Jokainen mies haluaa vain seksisuhdetta
Juu eli eroni jälkeen koittanut deittiappeja sun muita. Aina lähes poikkeuksetta ehdotetaan fwb-suhdetta. Muuhun en kelpaa
Kommentit (48)
ei pidä paikkansa ainakaan mun kohdalla. Mies tietää rakastumisestani häneen, ja nähdään silloin tällöin, käydään baareissa ym., mutta eipä ole seksi hänelle kelvannut. Tietääkseni ei ole homo. Kai sitten olen vaan ruma ja vastenmielinen..
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas on sellainen kokemus jo kolmesta tinder-naisesta (kaikkien kanssa deittasin n 2 vuotta. Peräkkäin, ei yhtäaikaa), että mä olisin sitoutunut aika nopeasti, mutta naiset halus vaan seksisuhteen. Loppua kohden alkoi mieli muuttua ja suhteet loppui siihen, että alkoivat puhua parisuhteesta, lapsista ja yhteen muuttamisesta. Siinä vaiheessa olin saanut **mppiä, jo niin monta sataa kertaa, että ei enää huvittanut sitoutua.
Nyt on menossa neljäs tosi kiva nainen, joka vielä puolentoista vuoden jälkeen on sitä mieltä, ettei halua uusperhekuviota, vaan pelkkää tapailua...... itse olisin muuttanut yhteen jo puolen vuoden jälkeen, mutta en mä enää....
Puhut uusperhekuviosta, onko teillä molemmilla lapsia?
Itse en sinkkuäitinä muuttaisi yhteen puolen vuoden tapailun jälkeen. Kun siinä ajassa ei toista tunne vielä kunnolla, enkä alkaisi sekoittamaan lapseni elämää sillä, jos se parisuhde yhteenmuuton jälkeen ei toimisikaan.
Ei kannata vinkua. Osta satisfyieri.Tee elämästäsi hyvää ilman miehiä. Se on helpompaa kun ei ole miehen kaltaista riippakiveä vastuksia.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin Fleshlightiä kuin yli 23-vuotiasta naista.
M40
Toitpa julki typeryytesi.
T: M50
Kokeile suihkussa käyntiä kerran päivässä ja personallisuuden kehittämistä. Ehkä sitten joku haluaa sinut.
Vierailija kirjoitti:
Huom huom!! Kiinnittäkää huomio, kuinka näissä (tämänaiheisissa) ketjuissa miehet eivät KERTAAKAAN mainitse rakkautta, rakastamista, rakastumista. Vaikuttaakin siltä, että miehet haluavat naisesta joko a) seksiä taikka b) seksiä JA muuta hyötyä kuten helpotusta taloudenpitoon/asumiseen taikka c) seksiä ja hyötyä ja parisuhteessa olemista seuran ja suhteessa olemisen takia (yksinolemisen verrattuna arvioivat suhteen edukkaammaksi).
"Rakkaus" on tuntematon käsite miehille, siltä vaikuttaa. Usein näihin ketjuihin muistaakin joku mies irvailla, että "Disney-rakkaus" on utopiaa. Toisin sanoen rakkautta ei ole olemassa miehille. Se on heistä naurettavaa. Nekin miehistä jotka lähtevät puolustamaan, että kyllä rakkaudella on merkitystä, antavat selittäessään ilmi sen, ettei heillä ole oikeaa tuntua rakkaudesta, vaan usein sekoittavat sen haluamiseen ja himoitsemiseen taikka välineiarvoiseen ajattelemiseen.
Tehkää havaintoja faktisesti. Sydämeen jää rakkaus, ja sinne se jääkin, naisella joka haluaa myös takaisin rakkautta.
Onko sinulla muuta elämää kuin roikkua tälläisissä ketjuissa levittämässä miesvihaa?
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas on sellainen kokemus jo kolmesta tinder-naisesta (kaikkien kanssa deittasin n 2 vuotta. Peräkkäin, ei yhtäaikaa), että mä olisin sitoutunut aika nopeasti, mutta naiset halus vaan seksisuhteen. Loppua kohden alkoi mieli muuttua ja suhteet loppui siihen, että alkoivat puhua parisuhteesta, lapsista ja yhteen muuttamisesta. Siinä vaiheessa olin saanut **mppiä, jo niin monta sataa kertaa, että ei enää huvittanut sitoutua.
Nyt on menossa neljäs tosi kiva nainen, joka vielä puolentoista vuoden jälkeen on sitä mieltä, ettei halua uusperhekuviota, vaan pelkkää tapailua...... itse olisin muuttanut yhteen jo puolen vuoden jälkeen, mutta en mä enää....
Kato, aito ja elävä vastarannankiiski! Yksi mulkuimmista miestyypeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huom huom!! Kiinnittäkää huomio, kuinka näissä (tämänaiheisissa) ketjuissa miehet eivät KERTAAKAAN mainitse rakkautta, rakastamista, rakastumista. Vaikuttaakin siltä, että miehet haluavat naisesta joko a) seksiä taikka b) seksiä JA muuta hyötyä kuten helpotusta taloudenpitoon/asumiseen taikka c) seksiä ja hyötyä ja parisuhteessa olemista seuran ja suhteessa olemisen takia (yksinolemisen verrattuna arvioivat suhteen edukkaammaksi).
"Rakkaus" on tuntematon käsite miehille, siltä vaikuttaa. Usein näihin ketjuihin muistaakin joku mies irvailla, että "Disney-rakkaus" on utopiaa. Toisin sanoen rakkautta ei ole olemassa miehille. Se on heistä naurettavaa. Nekin miehistä jotka lähtevät puolustamaan, että kyllä rakkaudella on merkitystä, antavat selittäessään ilmi sen, ettei heillä ole oikeaa tuntua rakkaudesta, vaan usein sekoittavat sen haluamiseen ja himoitsemiseen taikka välineiarvoiseen ajattelemiseen.
Tehkää havaintoja faktisesti. Sydämeen jää rakkaus, ja sinne se jääkin, naisella joka haluaa myös takaisin rakkautta.
Onko sinulla muuta elämää kuin roikkua tälläisissä ketjuissa levittämässä miesvihaa?
Nyt puhutaan faktisesti havainnoista, niiden pohjalta kirjoitin. Sinä sen sijaan kirjoitat propagandaa. Kyllä kuule ihan avoimin mielin olen avannut tämäntyyppisiä ketjuja, mutta kun faktisesti on niin, ettei niissä ole sanaakaan rakkaudesta miesvastaajilta. Johtopäätökset tulevat havainnoista, eivät siitä mitä luullaan.
Ja kyllä minulla on elämää, en ole rekisteröitynyt tähän paikkaan, joskus harvoin käyn saitilla. Joten meni sekin olkiukkoilu noinikään.
Jos olet miehistä eri havaintoja ja kokemuksia tehnyt, kerro niistä, äläkä ad hominemeihin alennu. Taso on nyt korkeammalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt puhutaan faktisesti havainnoista, niiden pohjalta kirjoitin. Sinä sen sijaan kirjoitat propagandaa. Kyllä kuule ihan avoimin mielin olen avannut tämäntyyppisiä ketjuja, mutta kun faktisesti on niin, ettei niissä ole sanaakaan rakkaudesta miesvastaajilta. Johtopäätökset tulevat havainnoista, eivät siitä mitä luullaan.
Ja kyllä minulla on elämää, en ole rekisteröitynyt tähän paikkaan, joskus harvoin käyn saitilla. Joten meni sekin olkiukkoilu noinikään.
Jos olet miehistä eri havaintoja ja kokemuksia tehnyt, kerro niistä, äläkä ad hominemeihin alennu. Taso on nyt korkeammalla.
Taidat olla autisti.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin Fleshlightiä kuin yli 23-vuotiasta naista.
M40
Niinpä.
Mummofetissi on sairasta.
Montako homomiestä tiedät jotka on suhteessa naisen kanssa? Miksiköhän?
Kyllä miehet osavaat rakastaa, harva nainen vain sattuu olemaan heidän rakkauden arvoinen.
Valitettavasti nuo deittiäpit ovat sukupuolesta riippumatta täynnä ihmisiä, jotka etsivät usein pelkkää seksisuhdetta tai kevyitä juttuja. Itse en ole ikinä hakenut seksisuhteita, koska sellainen ei minua kiinnosta. Toisaalta en käytä mitään deittiäppejäkään eikä tule oikein käytyä treffeilläkään. Seksi kiinnostaa minua vain parisuhteessa sellaisen ihmisen kanssa, josta välitän ja jonka kanssa näen yhteistä tulevaisuutta. Ehkä olen epätavallinen mies, kun olen tätä mieltä ja deittiäppejäkään en suostu käyttämään, mutta meitäkin on.
M26
Vierailija kirjoitti:
toistuuko sulla joku kaava
Ihan luonnollista haluta seksiä. Harmi että nykyajan nuoret miehet ovat niin fyysisesti ja henkisesti rupsahtaneita ettei voi haluta takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Olet siinä väärässä, että kaikki, mutta suurin osa kyllä. Jotkut haluavat äitisuhteen ja ripustautuvat naiseen kaikin keinoin. Toiset taas haluavat edustusvaimon, jota esitellä muille ja jota pitää omaisuutenaan ja kodinhoitajana. Olet tavannut siis terveitä miehiä jotka himoitsevat sinua kuitenkaan pyrkimättä alistamaan. Niitä prinssejä, jotka suutelevat maata jalkojesi alla ei nyt vain ole kuin lastensaduissa.
En minä ainakaan halua prinssiä joka suutelee maata jalkojeni alla, kammottava ajatus. Molemminpuolista arvostusta ja kunnioitusta kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Et sinä taida oikeaa suhdetta sitten etsiäkkään. Kauhea kiire ensin, ja sitten yhtäkkiä ei enää kiinnosta. Oletko ripustautujatyyppinen?
naisen rakkaus on suoraan verrannollinen miehen lompakon paksuuteen.