Onko yleistäkin, että koronaa kuukaudenkin oireettomana ja levittää sitä. Bryan Adams. Linkki
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008436427.html
Ihmisiä pitäisi testata rutiinimmin. Hänelläkin oli 2 rokotusta jo. Oireettomana kantanut jo kuukauden koronaa.
Testausta on tehostettava oireettomillakin.
Kommentit (41)
Miettikää, että 2 kertaa rokotettuja ei yleensä edes testata.
Heissä voi olla tuollaisia yli kuukauden levittäjiä.
Johropäätelmö on, että myös rokotetut testeihin.
Itse kun sairastin koronan, minulle sanottiin ettei sitten puoleen vuoteen kannata koronaa testata, koska testi on todennäköisesti sen ajan positiivinen, koska PCR-testi tunnistaa myös kuolleita viruksen osia. Tartuttavuusaika itsessään ei ole ymmärtääkseni kuin ehkä maksimissaan viikon. En osaa siitä tarkemmin sanoa, mutta nykyäänhän eristys on kymmenen päivän mittainen, jos oireet ovat jo siinä ajassa lieventyneet.
Miksi oireettomalle annetaan verenohennuslääkettä? Hoidetaanko italiassa jalkaa, jos käsi on poikki?
jutussa kerrotaan että testin jälkeen hänet vietiin sairaalaan. jutussa ei kerrota että hänellä olisi ollut mitään oireita, joten mitähän hän on sairaalassa tehnyt.
Onko tavallista, että oireeton viedään ambulanssilla sairaalaan, jossa 5-6 hoitajaa suojapuvuissa hoitamassa oireetonta Adamssia. Lähde Adamssin omat valokuvat
Vierailija kirjoitti:
Itse kun sairastin koronan, minulle sanottiin ettei sitten puoleen vuoteen kannata koronaa testata, koska testi on todennäköisesti sen ajan positiivinen, koska PCR-testi tunnistaa myös kuolleita viruksen osia. Tartuttavuusaika itsessään ei ole ymmärtääkseni kuin ehkä maksimissaan viikon. En osaa siitä tarkemmin sanoa, mutta nykyäänhän eristys on kymmenen päivän mittainen, jos oireet ovat jo siinä ajassa lieventyneet.
Mahtaako olla noin.
Kun toisaalta esim omikron-koronan oletetaan mutatoituneen ihmisessä, jolla se korona on ollut jo pitkään ja pikku hiljaa muuntunut. Siitä voi päätellä, että kun juuri se mutatoitunut versio on hänestä lähtenyt tarttumaan, virus voi säilyä ihmisessä tartuttavat hyvin pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi oireettomalle annetaan verenohennuslääkettä? Hoidetaanko italiassa jalkaa, jos käsi on poikki?
Monessa maassa on todellakin näin. Antibiootteja annetaan varmuuden vuoksi jo kuumetaudin ensimmäisestä päivästä alkaen ja sairaalaan otetaan aivan turhaan.
Adams on 60 vuotias. Onko kukaan tsekannut, onko nyt päivittänyt mitään?
Vierailija kirjoitti:
Korona lisää tukosriskiä, jos et satu tietämään.
Vierailija kirjoitti:
Adams on 60 vuotias. Onko kukaan tsekannut, onko nyt päivittänyt mitään?
Taitaapi olla 62-vuotias.
No eikös nämä mutaatiot sitten kehity rokotetuissa, jos oireettomana sairastaa koronaa jopa kuukauden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona lisää tukosriskiä, jos et satu tietämään.
Onkohan sydävaivoista sairaalassa?
Kyllä verenohennuslääkettä käytetään Suomessakin koronapotilaille. Vähentää koronakuolemia selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää, että 2 kertaa rokotettuja ei yleensä edes testata.
Heissä voi olla tuollaisia yli kuukauden levittäjiä.
Johropäätelmö on, että myös rokotetut testeihin.
Luultiin, ettei rokotetut levitä koronaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä verenohennuslääkettä käytetään Suomessakin koronapotilaille. Vähentää koronakuolemia selvästi.
Oireettomilla kahteen kertaan rokotetuilla?
Mutaatioiden sanotaan kehittyvän erityisesti ihmisissä, jotka sairastavat tautia hyvin kauan.
Eli ovat siis myös tartuttavia hyvin kauan. Ei se mutaatio muuten heistä leviäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako olla noin.
Kun toisaalta esim omikron-koronan oletetaan mutatoituneen ihmisessä, jolla se korona on ollut jo pitkään ja pikku hiljaa muuntunut. Siitä voi päätellä, että kun juuri se mutatoitunut versio on hänestä lähtenyt tarttumaan, virus voi säilyä ihmisessä tartuttavat hyvin pitkään.
Nämä ohjeet minulle tulivat siis sieltä sairaanhoitajaltahoitajalta puhelimessa TAYSista, eikä keneltäkään kaverilta. Ja eristyspäätös virallisine asiakirjoineen kaikkineen on kyllä sen kymmenen päivää.
Hänellä on todettu oireeton korona kuukausi sitten. On kahdesti rokotettu.
Italiassa nyt kuukauden päästä testattiin maahantulon yhteydessä uudelleen korona ja vietiin sairaalaan, jossa suojapukuiset hoitajat hoitivat. Tietysti on tarttuvaa.
Rokotettuja pitää testata kuten rokottamattomia.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnitin samaan asiaan huomiota. Jos kuukausi sitten on vasta todettu positiiviseksi, eikö tämä positiivinen tulos ole vielä samaa tautia eikä uusi tartunta?
On yleistä lähes kaikkien tautien kohdalla. Rokotettu ja rokottamaton voi saada tartunnan mutta eivät saa mitään oireita tai sitten saavat leiviä oireita joita ei osaa yhdistää oikein mihinkään.