KUMMITUKSIA talossa
Ostin 1864 rakennetun vanhan hirsitalon jonka remontoin nykyaikaiseksi. Nyt kun muutin lasten kanssa taloon on alkanut tapahtua kaikenlaista.
Ensin oli askelia huoneissa ja yläkerran käytävällä. Sitten alkoi kuulua ovien kahvojen ääniä ja ovet olivat huoneissa auki vaikka oltiin ne suljettu. Nyt kuitenkin tapahtui se mitä ehkä en olisi halunnut tapahtuvan. Lapset olivat nukkumassa jo yläkerrassa ja minä makoilin sohvalla katsoen pädiltä juutuupia. Kismittelin ja huokaisin ääneen että jokohan ne lapset nukkuis ettå voisi ottaa lasin punaviiniä. Kun olin saanut lauseen sanottua kuului vierestäni matalalla äänellä "nukkuu".
Säpsähdin seisomaan ja menin kattomaan vinttiin ja lapset nukkuivat molemmat omissa huoneissansa.
Kommentit (302)
Vaikuttaa siltä, että olet kokenut joitakin outoja tapahtumia uudessa kodissasi. On ymmärrettävää, että tällaiset tapahtumat voivat aiheuttaa levottomuutta ja pelkoa. On tärkeää pysyä rauhallisena ja selvittää mahdolliset syyt näille tapahtumille.
Ennen kuin päätät, että talossasi on yliluonnollisia tapahtumia, on hyvä ottaa huomioon myös mahdolliset luonnolliset selitykset. Vanhat talot voivat olla alttiita rakenteellisille muutoksille, kuten lattian tai seinien kutistumiselle, mikä voi aiheuttaa ääniä ja ovia, jotka avautuvat itsestään. Varmista, että talosi on hyvässä kunnossa ja että nämä äänet eivät johdu normaaleista fysiologisista tai rakenteellisista tekijöistä.
Jos kuitenkin haluat tutkia edelleen mahdollista paranormaalia toimintaa, voit harkita ottamista yhteyttä asiantuntijoihin, kuten selvänäkijöihin tai paranormaaleihin tutkijoihin. Heidän avullaan voit ehkä saada lisätietoja siitä, mitä talossasi tapahtuu.
On myös tärkeää pitää mielessä, että mielikuvitus ja pelko voivat joskus vaikuttaa siihen, mitä kuulemme tai näemme. Jatka tilanteen tarkkailemista ja yritä ylläpitää rauhallista ilmapiiriä kotona. Tarvittaessa voit puhua lastesi kanssa heidän tuntemuksistaan ja varmistaa, että heidän turvallisuutensa ja hyvinvointinsa ovat ensisijaisia.
Kannatta rukoilla Jeesuksen nimeen. Isämeidän rukous, kun alkaa pelottamaan.
Turun Ruskea Talo vai Lahden Kummituslinna?
Vierailija kirjoitti:
Turun Ruskea Talo vai Lahden Kummituslinna?
Joo, kyllä.
Vierailija wrote:
Soita manaajalle
Hah, tämä oli hauska vitsi :D
Vierailija wrote:
Oletko koskaan nähnyt livenä omaa pe**aukkoasi? Jos et, et varmaan usko sen olemassaoloon.
Meillä on asunut henkiä, useampia vuosia, mutta viime keväänä loppui kärsivällisyys ja pyysin papilta apua heidän johdattamiseen muualle. Toimi.
Persaukko on nähtävissä peilillä.
Ko. ruumiinosan olemassaolo on aika hyvin dokumentoitu, onpa sen sairauksiin erikoistuneita lääkäreitä.
Kummituksista ei ole mitään pitävää näyttöä, pelkkiä tarinoita.
Vierailija wrote:
Vaikuttaa siltä, että olet kokenut joitakin outoja tapahtumia uudessa kodissasi. On ymmärrettävää, että tällaiset tapahtumat voivat aiheuttaa levottomuutta ja pelkoa. On tärkeää pysyä rauhallisena ja selvittää mahdolliset syyt näille tapahtumille.
Ennen kuin päätät, että talossasi on yliluonnollisia tapahtumia, on hyvä ottaa huomioon myös mahdolliset luonnolliset selitykset. Vanhat talot voivat olla alttiita rakenteellisille muutoksille, kuten lattian tai seinien kutistumiselle, mikä voi aiheuttaa ääniä ja ovia, jotka avautuvat itsestään. Varmista, että talosi on hyvässä kunnossa ja että nämä äänet eivät johdu normaaleista fysiologisista tai rakenteellisista tekijöistä.
Jos kuitenkin haluat tutkia edelleen mahdollista paranormaalia toimintaa, voit harkita ottamista yhteyttä asiantuntijoihin, kuten selvänäkijöihin tai paranormaaleihin tutkijoihin. Heidän avullaan voit ehkä saada lisätietoja siitä, mitä talossasi tapahtuu.
On väärin antaa typerysten pitää rahansa...
Laittakaa joskus langattomat ja langallisetkin laitteet kiinni. Se luo joskus sähkömagneettisuutta energiakenttään jos on kone päällä, koneääni ja keinovalot. Ja suihku helpottaa. Myös riippuu vähän chakrojen asennosta että onko liian auki, että tuleeko aistimuksia - joillakin voi olla juurichakra auki liikaa tai kakkos. Tai kruunuchakra. Se kyllä tasoittuu. Sopiva maadoitus, ei liikaa. Erilaiset esineet ja elementit kodissa voivat lisätä aktiivisuutta, joskus osa parempi varastossa. Oma huomiopiste myös vaikuttaa, mihin keskittyy. Joskus kankaat ja vaatteet keräävät energiaa, sähköisyyttä. Joskus pitää hankkia se uusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Oletko koskaan nähnyt livenä omaa pe**aukkoasi? Jos et, et varmaan usko sen olemassaoloon.
Meillä on asunut henkiä, useampia vuosia, mutta viime keväänä loppui kärsivällisyys ja pyysin papilta apua heidän johdattamiseen muualle. Toimi.
Ko. ruumiinosan olemassaolo on aika hyvin dokumentoitu, onpa sen sairauksiin erikoistuneita lääkäreitä.
Ethän sinä sitä peräaukkoasi näe, vaan peilikuvan siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Ethän sinä sitä peräaukkoasi näe, vaan peilikuvan siitä.
Ei se niin tarkkaa ole täällä meidän aivoinvalidien kesken.
Mä asuin ennen paikassa, jossa kummitteli. Mua ei haitannut yhtään kolinat, askeleet tms sen jälkeen kun totuin niihin, mutta joskus se henki välitti mulle jotain omia juttujaan elämästään, esim. mielikuvan itsemurhasta viiltämällä ranteet auki kylpyammeessa. Se ahdistus joka tuli sen kontaktin aikana oli aivan järkyttävää, ilmeisesti aistin sen ihmisen tunnelmat juuri ennen tekoa. Kuulin vasta paljon myöhemmin, että siellä oli oikeasti asunut nuori mies, joka oli päätynyt itsetuhoon juurikin tavalla jonka olin nähnyt.
Huvittavinta oil, että kun mulle tuli vieraita, jotenkin yritin "suojella" sitä henkeä, ettei se tulisi havaituksi. Pelkäsin että jos se nyt tekee jotain liian havaittavaa, joudun vastaamaan epämukaviin kysymyksiin niistä tapahtumista, ja vaikutan hörhöltä. Serkku kerran oli mulla yötä kaupungissa vieraillessaan, ja sanoi että sanon suoraan että on kyllä ahdistava kaamea läpi tämä, ihan kuin joku riivattu talo. Oli kuullut askeleita ja kuiskauksia ja kokenut ahdistusta ilman syytä. Minä vaan siinä vaivautuneena, että varmaan joo muista asunnoista kuuluu jotain, kun jotenkin häpesin sanoa että uskon että täällä kummittelee.
Yksi outo tapaaminen kerran myös, mulle tuli joskus ovelle jotain uskonlahkoa markkinoivaa englantia puhuvaa naista, toinen niistä oli venäläinen. Hän sanoi jo ovensuusta, että tiedänkö että asunnossani on maan päälle jumiin jäänyt hyvin onneton sielu. En ollut silloin vielä itsekään varma, yritin rationalisoida kokemuksiani kaikin tavoin, joten totesin etten usko semmoisiin sieluihin enkä kuolemanjälkeiseen elämään ja kiitos mutta hyvästi. Heti sen jälkeen kaduin, kun ajattelin että se nainen olisi voinut tietää enemmänkin henkimaailmasta, mutta ylpeys ei antanut periksi huikata takaisin ja kysyä lisää.
Vierailija kirjoitti:
Mä asuin ennen paikassa, jossa kummitteli. Mua ei haitannut yhtään kolinat, askeleet tms sen jälkeen kun totuin niihin, mutta joskus se henki välitti mulle jotain omia juttujaan elämästään, esim. mielikuvan itsemurhasta viiltämällä ranteet auki kylpyammeessa. Se ahdistus joka tuli sen kontaktin aikana oli aivan järkyttävää, ilmeisesti aistin sen ihmisen tunnelmat juuri ennen tekoa. Kuulin vasta paljon myöhemmin, että siellä oli oikeasti asunut nuori mies, joka oli päätynyt itsetuhoon juurikin tavalla jonka olin nähnyt.
Huvittavinta oil, että kun mulle tuli vieraita, jotenkin yritin "suojella" sitä henkeä, ettei se tulisi havaituksi. Pelkäsin että jos se nyt tekee jotain liian havaittavaa, joudun vastaamaan epämukaviin kysymyksiin niistä tapahtumista, ja vaikutan hörhöltä. Serkku kerran oli mulla yötä kaupungissa vieraillessaan, ja sanoi että sanon suoraan että on kyllä ahdistava kaamea läpi tämä, ihan kuin joku riivattu talo. Oli kuu
Ai niin yksi ahdistava mitä pelkään vieläkin on peilit. Usein nimittäin kävi niin, että henki jollain tapaa näyttäytyi peilissä. Joko mun omat kasvot alkoi vääristyä toisiksi, tai peilissä näkyi takanani tumma hahmo, usvaa tms. Nykyäänkin vaikka asun "hengettömässä" asunnossa, pelkään joskus katsoa peiliin siinä pelossa että näen siellä muutakin kuin itseni.
Olen usein miettinyt mitä ap:lle ja lapsilleen kuuluu.
Mikä siinä avun pyytämisestä Jeesukselta on niin vaikeaa? Hän antaa rauhan.
Minä asuin kerrostaloasunnossa jossa kummitteli. Keittiöstä kuului kova meteli ja kun menin katsomaan,kattilan kansi oli toisella puolella keittiötä (hellalla siis oli italianpata jäähtymässä).. Kun värjäsin hiuksia ja pohdin ääneen "voikohan tän jo pestä" joku yskähti takanani. Silmälasini katosivat suihkun aikana pesukoneen päältä eikä niitä ikinä löytynyt,edes pois muutossa. Välillä asunnossa haisi "mummolta",ei siis minun mummoltani jotka molemmat muuten tuolloin vielä eli vaan yleisesti vanhalta naiselta.
Onko Ap mitään uutta?