Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko yleistäkin, että koronaa kuukaudenkin oireettomana ja levittää sitä. Bryan Adams. Linkki

Vierailija
28.11.2021 |

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008436427.html

Ihmisiä pitäisi testata rutiinimmin. Hänelläkin oli 2 rokotusta jo. Oireettomana kantanut jo kuukauden koronaa.

Testausta on tehostettava oireettomillakin.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kuukausi sitten operaatiossa ja sain sen jälkeen kuurin verenohennuslääkkeelle. Asia oli minulle uusi, joten kyselin syytä sille, ja samalla sain tietää, että nykyisin Suomessa määrätään verenohennuslääkkeitä aiempaa herkemmin. En kehdannut kysyä suoraan, liittyykö muutos koronaan. Senhän voi sairastaa myös tietämättään oireettomana, joten vaikuttaisiko epidemia kuitenkin asiaan.

Koin itseni piikittämisen joka hemmetin päivä sen verran ikäväksi, että varon jo sen takia aiempaa tarkemmin tartunnan saamista, vaikka olen täysin rokotettu. Olen jostain lukenut, että myös kotona sairastaville koronapotilaille määrätään piikitettäviä verenohennuslääkkeitä, jos he ovat esim. jo tietyn ikäisiä tai heillä on muuten riski verisuonitukoksille, joita siis korona voi aiheuttaa myös lievässä taudissa. Sain niin kamalia mustelmia ja turvotusta lääkkeen sivuvaikutuksena, etten halua joutua ottamaan uutta kuuria koronan takia.

Sitä saa myös tablettimuotoisena, jos ei tykkää piikitellä.

Ei saa. Tabletti toimii eri tavalla. Sen vaikutus on pidemmän tähtäimen juttu, tänään syöty pilleri vaikuttaa vasta viikon päästä. Piikki toimii heti.

Miten niin ei saa? Kyllähän saa. Just sai sukulaisenikin, kun oli operaatiossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla