Jokainen mies haluaa vain seksisuhdetta
Juu eli eroni jälkeen koittanut deittiappeja sun muita. Aina lähes poikkeuksetta ehdotetaan fwb-suhdetta. Muuhun en kelpaa
Kommentit (48)
Minulla on ihana ja sitoutunut mies. Pääosiltaan suhteemme on äärettömän tasa-arvoinen.
Palstamiesten prinsessajutut on kuitenkin kokemukseni mukaan syytä heittää täysin romukoppaan. Alussa jatkoin täydellisen tasa-arvon ihanteitani itsekin, mutta edetessämme olen huomannut, että miehellä on selvä tarve nimenomaan palvoa maata jalkojeni alla. Koska olen halunnut ja saanut ihanan romanttisen (suomalaisen, ihan vaan sille joka kuitenkin miettii) miehen, vaalin tätä puolta parhaiten olemalla juuri se prinsessa, jota täällä niin paheksutaan. Ei kohtelemalla huonosti -tietenkään, rakkaimpia kohdellaan hyvin- vaan ottamalla kauniit sanat ja teot vastaan vähättelyn sijaan varmalla kiitoksella. Kyllä, olen niiden arvoinen.
Ja kyllä, seksiäkin on ollut varhaisesta vaiheesta lähtien, mutta en koe sen vievän mitään pois, päinvastoin. Romanttiseen yhteyteen kuuluu itsellänikin vahvasti nimenomaan halu, erotuksena kaikista muista suhteista. Tokikin on eri tapoja osoittaa sitä, ja jos mukana olisi ollut vaatimisen makua, olisi juttu kuollut alkuunsa. Mutta ei seksistä tarvitse tehdä suhteeseen ansaa tai alentaa sitä turhaan.
Mitä halusin sanoa? Jos haluaa hyvin kohtelevan, sitoutuneen ja romanttinen miehen, kohtaa hänet samoin. Jos ihailevat katseet torjuu (koska hyi, seksiä, pitää olla puhdas mielen kiinnostus) ja romantiikkaan suhtautuu pelokkaasti (koska minä nyt oon vaan tällanen ja arkea se elämä on kuitenkin ja ei tässä nyt ehdi tanssimaan kun siivota pitäisi), kyllä ne toki saa vähitellen tapettua.
Itse tunnen monia miehiä, joita ei seksi vaan kiinnosta. Eivät edes uskalla mennä mihinkään deittiappeihin, kun pelkäävät, että vaaditaan seksiä ja sellaista, vaikka nainen kyllä muuten kiinnostaisi. Ovat kiitollisia kaltaisestani ystävästä, joka ei ole kampeamassa sänkyynsä tai muuten ehdottelemassa, kun tavataan.
Ihmisiä on niin monenlaisia. Varmaan siellä deittiapeissakin on ihmisiä, miehiä ja naisia, jotka ovat liikkellä monenmoisin tositarkoituksin. Joku etsii seksiseuraa ja toinen vaikka seksitöntä parisuhdetta ja joku tahtoo ensin tutustua jne.
Kannattaa sanoa julki omat toiveet, niin ei tuhlaa kenenkään aikaa ja ehkä itsekin varjeltuu pettymyksiltä. En ainakaan itse lähtisi seksiä harrastamaan jonkun satunnaisen ties kenen kanssa, johon olen netissä törmännyt.
Niin mitä haluat meidän tekevän asialle?
Miksi miesten pitäisi olla kanssasi parisuhteessa? Et ilmeisesti tarjoa suhteeseen mitään.
Vierailija kirjoitti:
Huom huom!! Kiinnittäkää huomio, kuinka näissä (tämänaiheisissa) ketjuissa miehet eivät KERTAAKAAN mainitse rakkautta, rakastamista, rakastumista. Vaikuttaakin siltä, että miehet haluavat naisesta joko a) seksiä taikka b) seksiä JA muuta hyötyä kuten helpotusta taloudenpitoon/asumiseen taikka c) seksiä ja hyötyä ja parisuhteessa olemista seuran ja suhteessa olemisen takia (yksinolemisen verrattuna arvioivat suhteen edukkaammaksi).
"Rakkaus" on tuntematon käsite miehille, siltä vaikuttaa. Usein näihin ketjuihin muistaakin joku mies irvailla, että "Disney-rakkaus" on utopiaa. Toisin sanoen rakkautta ei ole olemassa miehille. Se on heistä naurettavaa. Nekin miehistä jotka lähtevät puolustamaan, että kyllä rakkaudella on merkitystä, antavat selittäessään ilmi sen, ettei heillä ole oikeaa tuntua rakkaudesta, vaan usein sekoittavat sen haluamiseen ja himoitsemiseen taikka välineiarvoiseen ajattelemiseen.
Tehkää havaintoja faktisesti. Sydämeen jää rakkaus, ja sinne se jääkin, naisella joka haluaa myös takaisin rakkautta.
Kyllä.
Miehet myös jakavat naiset eri käyttötarkoituksiin: ns. pantavat sopivat makkariin ja ei muuhun. Sievä(ei liian kaunis) hajuton, mauton ja riskitön nainen kotia hoitamaan ja tuomaan miehelle perheellisen arvostusta yhteiskunnan silmissä.
Jos miehellä vientiä riittää pitää yhtä aikaa useampaa naista käyttötarkoituksen mukaan.
Kyllä sitä tässä iässä, kun ikää kohta 60, muut asiat tärkeämpiä. Olisi vaan tasapainoinen suhde ja voisi ottaa toisen lähelle.
Itse etsin vuosia parisuhdetta, kyllästyin kun ei sellaista löytynyt ja nyt etsin vain seksisuhdetta, koska sellaisen löytää paljon helpommin.
Flesukan ylistäjät ovat harvemmin naista saaneetkaan.
M.50