Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen rakastunut toiseen naiseen

Pettäjämlkku
27.11.2021 |

Minulla on ollut hyvä parisuhde. Kolme alaikäistä lasta, nuorin 6v. Ollaan oltu yhdessä 18 vuotta ja meillä on ollut haasteita mutta ollaan tahdottu ja haluttu toisiamme. Olen ajatellut että me ei erota koskaan.

Tapasin vuosi sitten toisella puolella Suomea keikalla nuoruuden rakkauteni. Halattiin, juteltiin ja tanssittiin. Minulla kolahti heti. Päädyimme jatkoille samaan paikkaan. Jotain pussailtiin siinä ja yhdessä tuumin päätettiin että tämä ei ole ok koska olemme molemmat tahoillamme naimisissa. Tässä vuoden aikana olemme viestitelleet ihan muutaman kerran, toivotelleet hyvää synttäriä ja vaihtaneet kuulumisia.
Tapasin hänet sattumalta reilu kuukausi sitten ravintolassa työreissuni yhteydessä. Hän oli kavereidensa kanssa syömässä. Hän oli juuri eronnut miehestään ja muuttanut omaan asuntoon. Päädyin hänen luokse yöksi. Rakastelimme niin kuin silloin joskus ennen. En ole koskaan saanut niin hyvää seksiä. Nyt olemme soitelleet ja kirjoitelleet. Hän asuu useamman sadan kilometrin päässä.
Minulle tuli kauhea morkkis. Tein todella väärin. Vaimoni ei ole koskaan pettänyt minua enkä minä häntä ennen tätä. En ole pystynyt kertomaan. Ikävöin tätä nuoruuden rakastani mutta en ole valmis hylkäämään perhettäni, rakasta vaimoani enkä lapsiani.

Mitä teen?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just joo näitä keski-ikäisten ukkojen nuoruusfantasioita.

Et sinä sitä nuoruutta takaisin enää saa vaikka olisi millaisia nuoruuden rakkauksia jonossa.

Unohda se nainen, se juna meni jo silloin kun nuorena erositte. Nyt sulla perhe ja keskity siihen.

Vierailija
42/52 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti lähdet kokeilemaan uutta suhdetta tämän nuoruuden rakkautesi kanssa. Olet jo toiminnallasi tuhonnut nykyisen suhteen. Joten miksi et lähtisi rakentamaan uutta rakkautesi kanssa? Lapsetkin olet jo maailmaan saanut ja niitä ei kukaan sinulta voi viedä. Ja kun kortit pelaat oikein niin lapset pysyvät vaimosi luona enenmän ja voit keskittyä uuteen suhteeseen rakkaasi kanssa. Ja olet lasten kanssa vain esim. Viikonloppuisin ja teette kaikkea kivaa ja et joudu pyörittämään arkea heidän kanssa jolloin olet vain se kiva isi joka aina antaa ja tekee kaikkea kivaa kun taas äiti on tiukkis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla ap:n ajatuksia asian tiimoilta.

Vierailija
44/52 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa ap. Olen ollut asemassasi ja tiedän ettei ole helppoa! Itse lähdin aikoinaan toisen matkaan. Koin, että tämä on se elämäni rakkaus loppujen lopuksi. Sitä rakkautta kesti alle 2 vuotta. Jälkeenpäin en ole kuin voinut katua omaa tyhmyyttäni. Eniten on satuttanut kun on tajunnut miten paljon silloista vaimoani loukkasin. Lapsiin jotka jo olivat aika isoja tuolloin olen saanut rakennettua jonkinlaista suhdetta taas. Erityisesti tyttömme oli minulle kauan todella katkera ja vihainen. Enkä ihmettele. Ja asia joka satuttaa eniten on se, että ex-vaimoni ei teoistani huolimatta ole ikinä tehnyt tai sanonut mitään pahaa minusta lapsille. Päin vastoin. Hänen asniostaan olemme tyttären kanssa tässä pisteessä missä nyt olemme. Miten olen ollut niin sinisilmäinen että ihminen joka on noin hyväsydämminen ja ihana ja rakas joutui minun takia kokemaan paljon surua. Se kalvaa. Mutta tämä oli vain minun tarina. Joakisella on omansa ja asiat voivat mennä miten vain.

Vierailija
45/52 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva kuulla ap:n ajatuksia asian tiimoilta.

Aika hyvin onnistuin tässä rölläyksessä, kivaa kimpaantumista aiheutin. Ap

Vierailija
46/52 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa ap. Olen ollut asemassasi ja tiedän ettei ole helppoa! Itse lähdin aikoinaan toisen matkaan. Koin, että tämä on se elämäni rakkaus loppujen lopuksi. Sitä rakkautta kesti alle 2 vuotta. Jälkeenpäin en ole kuin voinut katua omaa tyhmyyttäni. Eniten on satuttanut kun on tajunnut miten paljon silloista vaimoani loukkasin. Lapsiin jotka jo olivat aika isoja tuolloin olen saanut rakennettua jonkinlaista suhdetta taas. Erityisesti tyttömme oli minulle kauan todella katkera ja vihainen. Enkä ihmettele. Ja asia joka satuttaa eniten on se, että ex-vaimoni ei teoistani huolimatta ole ikinä tehnyt tai sanonut mitään pahaa minusta lapsille. Päin vastoin. Hänen asniostaan olemme tyttären kanssa tässä pisteessä missä nyt olemme. Miten olen ollut niin sinisilmäinen että ihminen joka on noin hyväsydämminen ja ihana ja rakas joutui minun takia kokemaan paljon surua. Se kalvaa. Mutta tämä oli vain minun tarina. Joakisella on omansa ja asiat voivat mennä miten vain.

Eiköhän hän lapsensa parasta siinä ajattele, että ei sinua ole mustamaalannut. Aikuinen ihminen tekee niin, että ei vedä lapsia mukaan vanhempien kriiseihin. Itse voi ajatuksissaan sitten pitää sinua millaisena lierona vain.

Vierailija
47/52 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän ole sanonut noita hyväsydäminen, rakas ja ihana lässytyksiä eksällesi? Kokemuksesta sanon, että noita kuunnellessa meinasi pinna palaa. Pettämisen, eron ja asiallisten välien rakentamisen lasten takia kestin, mutta tuo teki vihaiseksi.

Vierailija
48/52 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsot vaan kumpaan suuntaan gulli nousee herkemmin ja sitä suuntaa seuraat.

Vierailija
49/52 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän ole sanonut noita hyväsydäminen, rakas ja ihana lässytyksiä eksällesi? Kokemuksesta sanon, että noita kuunnellessa meinasi pinna palaa. Pettämisen, eron ja asiallisten välien rakentamisen lasten takia kestin, mutta tuo teki vihaiseksi.

En ole. Oken yrittänyt pysyä kuvioista sivulla muutenkin. Ex-vaimollani on vihdoin asiat nyt hyvin. Meni jonkin aikaa siihen ja kerran olen hänen asiansa sössinyt, en tekisi niin uudestaan. Katsin sivusta ja toivon että hän saa hyvän elämän uuden kumppanin kanssa ja toivottavasti osaa pitää paremmin arvossa mitä on saanut kuin minä aikoinaan.

Vierailija
50/52 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin 10 vuoden suhteesta, olen katunut sitä jo kolme vuotta.

Vierailija
51/52 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdin 10 vuoden suhteesta, olen katunut sitä jo kolme vuotta.

Miksi lähdit? Kai siihen joku syy oli?

Vierailija
52/52 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteutumaton rakkaus on kauneinta, mutta myös traagisinta.