Mies jätti minut Alastonsuomi-profiilin takia
Kerkesimme seurustelemaan noin vuoden ja tällä viikolla mies jätti minut, koska olen pitänyt profiilia Alastonsuomi-sivulla. Parisuhteen alettua poistin tosin profiilistani tunnistettavat kasvokuvat. Mies sai noin kuukausi sitten tietää profiilista minun itseni rehellisesti kertomana. Ensin hän antoi ymmärtää, että asia ei niin suuri juttu ole, että onhan siellä sivustolla paljon muitakin. Kuitenkin nyt kävi ilmi, että hän oli ruvennut vaivaamaan päätään sillä, että kauanko minulla on profiili ollut jo ennen parisuhdettamme ja mihin tarkoitusperään olen sitä käyttänyt.
En voi kuin ihmetellä, että miten joku voi jaksaa olla noin pikkumainen. En minäkään ole häneltä hänen aikaisempaa seksielämää tai kumppanien määrää tivannut. Tuollakin sivustolla lienee varmaan noin joka neljäs (oma arvaus) 20-60-vuotias suomalainen, joten ei tuossa nyt mielestäni mitään ihmeellistä ole.
Kommentit (140)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla kerran oli seksisuhde erään kyseisen sivuston, sanotaanko nyt "tunnetun käyttäjän" kanssa. Tämä nainen ihmetteli ja vaikeroi kovasti sitä kun hän ei kelpaa kenellekään vakavaan suhteeseen.
Sanotaanko näin, että ei välttämättä ihan pieni kynnys ole miehellä ruveta tällaisen henkilön kanssa vakavaan suhteeseen, kun aina löytyy porukkaa, jotka tietävät tämän naisen taustan. Samalla mieskin saisi kuulla siitä jotain vihjailuja koko ajan, että "kröhöm, kai muuten tiesit tuosta naisesta että...".Itsekin käytit kyseistä sivustoa. Pata kattilaa soimaa, vai mitä?
En käyttänyt kasvokuvia, joten minusta ei koskaan tullut "julkkista", jonka aina joku tuntisi.
Sekö tekee sinusta puhtaamman pulmusen, vai? Se nainen sentään uskalsi olla rohkeasti omilla kasvoillaan, eikä piileskellyt varjoissa kuin vaanivat pervot konsanaan.
Ero oli siinä, että tämä nainen luuli olevansa miesten kesken haluttu, kun jakoi kuvia isoista tisseistään ja rehevästä perseestään saaden miehiltä huomiota. Kaikki miehet kyllä haluavat panna tällaista ja tyhjentää pussit, mutta kukaan ei halua julkisesti omakseen. Siinä on katsos aika iso ero, että mitä ihminen luulee ja mikä on todellisuus.
Mun kullin saa katkaista kirveellä, jos tällä sivustolla ei ole ihmistä jonka kumppani on ollu kyseisellä sivustolla kuvineen, mutta ei ole kertonut siitä. Näitä ihmisiä on satavarmasti, mutta silti kumppani luulee, että ei se minun kultsi ole moista ikinä tehnyt.
Täällä naiset muka pitää niin kuin suurempiakin moraalisaarnoja 😆 Varmaan itsekin käyvät kyseisellä sivustolla katselemassa krpien kuvia ja hierovat torttuaan niin että lotina käy.
Vierailija kirjoitti:
Mun kullin saa katkaista kirveellä
Eiköhän siihen voiveitsi riitä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä nyt suoraan sanoen on, että etsiikö seksiseuraa tuon sivuston vai vaikkapa Tinderin kautta?
Miten tämä liittyy APn tapaukseen? AP oli miehen kanssa suhteessa, miksi silloin etsisi mitään seuraa yhtään mistään? Lisäksi oli tosiaan jättänyt kertomatta niinkin oleellisen asian, että on edelleen kyseisellä sivustolla.
Käsi ylös, joka ei muka oikeasti tunne tai tiedä yhtään tyyppiä tuolta sivustolta. Joka käden nostaa niin lähes varmuudella valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
Jos profiileja on max muutama sata ei taida ihan joka neljäs olla.
Niistäkin 90% on miehiä.
Taitaa olla jotain satatuhatta profiilia. Osa ei ole käynyt pitkään aikaan. Jotain 15% ehkä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Tää naisviha on ihan kammottavaa luettavaa
Kyllä tämä on ihan ehtaa seksivihaa. Säälittävää sakkia.
Mulla on as profiili. Kohtuu hillitty tosin. Ikinä ei oo ollut ongelmia sen suhteen. Perus as tyyppi on seksuaalisesti avoin ja yleensä rento. Hankkikaa omat elämät niin ei tarvitse toisia kytätä.
Alastonsuomessa ne Irmelit ja Pentit, joita ei voi oksentamatta alasti nähdä, levittelevät poimujaan huonolaatuisissa kuvissa.
Ihan kannattava sivusto käydä, jos haluaa naureskella nahkarukkasille ja katkaravuille.
Vierailija kirjoitti:
Käsi ylös, joka ei muka oikeasti tunne tai tiedä yhtään tyyppiä tuolta sivustolta. Joka käden nostaa niin lähes varmuudella valehtelee.
Minä tiedän yhden maailman paras äiti -larppaajan, joka jakaa toosaansa auliisti ja jolla on kuvia tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla kerran oli seksisuhde erään kyseisen sivuston, sanotaanko nyt "tunnetun käyttäjän" kanssa. Tämä nainen ihmetteli ja vaikeroi kovasti sitä kun hän ei kelpaa kenellekään vakavaan suhteeseen.
Sanotaanko näin, että ei välttämättä ihan pieni kynnys ole miehellä ruveta tällaisen henkilön kanssa vakavaan suhteeseen, kun aina löytyy porukkaa, jotka tietävät tämän naisen taustan. Samalla mieskin saisi kuulla siitä jotain vihjailuja koko ajan, että "kröhöm, kai muuten tiesit tuosta naisesta että...".Itsekin käytit kyseistä sivustoa. Pata kattilaa soimaa, vai mitä?
En käyttänyt kasvokuvia, joten minusta ei koskaan tullut "julkkista", jonka aina joku tuntisi.
Sekö tekee sinusta puhtaamman pulmusen, vai? Se nainen sentään uskalsi olla rohkeasti omilla kasvoillaan, eikä piileskellyt varjoissa kuin vaanivat pervot konsanaan.
Ero oli siinä, että tämä nainen luuli olevansa miesten kesken haluttu, kun jakoi kuvia isoista tisseistään ja rehevästä perseestään saaden miehiltä huomiota. Kaikki miehet kyllä haluavat panna tällaista ja tyhjentää pussit, mutta kukaan ei halua julkisesti omakseen. Siinä on katsos aika iso ero, että mitä ihminen luulee ja mikä on todellisuus.
Kyllähän ne miehetkin ovat yhtä "likaisia", kerta käyttävät kyseistä sivustoa. Ja kyllähän myös naisetkin haluavat täyttää tarpeensa, joten mitä sitten vaikka käyttäisi tuollaisia sivustoja?
Kuvitteletko, että naisilla ei ole seksuaalisia tarpeita?
SEKSISTINEN SOVINISTI.
#naisvihanäkyväksi
Alastonsuomi,sisältää materiaalia jota kannata taluttaa alttarille.
Vierailija kirjoitti:
Alastonsuomi,sisältää materiaalia jota kannata taluttaa alttarille.
Entä miehet, jotka käyttävät deittisivuja ja seksisivuja? Kannattaako heitä taluttaa alttarille?
#SEKSISMI NÄKYVÄKSI
(Tässä kommentissa ei ole mitään vikaa wtf vauvapalsta? Kaikki pitää sensuroida)
Ilmeisesti kommenttien perusteella minä, aikuinen aiemmin aikuisten välistä kanssakäymistä harrastamaton ihminen olen ämtee-ongelmain3n maailman vanhimman ammatin harjoittaja jos teen kevyesti vihjailevan, ei kaikkea paljastavan profiilin kyseiselle sivustolle.
En esittele itseäni somessa muutoin, enkä haluaisi tulla tunnistetuksi kuvistani, mutta kaipaisin piristystä ja koen tämän turvallisemmaksi kuin jonkun tuntemattoman viemisen baarista kotiin.
Tai että tämä on Alaston Suomen mainos. Yritetään normalisoida sitä, että levittelee piljuaan ja kuljiaan netissä niin, että kuvat voivat levitä sieltä kenen tahansa eteen: työkaverisi, ystäväsi, lapsesi, vanhempasi jne. nähtäväksi.
Tosi viisasta touhua.