Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies nalkuttaa mulle laihduttamisesta ja kuntoilusta joka päivä:/

Vierailija
23.02.2015 |

Olen lievästi ylipainoinen (64-65kg) ja tiedän että jotain pitäisi tehdä. Totuus on vain se, etten jaksa. Olen ahdistunut, masentunut, stressaantunut ja mietin vain kuinka jaksan aamulla herätä. Käyn töissä, illat opiskelen. Mies on päivät kotona eikä saa mistään rahaa. Helppohan siinä on jaksaa ja jaksaa vielä nalkuttaa kaikesta. Mulla on seurana vain jatkuva ahdistus. Jos minä putoan, kukaan ei ota vastaan.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 19:21"]

Olitko yöipainoin tavatessanne myös? Voin reheellisesti sanoa että jos oma mieheni muuttuisi ylipainoiseksi kyllä minäkin patistaisin häntä salille ihan terveyssyistäkin. Lihava ei myöskään kiihota seksuaalisesti. Tiedän on pinnallista.

[/quote]

Parisuhteessa on yleensä tavoitteena molempien hyvinvointi. Eli jos toinen on masentunut kuten ap sanoi olevansa, niin eikö ensimmäinen asia olisi sen asian eteenpäin vieminen? Toisen tukeminen, jotta sitten tulevaisuudessa voisi jaksaa tehdä itsensä taas haluttavammaksi. Ja sitäpaitsi tuo vähän päälle 60-kiloa ei ole tavallisen pituiselle naiselle mikään ihan hirveä paino, eli mistään hirmuläskistä ei ole tosiaankaan kyse.

Vierailija
22/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 19:21"]

Olitko yöipainoin tavatessanne myös? Voin reheellisesti sanoa että jos oma mieheni muuttuisi ylipainoiseksi kyllä minäkin patistaisin häntä salille ihan terveyssyistäkin. Lihava ei myöskään kiihota seksuaalisesti. Tiedän on pinnallista.

[/quote]

Mut tuskin odottaisit, että mies saisi tuolloin mielettömän kimmokkeen elämänmuutokseen, jos nalkuttaisit pelkästään asiasta?
[/quote] niinno en nalkuttaisi mutta kannustaisin lähtemään urheilemaan kanssani. Tässä olikin takana se että kyllä puolisoa saa ärsyttää jos toinen lihoaa paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 19:21"]

[/quote]

Parisuhteessa on yleensä tavoitteena molempien hyvinvointi. Eli jos toinen on masentunut kuten ap sanoi olevansa, niin eikö ensimmäinen asia olisi sen asian eteenpäin vieminen? Toisen tukeminen, jotta sitten tulevaisuudessa voisi jaksaa tehdä itsensä taas haluttavammaksi. Ja sitäpaitsi tuo vähän päälle 60-kiloa ei ole tavallisen pituiselle naiselle mikään ihan hirveä paino, eli mistään hirmuläskistä ei ole tosiaankaan kyse.
[/quote] eihän ap ole kertonut pituuttaan? Tuskin mies nalkuttaisi jos sitä ylipainoa ei oikeasti olisi häiritsevästi. Kun ap laihtuu ja muuttaa elämäntavat se masennus lähtee samalla sekunnilla pois.

Vierailija
24/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miten pitkä oot?

Vierailija
25/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 19:28"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 19:21"] Olitko yöipainoin tavatessanne myös? Voin reheellisesti sanoa että jos oma mieheni muuttuisi ylipainoiseksi kyllä minäkin patistaisin häntä salille ihan terveyssyistäkin. Lihava ei myöskään kiihota seksuaalisesti. Tiedän on pinnallista. [/quote] Parisuhteessa on yleensä tavoitteena molempien hyvinvointi. Eli jos toinen on masentunut kuten ap sanoi olevansa, niin eikö ensimmäinen asia olisi sen asian eteenpäin vieminen? Toisen tukeminen, jotta sitten tulevaisuudessa voisi jaksaa tehdä itsensä taas haluttavammaksi. Ja sitäpaitsi tuo vähän päälle 60-kiloa ei ole tavallisen pituiselle naiselle mikään ihan hirveä paino, eli mistään hirmuläskistä ei ole tosiaankaan kyse. [/quote] eihän ap ole kertonut pituuttaan? Tuskin mies nalkuttaisi jos sitä ylipainoa ei oikeasti olisi häiritsevästi. Kun ap laihtuu ja muuttaa elämäntavat se masennus lähtee samalla sekunnilla pois.

[/quote]

Kyse on lievästä ylipainosta, olettaen että ap on 150-160 cm. Jos on pidempi niin on normaalipainoinen. Alle 150 senttiset alkaakin sitten jo olla aika harvassa, joten voidaan varmaan olettaa että ap ei hirveän läski kumminkaan ole. Mies voi nalkuttaa monesta syystä. Esimerkiksi työtön mies voi tuntea huonommuuden tunnetta ollessaan kotona, ja purkaa sitä näin. Tämä minulle ainakin tuli ensimmäisenä mieleen.

Vierailija
26/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtis sanomaan alle 70 kilosta ylipainoseks
kaikki me lihotaan ja laihdutaan aika ajoin, sellasta elämä on

t. nainen 58 kg

Vierailija
27/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 19:38"]En lähtis sanomaan alle 70 kilosta ylipainoseks
kaikki me lihotaan ja laihdutaan aika ajoin, sellasta elämä on

t. nainen 58 kg
[/quote] en ole samaa mieltä että "kaikki me lihotaan aika ajoin" ihminen ei liho jos pitää huolta itsestään.

Vierailija
28/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies narisi painostani vielä vuosi sitten myös kunnes laihdutin 13 kg pois aika nopeastikin. Muutuin hieman pulleasta sutjakaksi naiseksi ja laihdutuksen myötä pistin vaatevaraston uusiksi, ostin korkokenkiä, värjäytin hiukset kauniisti, kävin laitattamassa hymyni kuntoon hammaslääkärissä ja satsasin ihonhoitoon ja meikkiin.

Mies oli suorastaan kauhuissaan muodonmuutoksestani ja varsinkin siitä, että hän alkoikin näyttämään aika hiirulaiselta vierelläni. Vielä kun teinityttäreni kerran ruokapöydässä alkoi nauramaan kuinka miehet kääntyivät katsomaan äitiä ostoskeskuksessa ja kaksi tuli juttelemaankin (olivat vanhasta työpaikastani ikäisiäni työkavereita...), niin narina loppui ja mustasukkaisuus alkoi. Tässä nyt sitten olemme, mies on mustis ja minä olen iloisen yllättynyt kaikesta. Tulevasta en tiedä, saatan laihduttaa vielä tuon miehen painon verran pois. :-)

Vierailija
29/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 19:55"]Meillä mies narisi painostani vielä vuosi sitten myös kunnes laihdutin 13 kg pois aika nopeastikin. Muutuin hieman pulleasta sutjakaksi naiseksi ja laihdutuksen myötä pistin vaatevaraston uusiksi, ostin korkokenkiä, värjäytin hiukset kauniisti, kävin laitattamassa hymyni kuntoon hammaslääkärissä ja satsasin ihonhoitoon ja meikkiin.

Mies oli suorastaan kauhuissaan muodonmuutoksestani ja varsinkin siitä, että hän alkoikin näyttämään aika hiirulaiselta vierelläni. Vielä kun teinityttäreni kerran ruokapöydässä alkoi nauramaan kuinka miehet kääntyivät katsomaan äitiä ostoskeskuksessa ja kaksi tuli juttelemaankin (olivat vanhasta työpaikastani ikäisiäni työkavereita...), niin narina loppui ja mustasukkaisuus alkoi. Tässä nyt sitten olemme, mies on mustis ja minä olen iloisen yllättynyt kaikesta. Tulevasta en tiedä, saatan laihduttaa vielä tuon miehen painon verran pois. :-)
[/quote] Sama. Koen että mieheni hyvin kontrollinhaluinen ja haluaisi että olisin pyöreä ja vähemmän haluttava muiden silmissä. Nyt vasta on alkanut silmät aueta tälle ongelmalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän