KUMMITUKSIA talossa
Ostin 1864 rakennetun vanhan hirsitalon jonka remontoin nykyaikaiseksi. Nyt kun muutin lasten kanssa taloon on alkanut tapahtua kaikenlaista.
Ensin oli askelia huoneissa ja yläkerran käytävällä. Sitten alkoi kuulua ovien kahvojen ääniä ja ovet olivat huoneissa auki vaikka oltiin ne suljettu. Nyt kuitenkin tapahtui se mitä ehkä en olisi halunnut tapahtuvan. Lapset olivat nukkumassa jo yläkerrassa ja minä makoilin sohvalla katsoen pädiltä juutuupia. Kismittelin ja huokaisin ääneen että jokohan ne lapset nukkuis ettå voisi ottaa lasin punaviiniä. Kun olin saanut lauseen sanottua kuului vierestäni matalalla äänellä "nukkuu".
Säpsähdin seisomaan ja menin kattomaan vinttiin ja lapset nukkuivat molemmat omissa huoneissansa.
Kommentit (302)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en osta vanhoja huonekaluja, astioita tms juurikin siksi, että on kokemusta niihin kiinnittyneistä hengistä. Itselläni varsin vähän yliluonnollista kokemusta, muutamia täysin selittämättömiä juttuja toki on.
Enemmän aistin tavaroihin kiinnittyneitä henkiä. En siis tiedä, keitä he ovat tai "näe" heitä, mutta tunnistan tavarat, joiden mukana he ovat tulleet. Näin on käynyt useita kertoja. Kiinnitän huomiota tiettyyn esineeseen, ihan tavalliseenkin, ja saan tunteen, että "tämän mukana tuli joku". Tietämättä asiasta siis mitään ennestään. Myöhemmin sitten aina jotain kautta kuullut, että esineen ex-omistaja kummittelee talossa, tai muuten tavaran läheisyydessä tapahtuu kummia.
Joo tiedän ton tunteen. Mun vanhassa muumimukissa asuu edesmenneen naapurin Penan henki, kun sain penalta mukin. Tunnen sen selvästi.
Haiseeko se henki 😂
Kokeilepa tiskata muki
Vierailija kirjoitti:
Olette lapsenmielisiä typeryksiä. Vai oikein 1864 valmistunut talo. Missä päin? Miksi mies ei kuulu perheeseen?
Olen hetero. Vaimo on töissä Brysselissä. Vittuako sulle kuuluu missä asun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soita manaajalle
Ei sellaisia oo olemas 😂 oot kattonu liikaa elokuvia
Itseasiassa on:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005117472.html
Päivystävää eksorkistia voi kysellä lähimmästä roomalaiskatolisesta seurakunnasta.
Ap kämpässä oli kylläkin käynyt ihan evlut-pappipoika ja joku astral-tv.n meedio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soita manaajalle
Ei sellaisia oo olemas 😂 oot kattonu liikaa elokuvia
Itseasiassa on:
Päivystävää eksorkistia voi kysellä lähimmästä roomalaiskatolisesta seurakunnasta.
Ap kämpässä oli kylläkin käynyt ihan evlut-pappipoika ja joku astral-tv.n meedio.
Tällaiset nössöt eivät karkota edes keskivahvaa demonia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kiva ketju :D
Tosin ymmärrän että Ap:lle varmasti rasittavaa, mutta itse tykkään kun voi seurata miten tilanne etenee. Toisin kuin yliluonnollisia ketju tms. ihan kivoja mutta perustuu menneisiin.
Mukavaa joulua Ap ja kaikki muutkin!Mikä estää sinuakaan keksimästä jotain vastaavaa viihdykettä.
T. Ap
Joo et ole ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kiva ketju :D
Tosin ymmärrän että Ap:lle varmasti rasittavaa, mutta itse tykkään kun voi seurata miten tilanne etenee. Toisin kuin yliluonnollisia ketju tms. ihan kivoja mutta perustuu menneisiin.
Mukavaa joulua Ap ja kaikki muutkin!Mikä estää sinuakaan keksimästä jotain vastaavaa viihdykettä.
T. ApJoo et ole ap.
Juu ei ollu ap
AP
Oliko AP se kylässä käynyt ihan oikea pappi vai alttaripoika?
Kutsu AP minut apuun jos haluatte demonin pois. Olen sen verran irstas ja juoppo pappi etten usko demonienkaan kauaa kestävän seuraani vaan se lähtee kirkuen savupiipusta ulos kun tulen juttelemaan sille.
Eikös äänien kuuleminen ole aika yleistä jopa? Mistä siis tiedät tuliko ääni päästäsi vai hengen suusta?
Vierailija kirjoitti:
En ole oikein missään saanut selkeää vastausta siihen, että mitä tehdä, jos tällaiset ilmiöt onkin sidottu ihmiseen eikä paikkaan? Eli kun muuttaminen ei auta. Voisiko papin siunaus auttaa sinua tässäkin tapauksessa vai mitä kannattaisi tehdä? Help!
Minua kävi auttamassa selvänäkijä (joka teki kaikkia muitakin alaan liittyviä hommia), kun kotikummituksen kanssa kävi elo hankalaksi. Hän siis ohjasi valoon hengen ja puhdisti kodin samalla. Ongelma oli kuulemma minun "avoimuuteni" eli henget tarttuivat helposti mukaani, koska olin niille avoin. Selvänäkijä "sulki" minut, eikä sen jälkeen ole ollut ylimääräisiä seuraajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole oikein missään saanut selkeää vastausta siihen, että mitä tehdä, jos tällaiset ilmiöt onkin sidottu ihmiseen eikä paikkaan? Eli kun muuttaminen ei auta. Voisiko papin siunaus auttaa sinua tässäkin tapauksessa vai mitä kannattaisi tehdä? Help!
Minua kävi auttamassa selvänäkijä (joka teki kaikkia muitakin alaan liittyviä hommia), kun kotikummituksen kanssa kävi elo hankalaksi. Hän siis ohjasi valoon hengen ja puhdisti kodin samalla. Ongelma oli kuulemma minun "avoimuuteni" eli henget tarttuivat helposti mukaani, koska olin niille avoin. Selvänäkijä "sulki" minut, eikä sen jälkeen ole ollut ylimääräisiä seuraajia.
Kliffaa hei!
Pakko päivittää hieman...
Muutama päivä oli todella rauhallista, mutta sitten eilen illalla kun olimme lasten kanssa saunassa alkoi taas tapahtumaan. Tulimme saunasta pois vilvoittelemaan niin ihmettelin että kumpi lapsista on käynyt kaapills, koska keittiön yläkaappi midsä on meidän juomalasit oli auki.
Menimme takaisin saunaan ja taad tullessamme oli sama kaapin ovi auki. No en siinä nyt sitten enempää jaksanut asiaa murehtia tai ihmetellä.
Vähän myöhemmin sitten iltapalan syönnin jälkeen yläkerrasta kuului kova kolahdus ja me olimme kaikki alakerrassa. Mentiin porukalla katsomaan ja yläkerran aulassa oli puinen pohjalaistuoli kaatunut.
Ja lopuksi kun kävin nukuttelemassa lapsia (lapset nukkui samassa huoneessa ja sängyssä tällä kertaa) tulin pojan huoneesta alakertaan niin oli taas keittiössä kaappi auki.
Että tällaista taas täällä 😅
Siellä se demoni vielä luuraa. Ei ole lähtenyt minnekään nössön manaajan vuoksi.
Voi kun kehtaisisin julkaista videoita täältä jonnekkin niin väki näkisi mitä kaikkea voi tapahtua.
Tänäänkin on kaikenlaista pientä tapahtunut jo useamman k&æan 😅
Jos vain viøæä ¥§×™¬°¶
Oho siis...
Useamman kerran.
Ja
Voisi kuvata 🤔
Minä olen asunut Helsingin keskustassa vanhassa kerrostalossa ja siellä tapahtui omituisia.
Tavarat siirtyivät paikoiltaan, valot sammuivat itsestään ja lapset puhuivat hahmoista, joita he näkivät. (Lapset olivat niin pieniä, etteivät kummituksista tienneet mitään).
Minä en oikein usko kummituksiin, mutta jotain omituista tuossa asunnossa tapahtui.
Kyse On henkivalloista eli demoneista jotka haluaa pelotella ihmisiä,ovat vaarallisia.
Itseasiassa on: