Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti minut Alastonsuomi-profiilin takia

Vierailija
28.11.2021 |

Kerkesimme seurustelemaan noin vuoden ja tällä viikolla mies jätti minut, koska olen pitänyt profiilia Alastonsuomi-sivulla. Parisuhteen alettua poistin tosin profiilistani tunnistettavat kasvokuvat. Mies sai noin kuukausi sitten tietää profiilista minun itseni rehellisesti kertomana. Ensin hän antoi ymmärtää, että asia ei niin suuri juttu ole, että onhan siellä sivustolla paljon muitakin. Kuitenkin nyt kävi ilmi, että hän oli ruvennut vaivaamaan päätään sillä, että kauanko minulla on profiili ollut jo ennen parisuhdettamme ja mihin tarkoitusperään olen sitä käyttänyt.
En voi kuin ihmetellä, että miten joku voi jaksaa olla noin pikkumainen. En minäkään ole häneltä hänen aikaisempaa seksielämää tai kumppanien määrää tivannut. Tuollakin sivustolla lienee varmaan noin joka neljäs (oma arvaus) 20-60-vuotias suomalainen, joten ei tuossa nyt mielestäni mitään ihmeellistä ole.

Kommentit (142)

Vierailija
141/142 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitreffit - https://hespac.com/victoriamilanfi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.

Vierailija
142/142 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis elänyt tietämättömänä asioista, vähän kuin tynnyrissä tavallaan. Tottakai jättää jos on sellaista. Miehillä osalla lienee myös, vaikka ovat varattuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä