Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies teki palveluksen ja painostaa nyt treffeille

Vierailija
24.02.2015 |

Tarvitsin autoa lainaan painavien tavaroiden kuljetukseen. Oma auto oli mennyt rikki. Laiton fb-päivityksen, jossa kysyin voisiko joku lainata autoa. Tuttavamies vastasi että voi lainata autoa ja auttaa myös tavaroiden siirtelyssä. Olin kiitollinen ja iloinen, sillä en olisi selvinnyt hommasta yksin. Tavaroiden kuljetuksen jälkeen kysyin sitten mieheltä, kuinka paljon hän haluaa vaivanpalkkaa, bensat yms. Mies vastasi, että haluaa kanssani treffeille. Menin ihan lukkoon ja sanoin maksavani mieluummin rahana. Tilanne oli vaivaannuttava ja lähdin jollain verukkeella nopeasti pois. Mies sitten laittoi minulle viestin, että olisi epäystävällistä olla suostumatta treffeille kun hän sentään teki minulle suuren palveluksen. Vastasin, että anna tilinumero niin maksan bensat + ekstraa vaivasta. Ei hyväksynyt edelleenkään tätä vaan syytti minua hyväksikäyttäjäksi?? Jos olisin tiennyt, että diiliin kuuluu treffit niin en olisi ottanut apua vastaan... Olisiko minun pitänyt tajuta, ettei auttaminen ole pyyteetöntä? :S

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en ole menossa treffeille, varsinkaan hyväksikäyttösyytösten jälkeen... Tuli vaan tosi huono fiilis koko jutusta, minun olisi ilmeisesti pitänyt ymmärtää miehen haluavan treffeille? Se laittoi vielä viestiä, että miksi otin avun vastaan häneltä jos en halua korvata sitä hänen määrittämällään tavalla. Ja olen kuulemma kaksinaamainen nainen, palvelukset kelpaa mutta takaisin ei anneta mitään. Voi luoja!! Ap

Vierailija
22/31 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mikä idiootti :D Sano että sillä ei ole mitään mahiksia sinuun, vaikka kuinka jankuttaisi.

Vierailija
24/31 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kiusallinen tilanne. Hoidit sen niin hyvin kun pystyit. Ei tosiaan tulisi ensimmäisenä mieleen, että pyytäessään autoa lainaan tulisi jotenkin viestittäneeksi, että on myös halukas lähtemään treffeille. Rahallinen korvaus ja sillä selvä.

Vierailija
25/31 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että sulla on pidempiaikainen tapailukaveri jo, ja et siksi halua treffeille kenenkään muun kanssa

Vierailija
26/31 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä mies. Ei tuo treffipyyntö ollut vielä paha, mutta kertoo aikamoisesta idioottimaisuudesta, ettei mies osannut suhtautua fiksusti pakkeihin ja vaati vielä uudestaan palkkiotaan niin.

Ei varmaan tarvitse kauheasti arvailla, mikä miehellä olis mielessä treffien huipennukseksi.

Jos tiedät miehen osoitteen, niin lähetä rahapalkkio vaikka postitse tai anna mahdollisen yhteisen tuttavan toimitettavaksi.

Vierailija
27/31 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epätoivoinen mies. Just tollaset dorkat saa meidät kaikki miehet näyttämään ihme himokääryleiltä ja naiset epäluuloiseksi sellaisiakin miehiä kohtaan jotka vaan oikeasti tekee palveluksen hyvästä sydämestään.
Toki voihan sitä kiinnostusta noinkin osoittaa mutta pitäis uskoa kerrasta että ei. Ja oon kyllä itse törmännyt myös naisiin jotka ajattelee myös heti niin että kun on jotain vähän jeesinyt ett " toi on varman kiinnostunut musta" Rasittava asenne joillain. Hvä että teit ap niinkuin teit.

Vierailija
28/31 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lähdet treffeille hänen kanssaan! Auttoi sinua kun kukaan muu ei halunnut auttaa ja oli vielä kantoapunakin. Palkitset hänet tästä avioliitolla ja kolmella lapsella. Älä ole itsekäs!

Vierailija
29/31 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää käytöstä, jotenkin vielä tajuan, että kerran pyysi, mutta että kehtaa laittaa vielä tuolalisen kiristysviestin.

Vastaa viestiin ihan suoraan niin, että et mieltänyt auttamista siten, että sen jälkeen olisi velvollisuus lähteä treffeille. Sano, että olet valmis maksamaan bensat ja hänelle aiheutuneet kulut ja olet kiitollinen hänen avustaan, mutta sinulla ei ole mahdollisuutta eikä halua lähteä treffeille.

Vierailija
30/31 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää sinua siis...maksettuna seuralaisena. Uskomatonta putkiaivoisuutta olettaa, että treffit olisi sopiva korvaus auton lainasta. Miten hän edes kehtaa jankuttaa asiasta, vaikka näkee, että asia on sinulle vastenmielinen? En ymmärrä, miksi kukaan haluaisi treffeille vastahakoisen kumppanin kanssa.

Vierailija
31/31 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 22:27"]

Mene kahville sen kanssa, pyydä miespuolinen kaveri teille kuskiksi ja sopikaa että hän pyytää treffien päätteeksi mieheltä suihinottoa maksuksi taksipalvelusta :)

[/quote]

Tää oli hyvä idea,kokeile ap tätä jos se treffiruinaus ei muuten lopu!