Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ehdotti kihloihin menoa - olen niin onnellinen!

Vierailija
27.11.2021 |

Pakko hehkuttaa, kun lopultakin olen löytänyt maailman ihanimman miehen. Aloin jo salaa haaveilemaan kihloihin menemisestä, mutta onneksi mies ehti ottamaan ensin puheeksi sormusten hankkimisen.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niin ku lievä delirium.

Vierailija
22/40 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hyvä, jos joku iloitsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä totaalisen väärin kosittu: kihloihin mennään silloin, kun toinen kysyy että mennäänkö naimisiin. Ei kihlausta kuulu kysyä. Jos ei tyypillä ole aikomusta mennä naimisiin, niin oikeasti ette ole edes kihloissa. Kihlaus on sopimus naimisiin menosta, ja sen jälkeen aletaan häitä suunnitella ja järjestää.

Kosinta oli mielestäni täydellinen. Mies sanoi, että haluaa sormuksella osoittaa kaikille suuren rakkautensa minua kohtaan. ap

Vierailija
24/40 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on joko köyhä tai vässykkä.

Ei ole kumpaakaan. ap

Vierailija
25/40 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä totaalisen väärin kosittu: kihloihin mennään silloin, kun toinen kysyy että mennäänkö naimisiin. Ei kihlausta kuulu kysyä. Jos ei tyypillä ole aikomusta mennä naimisiin, niin oikeasti ette ole edes kihloissa. Kihlaus on sopimus naimisiin menosta, ja sen jälkeen aletaan häitä suunnitella ja järjestää.

Kosinta oli mielestäni täydellinen. Mies sanoi, että haluaa sormuksella osoittaa kaikille suuren rakkautensa minua kohtaan. ap

Sormus taritaan silloin kun rakkaus ei muuten näy.

Vierailija
26/40 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisiköhän monikaan naimisiin jos sormuksia ei hankittaisi 🤔

Vierailija
27/40 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista antaa miehen kirjoittaa nimensä sinuun kuten omistamiinsa esineisiin on tapana tehdä.

Vierailija
28/40 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä niin sanottiin, ettei meillä ole aikomusta mennä naimisiin? ap

Vierailija
29/40 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän on pakko olla provo. Kukaan ei voi olla noin imelä. Paitsi ehkä vanhoissa suomi leffoissa.

Vierailija
30/40 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista antaa miehen kirjoittaa nimensä sinuun kuten omistamiinsa esineisiin on tapana tehdä.

Mies ei kuvittele naisen olevan esine eikä pidä minua omaisuutenaan. ap

Vierailija
31/40 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinä ehkä pidät ja otat miehen nimen. Lähes 100%:ssa tapauksista nainen ottaa miehen nimen.

Vierailija
32/40 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän on pakko olla provo. Kukaan ei voi olla noin imelä. Paitsi ehkä vanhoissa suomi leffoissa.

Rakastunut mies on ihanan imelä. Sanoinhan, että olen löytänyt maailman ihanimman miehen, joka rakastaa minua aidosti. ap

Vierailija
33/40 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pettää kuitenkin, älä iloitse.

Tämä mies on siitä poikkeuksellinen, ettei juokse kaikkien helmojen perässä. ap

Kaikkien helmojen perässä juoksijat taitavat kyllä olla vähemmistössä.

Vierailija
34/40 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt on aika kesyyntyä ja lihota.

Vierailija
35/40 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pettää kuitenkin, älä iloitse.

Tämä mies on siitä poikkeuksellinen, ettei juokse kaikkien helmojen perässä. ap

Yksikään suhde ei ole turvassa.

Vierailija
36/40 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei olis pokka pitänyt🤣

Vierailija
37/40 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nykyään kihloihin meno ehdotus?

Ennen kosittiin...

Vierailija
38/40 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinä ehkä pidät ja otat miehen nimen. Lähes 100%:ssa tapauksista nainen ottaa miehen nimen.

Mitä se sinun peppuasi kaivaa, kenen nimen kukin ottaa tai on ottamatta. Sillä ei ole tuon taivaallisen merkitystä, kunhan vain suhde toimii ja siinä on hyvä olla molemminpuolisesti.

Vierailija
39/40 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nykyään kihloihin meno ehdotus?

Ennen kosittiin...

Voit pitää tätä yhtä hyvin myös kosintana. Sitä se meille tarkoittaa. Ihmettelen, miksi sanavalintani häiritsee sinua näin kovasti. Saivartelu ei muuta itse asiaa mihinkään. ap

Vierailija
40/40 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi