Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies teki palveluksen ja painostaa nyt treffeille

Vierailija
24.02.2015 |

Tarvitsin autoa lainaan painavien tavaroiden kuljetukseen. Oma auto oli mennyt rikki. Laiton fb-päivityksen, jossa kysyin voisiko joku lainata autoa. Tuttavamies vastasi että voi lainata autoa ja auttaa myös tavaroiden siirtelyssä. Olin kiitollinen ja iloinen, sillä en olisi selvinnyt hommasta yksin. Tavaroiden kuljetuksen jälkeen kysyin sitten mieheltä, kuinka paljon hän haluaa vaivanpalkkaa, bensat yms. Mies vastasi, että haluaa kanssani treffeille. Menin ihan lukkoon ja sanoin maksavani mieluummin rahana. Tilanne oli vaivaannuttava ja lähdin jollain verukkeella nopeasti pois. Mies sitten laittoi minulle viestin, että olisi epäystävällistä olla suostumatta treffeille kun hän sentään teki minulle suuren palveluksen. Vastasin, että anna tilinumero niin maksan bensat + ekstraa vaivasta. Ei hyväksynyt edelleenkään tätä vaan syytti minua hyväksikäyttäjäksi?? Jos olisin tiennyt, että diiliin kuuluu treffit niin en olisi ottanut apua vastaan... Olisiko minun pitänyt tajuta, ettei auttaminen ole pyyteetöntä? :S

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 09:54"]Tottakai lähdet treffeille hänen kanssaan! Auttoi sinua kun kukaan muu ei halunnut auttaa ja oli vielä kantoapunakin. Palkitset hänet tästä avioliitolla ja kolmella lapsella. Älä ole itsekäs!
[/quote]
Joo tää olis hyvä. Voin jo kuvitella, miten mies muistuttaisi 20 vuoden päästäkin siitä, miten silloin vuonna nakki niin urhoollisesti auttoi.

Vierailija
2/31 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 02:29"]

Tarvitsin autoa lainaan painavien tavaroiden kuljetukseen. Oma auto oli mennyt rikki. Laiton fb-päivityksen, jossa kysyin voisiko joku lainata autoa. Tuttavamies vastasi että voi lainata autoa ja auttaa myös tavaroiden siirtelyssä. Olin kiitollinen ja iloinen, sillä en olisi selvinnyt hommasta yksin. Tavaroiden kuljetuksen jälkeen kysyin sitten mieheltä, kuinka paljon hän haluaa vaivanpalkkaa, bensat yms. Mies vastasi, että haluaa kanssani treffeille. Menin ihan lukkoon ja sanoin maksavani mieluummin rahana. Tilanne oli vaivaannuttava ja lähdin jollain verukkeella nopeasti pois. Mies sitten laittoi minulle viestin, että olisi epäystävällistä olla suostumatta treffeille kun hän sentään teki minulle suuren palveluksen. Vastasin, että anna tilinumero niin maksan bensat + ekstraa vaivasta. Ei hyväksynyt edelleenkään tätä vaan syytti minua hyväksikäyttäjäksi?? Jos olisin tiennyt, että diiliin kuuluu treffit niin en olisi ottanut apua vastaan... Olisiko minun pitänyt tajuta, ettei auttaminen ole pyyteetöntä? :S

[/quote]

Tietenkään et ole hyväksikäyttäjä.Yleensä palvelukseen vastataan palveluksella,eli jos ei halua bensarahoja,niin voit vastaaavasti auttaa miestä jos hän tarvitsee autoa lainaan tai muuta apua.Treffailua ei pidä sotkea vastapalveluksen tekemiseen,ei ole pakko lähteä treffeille ihmisen kanssa josta ei ole kiinnostunut,vain siksi että on jossain ihme kiitollisuudenvelassa.Kieroutunut mies,ei varmaan saa treffiseuraa muuten kuin tuolla tavalla kiristämällä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 16:49"]Joo en ole menossa treffeille, varsinkaan hyväksikäyttösyytösten jälkeen... Tuli vaan tosi huono fiilis koko jutusta, minun olisi ilmeisesti pitänyt ymmärtää miehen haluavan treffeille? Se laittoi vielä viestiä, että miksi otin avun vastaan häneltä jos en halua korvata sitä hänen määrittämällään tavalla. Ja olen kuulemma kaksinaamainen nainen, palvelukset kelpaa mutta takaisin ei anneta mitään. Voi luoja!! Ap
[/quote]

Yleensä "kaveriavuksi" ryhtyessään voi olettaaa saavansa kahvit tai ruokatarjoilut vaivan palkaksi ja joissain tapauksissa rahallisen korvauksen.

Et sinä ole mikään hyväksikäyttäjä, sillä olethan jo tarjonnut avusta rahallista korvausta. Oli hänen valintansa olla ottamatta se vastaan.

Vierailija
4/31 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita facebookiin julkinen päivitys, missä kiität miestä avusta ja tarjoudut vielä maksamaan rahana. Sitten sanot, että et edelleenkään suostu vastapalveluksena lähtemään treffeille ja että miehen pitäisi uskoa yhdestä kiellosta. Sano myös, että oli aivan typerää lähettää sinulle viesti, missä mies syyttää sinua epäystävällisyydestä ja hyväksikäyttämisestä kun kieltäydyit treffeistä.

Vierailija
5/31 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:42"]

Laita facebookiin julkinen päivitys, missä kiität miestä avusta ja tarjoudut vielä maksamaan rahana. Sitten sanot, että et edelleenkään suostu vastapalveluksena lähtemään treffeille ja että miehen pitäisi uskoa yhdestä kiellosta. Sano myös, että oli aivan typerää lähettää sinulle viesti, missä mies syyttää sinua epäystävällisyydestä ja hyväksikäyttämisestä kun kieltäydyit treffeistä.

[/quote]

Tämä kaikki siis julkisesti esille.

Vierailija
6/31 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 02:48"]

Sano sille että sulla on pidempiaikainen tapailukaveri jo, ja et siksi halua treffeille kenenkään muun kanssa

[/quote]

En käsitä, miksi tällaista toimintatapaa tarjotaan aina ratkaisuksi. Ei kenelläkään pitäisi olla tarvetta valehdella itselleen suhde, jotta voi kieltäytyä treffeistä. Tuollaisella asenteella pidetään yllä käsitystä, että kaikkien pitäisi seurustella ja jos ei seurustele, niin ei saa kieltäytyä tapaamisesta.

Tässäkin tapauksessa kyseessä lisäksi "tuttavamies", joka saattaa hyvinkin jo tietää, ettei ap tapaile ketään. Idioottien vuoksi ei tarvitse valehdella.

Vierailija
7/31 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 05:32"]

Aika epätoivoinen mies. Just tollaset dorkat saa meidät kaikki miehet näyttämään ihme himokääryleiltä ja naiset epäluuloiseksi sellaisiakin miehiä kohtaan jotka vaan oikeasti tekee palveluksen hyvästä sydämestään. Toki voihan sitä kiinnostusta noinkin osoittaa mutta pitäis uskoa kerrasta että ei. Ja oon kyllä itse törmännyt myös naisiin jotka ajattelee myös heti niin että kun on jotain vähän jeesinyt ett " toi on varman kiinnostunut musta" Rasittava asenne joillain. Hvä että teit ap niinkuin teit.

[/quote]

Himokääryleelle :D

Vierailija
8/31 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkulleni joskus naapurin mies sanoi, että oli luullut saavansa pillua, kun kävi traktorilla (pyytämättä!) auraamassa lumet pihasta, ettei tarvinnut kolata. Serkkuni oli vastikään leskeksi jäänyt kolmen pienen lapsen yh. Mies suuttui ihan tosissaan, kun serkku sanoi ei, meni pihalle ja traktoriinsa ja työnsi ison kasan lunta suoraan serkkuni ulko-oven eteen. Serkkuani ei tapaus huvittanut, mutta minä nauran sille vieläkin! :D

Vierailija
9/31 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 10:36"]

Mies pitää sinua siis...maksettuna seuralaisena. Uskomatonta putkiaivoisuutta olettaa, että treffit olisi sopiva korvaus auton lainasta. Miten hän edes kehtaa jankuttaa asiasta, vaikka näkee, että asia on sinulle vastenmielinen? En ymmärrä, miksi kukaan haluaisi treffeille vastahakoisen kumppanin kanssa.

[/quote]

Kaikki naisethan ovat maksulliseen verrattavissa. Palstalla on naiset kailottaneet vuosia, kuinka miehen lompakon paksuus = tosirakkautta.

Vierailija
10/31 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 15:27"]

Mies pitää sinua siis...maksettuna seuralaisena. Uskomatonta putkiaivoisuutta olettaa, että treffit olisi sopiva korvaus auton lainasta. Miten hän edes kehtaa jankuttaa asiasta, vaikka näkee, että asia on sinulle vastenmielinen? En ymmärrä, miksi kukaan haluaisi treffeille vastahakoisen kumppanin kanssa.

[/quote]

Kaikki naisethan ovat maksulliseen verrattavissa. Palstalla on naiset kailottaneet vuosia, kuinka miehen lompakon paksuus = tosirakkautta.

[/quote]

Tämän kommentin kirjoittajalle kun antaisi satasen, niin viettäisi koko yön polvillaan homobaarin vessassa. Jokainen näkee maailman sen mukaan, millainen ajatusmaailma itsellä on.

Vierailija
11/31 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 15:19"]

Serkulleni joskus naapurin mies sanoi, että oli luullut saavansa pillua, kun kävi traktorilla (pyytämättä!) auraamassa lumet pihasta, ettei tarvinnut kolata. Serkkuni oli vastikään leskeksi jäänyt kolmen pienen lapsen yh. Mies suuttui ihan tosissaan, kun serkku sanoi ei, meni pihalle ja traktoriinsa ja työnsi ison kasan lunta suoraan serkkuni ulko-oven eteen. Serkkuani ei tapaus huvittanut, mutta minä nauran sille vieläkin! :D

[/quote]

Ei oo todellista!! Järkyttävää että vielä nykypäivänä on olemassa tällaisia "ritareita".

Vierailija
12/31 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 15:32"]

[/quote]

[/quote]

Tämän kommentin kirjoittajalle kun antaisi satasen, niin viettäisi koko yön polvillaan homobaarin vessassa. Jokainen näkee maailman sen mukaan, millainen ajatusmaailma itsellä on.

[/quote]

Ihan on kuule teidän palstamammojen omaa tajunnanvirtaa. Mies on vain lompakko.

Vierailija
13/31 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 15:40"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 15:32"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ihan on kuule teidän palstamammojen omaa tajunnanvirtaa. Mies on vain lompakko.

[/quote]

Sinunkaltaisella miehellä ei varmasti olekaan mitään muuta annettavaa naiselle, sen uskon. Mutta on kuitenkin muunkinlaisia miehiä. 

Vierailija
14/31 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 15:19"]

[/quote]

Toivottavasti serkku soitti poliisit. Sukulaiselleni kävi vähän samalla tavalla. Ruova jäi leskeksi virkeänä 60 vuotiaana ja heti oli varatut naapurin miehet tarjoamassa palveluksia 'helliä hetkiä' vastaan.

Vierailija
15/31 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla raiskaaja. Omituista puhetta ja syytettä hyväksikäytöstä, en varmasti menisi mihinkään tuollaisen kanssa tai sitten ottaisin veljeni mukaan. Tutut raiskaavat enemmän kuin tuntemattomat, muista se!

Vierailija
16/31 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun lainataan autoa maksetaan bensarahat, ilman eri puhetta. Anna sille 20 euroa ja sanot että kiitos.

Vierailija
17/31 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ei hyväksynyt edelleenkään tätä vaan syytti minua hyväksikäyttäjäksi??"

Onhan tuollainen mies täysi idiootti, kun kerran rahaakin on tarjottu. Älä missään nimessä mene treffeille.

Vierailija
18/31 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan mene treffeille tuollaisen kanssa. Puhuu jo nyt noin rumasti ja pakottaa sinua sellaiseen mitä et halua. Pyydä jotakuta tuttavaa viemään sille bensarahaa ja se siitä. Pudottaa vaikka postiluukusta.

Vierailija
19/31 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kahville sen kanssa, pyydä miespuolinen kaveri teille kuskiksi ja sopikaa että hän pyytää treffien päätteeksi mieheltä suihinottoa maksuksi taksipalvelusta :)

Vierailija
20/31 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Olet sekoittanut palstan naiset lompakkomiehen kommentteihin.