Kaveri oli nähnyt mieheni viikonloppuna baarissa toisen naisen kanssa
Miehelläni oli siis työpaikan virkistysilta ja siitä jatkoivat baariin, mikä oli ihan tiedossa. Kaverini soitti minulle äsken ja kertoi, että mieheni oli koko illan istunut käsi jonkun naisen ympärillä ja olivat käyneet yhdessä ulkona tupakalla, kävelleet välillä käsi kädessä ja olleet muutenkin tosi läheisen oloisia. En tiedä kuka nainen on, ehkä työkaveri? Kaveri ei tiennyt tai sanonut oliko tapahtunut mitään muuta. Kyseessä oli siis ollut aika pieni baari, eli hyvä näköyhteys oli ainakin osaa iltaa ollut. Seurueessa oli kuulemma muitakin.
Mies ei ole vielä tullut töistä kotiin, pääsee kai vasta yöllä. Mä olen aivan sekaisin, en tiedä pitäisikö täällä itkeä vai nauraa... Meillä menee ihan hyvin. En ole osannut pelätä mitään tälläistä, enkä tiedä nytkään onko tämä totta, tai että onko tuossa nyt mitään? Mies on ollut aina töiden kanssa kiireinen, enkä minä nyt niistäkään ole mitään osannut epäillä. :( Onneksi lapset nukkuu jo. Vaikuttaako teistä tosi pahalta? Soitanko ja kysynkö suoraan vai mitä teen? Aivan karsea olo.
Kommentit (88)
Meillä on yksi yhteinen lapsi, edellinen miehen edellisestä liitosta.
En tiedä miten osaan olla, kun mies tulee kotiin. Itseni tuntien alan vaan pillittämään. Mutta ehkä kokeilen tota kuvakikkaa, jos vaikka tunnustaisi heti, jos on mitä tunnustaa.
Jos näkisin kaverin miehen toisen naisen kanssa laittaisin kyllä välittömästi viestiä. Enkä vasta parin päivän päästä "ainiin näin kaksi päivää sitten miehesi toisen naisen kanssa"
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:39"]
Meillä on yksi yhteinen lapsi, edellinen miehen edellisestä liitosta.
En tiedä miten osaan olla, kun mies tulee kotiin. Itseni tuntien alan vaan pillittämään. Mutta ehkä kokeilen tota kuvakikkaa, jos vaikka tunnustaisi heti, jos on mitä tunnustaa.
[/quote]
Aa, uusperhe. Ero on sitten ihan selvä. Pettikö edellistäkin?
No ei tuo nyt hyvältä kuulosta. Tsemppiä ap, tosi kurja tilanne :(
:( Onpa kurjaa. Voimia ap! Kyllä tuo käsistä pitäminen ja kiinni pitäminen kuulostaa pidemmältä suhteelta kuin yhden illan juttu :( Ihan kamalaa saada tuollaisia uutisia.
Ei tosiaan mikään läheinen kaveri, entinen työkaveri. Kyllä jutellaan jos kävellään kaupungilla vastaan, mutta ei kyllä olla koskaan aikasemmin edes juteltu puhelimessa muusta kuin työasioista. Ihmettelen että edes soitti tästä, vaikka ihan oikein teki.
Ei pettänyt entistä minun kanssa. Ei siis ole käynyt pienessä mielessäkään että olisi pettäjätyyppiä. :(
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:41"]
Jos näkisin kaverin miehen toisen naisen kanssa laittaisin kyllä välittömästi viestiä. Enkä vasta parin päivän päästä "ainiin näin kaksi päivää sitten miehesi toisen naisen kanssa"
[/quote]
Joku toinen saattaa eka miettiä pari päivää, että haluaako sekaantua asiaan...
Kysy suoraan, kauanko sitä on kestänyt ja montako näitä on ollut. Älä anna miehelle mahdollisuutta kertoa jotain lievää tarinaa. Sano että tiedät kaiken, mutta haluat kuulla sen vielä miehen suusta. Sanot että sulla on luotettava lähde ja omat silmät ja korvat. Mä tein näin. Syytin miestä asiasta, jonka toivoin olevan epätosi. Niin vastenmielinen asia oli. Miespä tunnusti. Se, mitä eniten pelkäsin, oli totta.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:33"]
Ai siis oliko tämä virkistysilta viikonloppuna? Miksi kaveri soitti vasta nyt??
[/quote]
Viestissä 1 on lapsia, viestissä 14 on lapsikin.
[/quote]
Huomasin saman. "lapseT nukkuu...meillä on lapsikin". Provo ja samaten kiinnostus meni tähän tarinaan.
Jospa mies oli vain kuunnellut sen naisen vuodatuksia ja pikkuisen kännissä oli sitten ollut vähän läheisempää lohduttavaa kanssakäymistä - enkä tarkoita mitään muuta kuin siellä baarissa kaikkien nähden tapahtunutta. Voi tietysti olla muutakin, mutta järki käteen Ap ja kuuntele, mitä miehellä on illasta sanottavaa.
Ei taida Apn suhteessa kaikki hyvin olla, kun ei käynyt edes mielessä, että kyseessä voisi olla 1. työkaveri, jolla oli murheita 2. sisko, ystävä tms (jota kaveri ei vaan tunnista) tai vaihtoehtoisesti 3. todella kännissä oleva työkaveri, jos mies on vain pitänyt huolen.
Kyllä te naiset jaksatte panikoida kaikesta.
Niin onhan sekin mahdollista, että olisi ollut vain jotain lohdutusta tai sellaista. Ja toivonkin niin. Mutta kaikki se mitä kaveri sanoi... En tietenkään halua uskoa että mies pettäisi, kun ei ole aiemmin edes käynyt mielessä. Ehkä tähän on järkevä syy.
Ota leipäveitsi toiseen käteen ja toisella painat ukon rinnuksista seinää vasten. Vaadit jääkylmällä äänellä tunnustuksen veitsellä uhaten.
Toimi meillä. Ei jäänyt epäselväksi kummallekaan. Sain vielä mieheltä nöyrän anteeksipyynnön.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:54"]
Ota leipäveitsi toiseen käteen ja toisella painat ukon rinnuksista seinää vasten. Vaadit jääkylmällä äänellä tunnustuksen veitsellä uhaten. Toimi meillä. Ei jäänyt epäselväksi kummallekaan. Sain vielä mieheltä nöyrän anteeksipyynnön.
[/quote]
Saman lopputuloksen sain niskalenkillä leuku kurkulla. Ei tullut mieleenkään ukolle puhua paskaa.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:50"]
Ei taida Apn suhteessa kaikki hyvin olla, kun ei käynyt edes mielessä, että kyseessä voisi olla 1. työkaveri, jolla oli murheita 2. sisko, ystävä tms (jota kaveri ei vaan tunnista) tai vaihtoehtoisesti 3. todella kännissä oleva työkaveri, jos mies on vain pitänyt huolen.
Kyllä te naiset jaksatte panikoida kaikesta.
[/quote]
Joo, kun miehethän on niin kovia lohduttamaan naista, jolta ei saa seksiä... Älkää nyt viitsikö! Salarakashan se oli ihan selvästi!
Mutta miten vuonna 2015 voi vielä jollekin olla yllätys, että miehet pettää?!! Oikeasti naiset, alkaa jo nolottaa!
Älä rupee valehtelemaan mistään valokuvasta. Hän varmaankin haluaa sen nähtäväksi. Ja lopuksi kääntyy niin että sä olet valehtelia, hän vain tsemppasi työkaveriaan jolla ollut raskas elämänvaihe.
Olin juuri paikassa jossa paljon perheitä. Ei ollut vain yksi tai kaksi miestä jotka koko ajan yritti pitää silmäpeliä.. vaimot katto mua vihaisesti vaikken itse pitänyt peliä. Kyllä luotto miehiin on mennyt. Ja tiedän et oma mies ihan samanlainen. Sellasia ne on, heti vieraan kimpussa kun mahdollista. Nämäkin äijät piti silmäpeliä ihan keskellä päivää lastenhoidon ohella.
Jos kaverisi kuvaus on totta, on ilman muuta miehesi tehnyt vähintääkin väärin, MUTTA Ennenkuin dumppaat miehesi, yritä saada selville oliko tämä yhden illan ihastus ilman "sänkypettämistä" vai onko taustalla jotain muuta pidemmälle mennyttä.
Yritän olla neutraali - vaikka onkin vaikeaa! - äläkä syyllistä ENNEN kuin olet kuullut miehesi version.
Sano neutraalisti, että kaverisi kertoi tästä, ja kysyt mikä on miehen versio. Pyydä kertomaan totuus. Voipi olla, että ensi tulee kiistäminen, anna tilanteen tasoittua ja kysy uudestaan.
Asetu, jos mahdollista, itsesi ja tilanteen yläpuolelle.
Jos mies on sika (jota valitettavasti täällä monet jopa toivovat), hän käy syyttämään sinua tai sitä kaveria ja ulkoistaa itsensä ja vastuunsa. Jos mies on yhtään mies, hän kyllä ymmärtää tehneensä sun kannalta väärin, vaikka olisi vain ihastus ja hetken "harmiton" huvi.
Minä ainakin aika herkästi uskoisin sitä kaveria. Ainakin oman kokemuksen mukaan miehet kyllä kiertelee tunnustamista viimeiseen asti... oma eksä selitteli varmaan 50 erilaista valhetta ennen kuin lopulta myönsi toisen naisen. Tollompi olis uskonut, mutta esitin olevani ihan varma, että ukko valehtelee (vaikka aika vakuuttava se välillä olikin).
Sano sille miehellesi että TIEDÄT ja niinkuin joku tuolla kirjoittikin, että kaverisi otti kuvia todisteeksi. Katso miten ilme venähtää.