että minä en sellaista miestä enää viitsi harkita, joka ei keksi parempaa tekemistä kuin pelaaminen.

Tiedän, joillekin pelit ovat parasta jumppaa aivoille, mitä keksivät, kun eivät ole tietoisia paremmasta, puhumattakaan muista vaihtoehdoista. Mutta, ymmärrän, että jokainen kasvaa omaa vauhtiaan.

Ap

Kerrotko mikä on parempaa tekemistä? Ja missä määrin, harrastan liikuntaa, luonnossa viihtymistä (marjastan, sienestän, vaellan), laitan ruokaa, opettelen uusia asioita, mutta myös pelaan koska se antaa mukavaa vastapainoa. Viime aikoina olen tykästynyt pelaamaan netissä shakkia. 

Vierailija
34/62 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pelimies34 kirjoitti:

Ei kannata ottaakaan. Näin pelaavana miehenä sanoisin että tilanne on molemmin puolin hankala. Suhteen alussa kaikki on ok ja ihanaa mutta suhteen edetessä alkaa vihjailut tai mäkätys pelaamisesta tai yhteen muuttoa suunniteltaessa voivotellaan miten pelikamppeeni eivät sovi uuden kämpän sisustukseen. Nykyään jälleen sinkkuna täytyy katsoa tarkkaan mille rupeaa, koska vaikka naista ei pelaaminen haittaiskaan, niin saattaa siltikin haitata. Minä arvostan rehellisyyttäsi ap.

Kiitos. Aiemmin ajattelin, että kohtuullinen pelaaminen on ok, mutta nyt pelit on tehty niin taidolla, että kyllä ne herkästi vie ison osan miehen ajasta. Ap

Ihan mielenkiinnosta mihin miehen pitäisi käyttää aika?

Vierailija
35/62 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli konsolipelejä pelaava kelpaisi ap:lle. Itse 33v mies ja ostin taas uusimman rallipelin konsolille, hauskaa ajankulua jos ei muuta tekemistä.

Vierailija
36/62 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha kiva tietää. Ja nyt takaisin pelaamaan Terminator Resistancea.

M44.

Vierailija
37/62 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Itselläni yhtenä kriteerinä oli, että mies ei mielellään seuraisi urheilua. Omasta lapsuudesta muistan ne piinalliset päivät, kun suvun miesten oli ihan pakko tuijottaa urheilua aina kun sitä oli tarjolla. Ylioppilasjuhlissakin miehet vetäytyivät tuijottamaan jotain jonninjoutavaa kisaa. Onneksi sain miehen, jota penkkiurheilu ei kiinnosta pätkääkään. Konsolipelejä hän kyllä pelaa mielellään. Usein koko perhe pelaa yhdessä.

Vierailija
38/62 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha kiva tietää. Ja nyt takaisin pelaamaan Terminator Resistancea.

M44.

Hemmetin hyvä peli. Kohta tulee uusi DLC.

Repikää siitä, naiset! Emme tarvitse teitä! #gamersmetoo varmaan nyt huomenna tulossa :/

Vierailija
39/62 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok. Itselläni yhtenä kriteerinä oli, että mies ei mielellään seuraisi urheilua. Omasta lapsuudesta muistan ne piinalliset päivät, kun suvun miesten oli ihan pakko tuijottaa urheilua aina kun sitä oli tarjolla. Ylioppilasjuhlissakin miehet vetäytyivät tuijottamaan jotain jonninjoutavaa kisaa. Onneksi sain miehen, jota penkkiurheilu ei kiinnosta pätkääkään. Konsolipelejä hän kyllä pelaa mielellään. Usein koko perhe pelaa yhdessä.

Urheilu ja pelit monen naisen vihan kohde kun ei pärjää huomio kilpailussa niille.

Naisia kiinnostavia asioita täytyy kaikkien ympärillä olevien toteuttaa ja samaan aikaa miehiltä kielletään omat kiinnostuksen kohteet. Hienoa tämä "tasa-arvo" suomessa

Vierailija
40/62 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Narsisti tarvitsee yleensä huomiota. Kyllähän se potuttaa, jos löytyy kiinnostavampi peli kuin se, mitä hän pelaa... Jotkut vaan kasvavat omaa vauhtiaan ja parempaakin vastuullista tekemistä löytyy kuin olla Vauva-narsistien pelinappula.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi