Kaveri oli nähnyt mieheni viikonloppuna baarissa toisen naisen kanssa
Miehelläni oli siis työpaikan virkistysilta ja siitä jatkoivat baariin, mikä oli ihan tiedossa. Kaverini soitti minulle äsken ja kertoi, että mieheni oli koko illan istunut käsi jonkun naisen ympärillä ja olivat käyneet yhdessä ulkona tupakalla, kävelleet välillä käsi kädessä ja olleet muutenkin tosi läheisen oloisia. En tiedä kuka nainen on, ehkä työkaveri? Kaveri ei tiennyt tai sanonut oliko tapahtunut mitään muuta. Kyseessä oli siis ollut aika pieni baari, eli hyvä näköyhteys oli ainakin osaa iltaa ollut. Seurueessa oli kuulemma muitakin.
Mies ei ole vielä tullut töistä kotiin, pääsee kai vasta yöllä. Mä olen aivan sekaisin, en tiedä pitäisikö täällä itkeä vai nauraa... Meillä menee ihan hyvin. En ole osannut pelätä mitään tälläistä, enkä tiedä nytkään onko tämä totta, tai että onko tuossa nyt mitään? Mies on ollut aina töiden kanssa kiireinen, enkä minä nyt niistäkään ole mitään osannut epäillä. :( Onneksi lapset nukkuu jo. Vaikuttaako teistä tosi pahalta? Soitanko ja kysynkö suoraan vai mitä teen? Aivan karsea olo.
Kommentit (88)
Entä jos kaverisi keksi koko jutun?
Voi ei! Kamalaa jos on totta! Soita miehellesi ja pyydä tulemaan kotiin koska mielestäni teidän on syytä jutella asiasta. Toivottavasti asiat järjestyy!
Tsemppiä❤
Se voi myös olla tosi tosi hyvä ystävä. Älä sano mitään, mutta pidä poistua silmällä.
Ei ole ollut mitään merkkejä, muuta kun että on viihtynyt töissä paremmin kuin hyvin. :( Mutta ollut aina ahkera ja omistautunut työlleen, niin ei ole tullut mielenkään. Mitä jos se on nytkin jossain muualla?! Siis yksi puhelu ja tuntuu kuin olisi koko elämältä viety pohja. Ei voi olla totta.
Tätä saamaa jaksetaan veivata päivittäin, viikottain, kuukausittain - pullossako te elätte?
Hauku kaverisi, sehän tämän tuskan aiheutti
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:13"]
Tätä saamaa jaksetaan veivata päivittäin, viikottain, kuukausittain - pullossako te elätte?
[/quote]
Ja ensimmäisenä kysellään neuvoa täältä, ei missään tapauksessa kysytä mieheltä mitään.
Mulle kävi samoin. En osannut yhtään aavistaa ennen kuin kaveri raportoi asiasta kesken baari-iltansa, mieheni oli minulle väittänyt jäävänsä ylitöihin, kuten monesti aiemminkin. Mies vastahakoisesti tunnusti kun ei pystynyt kieltämäänkään kun kaverini oli hänet nähnyt baarissa. Vaihtoon meni mies.
Sanot suoraan, että kaverisi on tämän nähnyt ja hänellä on vielä kännykässä kuva todisteeksi. Mies on niin selkä seinää vasten, että tuskin alkaa sepittelemään.
Kai tässä on pullossa eletty, kun en ole osannut epäillä mitään, en oikeasti yhtään mitään! Ollaan oltu yhdessä melkein kymmenen vuotta ja meillä on lapsikin. Viikonloppuisin mies käy joskus baarissa, mutta harvoin kuitenkin. On viihtynyt aina kotona. En ole kiinnittänyt huomiota että puhelin olisi piipannut viestiä useamman tai mitään. Ehkä tämä on väärinkäsitys.
Kaveri oli jotenkin nolona kun soitti. Vaikka ihan oikein teki kuin kertoi, mutta ei oltu nähty siis vähään aikaan. Halusi kuitenkin kertoa minulle, vaikka tuntui oudolta soittaa.
Luulen että viaton, yhden illan ihastus.
Soitin miehelle ja sanoin ettei ole kaikki hyvin. :( Lupasi tulla niin pian kun pääsee. Koko ajan sellainen olo, ettei ole siellä missä pitäisi... Kaveri oli ihan varma, että olivat niiin läheisiä. En mä tiedä. En tiedä uskonko. Miksi vaan kukaan valehtelisi tuollaisia?
Jaa-a... mitä sitten jos miehellä onkin toinen nainen? Ei se tavara käyttämällä kulu? Kaikki miehet pettää, joten itse päätät nostatko metelin ja laitatte elämänne uusiksi... vai jatkatte nykyistä eläämää, kuin mitään ei olisikaan.
Jos hän ei siksi ole kertonut asiasta sinulle, kun arvasi että saat hepulit?
Ai siis oliko tämä virkistysilta viikonloppuna? Miksi kaveri soitti vasta nyt??
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:08"]Tollasia miehet on vaikka vaikea uskoa ennenkuin omalle kohdalle osuu. Myös minun mies : (
[/quote]
Ei siltikään kaikki
Lauantaina oli. En tiedä miksi soitti nyt, eikä esimerkiksi sunnuntaina... En kysynyt, eikä sillä kai väliä. :( Selaan just tässä mieheni facebookprofiilia ja koitin katsoa löytyykö täältä kavereista ketään sen näköistä, kenestä kaveri puhui. Muut siinä seurueessa oli kai työkavereita, en tiedä oliko tämä nainenkin.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:33"]
Ai siis oliko tämä virkistysilta viikonloppuna? Miksi kaveri soitti vasta nyt??
[/quote]
Viestissä 1 on lapsia, viestissä 14 on lapsikin.
Tollasia miehet on vaikka vaikea uskoa ennenkuin omalle kohdalle osuu. Myös minun mies : (