Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkäri-sairaanhoitajasuhteet, voiko ne toimia?

Vierailija
28.01.2015 |

Olen itse sh ja meillä käy lääkäri 2xkk. HELVETIN komea ulkomaalainen lääkäri, joka kuitenkin puhuu suht. hyvin suomea. Meillä on nyt sutinaa. Tämä lekuri pyysi minua tänään kahville joku päivä. Oon ihan neuroottisena, ihastunu. Kannattaako lähteä? Onko muilla sairaanhoitajilla kokemusta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se intialainen?

Vierailija
2/7 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 19:21"]

Onko se intialainen?

[/quote]

Ei ole intialainen. Vaalea, sinisilmäinen, pitkä hyväkroppainen ihana mies, kauniit kasvot mutta miehekkäällä tavalla. En halua kansalaisuutta paljastaa, paljastun vielä minäkin :D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 19:21"]

Onko se intialainen?

[/quote]

Ei ole intialainen. Vaalea, sinisilmäinen, pitkä hyväkroppainen ihana mies, kauniit kasvot mutta miehekkäällä tavalla. En halua kansalaisuutta paljastaa, paljastun vielä minäkin :D

ap
[/quote]

Venäläinen.

Vierailija
4/7 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Australialainen? Ukrainalainen?

Vierailija
5/7 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ne toimia. Tosin kaikki, joiden tiedän toimineen pidemmän aikaa (vuosia), ovat olleet niin päin, että mies on lääkäri ja nainen sh. Toisinpäinkin tiedän joitakin suhteita, mutta niistä ei ole tullut mitään pidemmän päälle. Mutta sullahan ei ole tässä suhteessa hätää.

Vierailija
6/7 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietysti toimia. Tiedän myös avioparin, jossa mies on hoitaja ja lekuri nainen.

Kannattaa kuitenkin varoa, jos toivot vakavaa suhdetta, koska joillekin lääkärimiehille hoitsut ovat vain helppoja panoja..

Vierailija
7/7 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat tietenkin toimia. Meillä oli aikoinaan työpaikalla useitakin sh-lääkäripareja. Osa vain deittaili, osa seurusteli oikeasti. Jotkut muuttivat yhteen ja menivät naimisiinkin. Itselläni oli 2 vuotta tällainne deittailusuhde, olimme molemmat eronneita ja vapaita ihmisiä. Tapasimme lähinnä seksin merkeissä. Työpaikalla hän saattoi vaikka sujautta kotivaimensa taskuuni ja supista korvaani, että menisin odottamaa kunnes itse pääsee töistä. Tai itse hiivin hänen selkänsä taakse taukohuoneessa, suutelin ja ilmoitin, että tulen tänään, anna avaimet :D Yleensä kyllä sovimme treffit ihan vaan tekstareilla.

Yövyimme välillä yhdessä, kokkailimme ruokaa, puhuimme kirjallisuudesta ja filosofiasta. Saunoimme, joimme viiniä, kuuntelimme musiikkia. Katselimme musiikkivideoita ja reisuvalokuvia. Mutta tärkeintä oli seksi. Sitä halusimme kumpikin ja paljon. Villiä, rietasta, se oli kivaa.

MOnet työkaverit varmaankin tiesivät suhteestamme, mutta pidimme töissä hyvin matalaa profiilia. Me kaikki "lääkäreiden sussut" myös tiesimme toisemme, olimme vähän kuin samaa kerhoa :D

- Suhde sai alkunsa työpaikan juhlissa. Hän tuli kysymään saisiko tarjota drinkin. Jatkoimme lopulta hänen luonaan samppanjalla. Esitteli miten pullon kaula katkaistaan sapelilla :D :D